twitter:gertjansegers twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:21:57Pijn aan m'n ogen. En de gedachte dat ik ook gewoon een boek had kunnen lezen. #bulned reageer retweet
Als het alternatief Frank de Boer is maakt het ook niet veel uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij ook met hem dus dat is mooi
Hij had beter naar het Egyptisch elftal kunnen kijken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:gertjansegers twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:21:57Pijn aan m'n ogen. En de gedachte dat ik ook gewoon een boek had kunnen lezen. #bulned reageer retweet
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het alternatief Frank de Boer is maakt het ook niet veel uit.
twitter:NOSsport twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:48:56Hans van Breukelen, technisch directeur van de KNVB, wil na afloop in Sofia niet reageren op vragen over de positie van Danny Blind. #bulned reageer retweet
Sympathieke vent altijd. En dat voor een streng Christen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Aan het EK kon hij niet extreem veel doen, dat was toch met name Hiddinkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:56 schreef Roland010 het volgende:
Het ergste is nog dat je dit sinds vorig jaar zomer (of eerder) al aan zag komen. Toch hebben ze Blind laten zitten, en iedereen vond het prima. Met als gevolg dat ie, naast het verneuken van het EK vorig jaar nu ook zware schade richting het WK2018 heeft aan kunnen richten. 4 jaar zonder toernooi, dankzij die tyfusvent.
Bijna net zo een goed plan als een lapdancemasseuse.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Een laptoptrainer zou wel een tof idee zijn al vraag ik me af of dat nou bij nationale teams ook zou werken
Lowie graag.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het alternatief Frank de Boer is maakt het ook niet veel uit.
Die gaat hier echt zijn vingers niet meer aan branden.quote:
Werkt waarschijnlijk wel motiverender dan Blindquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bijna net zo een goed plan als een lapdancemasseuse.
Mag ik dan ook solliciteren?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Een laptoptrainer zou wel een tof idee zijn al vraag ik me af of dat nou bij nationale teams ook zou werken
Een goede trainer (Van Gaal b.v.) had het echt wel recht getrokken in de wedstrijd tegen Turkije.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aan het EK kon hij niet extreem veel doen, dat was toch met name Hiddink
Nja er valt best wat van te maken denk ik, maar dan moet je alleen out of the box kunnen denken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:59 schreef Tagliano het volgende:
Iedere verstandige coach zou hier geen zin in hebben overigens
Deze WK-cyclus kun je eigenlijk al haast vergetenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja er valt best wat van te maken denk ik, maar dan moet je alleen out of the box kunnen denken.
Niet waar, pas om 2:00 wordt het ineens 3:00quote:
Ik kan prima klaverjassen als dat ook magquote:Op zondag 26 maart 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn assistent wel zijn, voor het peoplemanagen.
Kan je pokeren?
Ohja maar ik bedoelde meer voor de toekomst. Dit WK halen we toch niet dus we moeten, zoals Van Oostveen zou zeggen, gaan bouwen.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze WK-cyclus kun je eigenlijk al haast vergeten
Dat moeten we even doornemen met de spelersgroep.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan prima klaverjassen als dat ook mag
Juah dan zou ik er als coach dus ook pas in 2018 aan gaan beginnen. Of Blind moet nu blijven zitten en opstappen in juni als hij nog een keer zou verliezenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja maar ik bedoelde meer voor de toekomst. Dit WK halen we toch niet dus we moeten, zoals Van Oostveen zou zeggen, gaan bouwen.
Nogmaals, dit materiaal is helemaal niet zo extreem slecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:59 schreef Tagliano het volgende:
Iedere verstandige coach zou hier geen zin in hebben overigens
Dan zou ik daar de volgende cyclus lekker mee beginnenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:04 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nogmaals, dit materiaal is helemaal niet zo extreem slecht.
Een goede coach kan hier echt wel wat mee.
Ik noem ze nog even een keer: Van Dijk, De Vrij, Strootman, Wijnaldum, Sneijder, Dost, Robben, Promes: prima spelers waar je iets omheen kunt bouwen.
Tegen wie spelen we dan?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juah dan zou ik er als coach dus ook pas in 2018 aan gaan beginnen. Of Blind moet nu blijven zitten en opstappen in juni als hij nog een keer zou verliezen
Als we het EK dan weer niet halenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou ik daar de volgende cyclus lekker mee beginnen
Je bedoelt na het WK? Nee, als je de nieuwe bondscoach z.s.m. aanstelt wat mij betreft direct beginnen.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou ik daar de volgende cyclus lekker mee beginnen
Sowieso moet er keihard ingegrepen worden bij de hele KNVB nu. Niet gaan afwachten tot de crisis zichzelf oplost maar nu al zaken op orde gaan stellen zodat het EK2020 zonder problemen gehaald gaat worden.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we het EK dan weer niet halen
Al sla je me doodquote:
Dan pakken we daarna het WK. Voor 88 was er ook zo'n drama geloof ik maar da's iets van voor mijn tijdquote:Op zondag 26 maart 2017 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we het EK dan weer niet halen
Ja, vanuit de KNVB gezien wel. Ik zou er vanuit perspectief van de coach geen trek in hebben om nu eerst vrijwel zeker al te falenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:08 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Je bedoelt na het WK? Nee, als je de nieuwe bondscoach z.s.m. aanstelt wat mij betreft direct beginnen.
Nja je krijgt dan wel dat de volgende coach ook al te horen krijgt dat hij zich niet gekwalificeerd heeft net als Blind, ook al was hij niet de gehele periode verantwoordelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:08 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Je bedoelt na het WK? Nee, als je de nieuwe bondscoach z.s.m. aanstelt wat mij betreft direct beginnen.
Ja dan moeten ze innovatiever worden en dat zit er echt niet in helaas.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Sowieso moet er keihard ingegrepen worden bij de hele KNVB nu. Niet gaan afwachten tot de crisis zichzelf oplost maar nu al zaken op orde gaan stellen zodat het EK2020 zonder problemen gehaald gaat worden.
Luxemburg-thuis zie ik, nou als we dat al niet reddenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al sla je me dood
[..]
Dan pakken we daarna het WK. Voor 88 was er ook zo'n drama geloof ik maar da's iets van voor mijn tijd
Daar heb je wel weer een puntje, met 24 landen moeten het toch te doen zijn zou je zeggenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luxemburg-thuis zie ik, nou als we dat al niet reddenal sluit ik niks uit met Oranje.
Nu was het in die jaren '80 wel iets lastiger om je te plaatsen voor een eindtoernooi dan nu
Dude, 2022quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al sla je me dood
[..]
Dan pakken we daarna het WK. Voor 88 was er ook zo'n drama geloof ik maar da's iets van voor mijn tijd
En dan kan je je plaatsen via en de Nations League en de kwalificatiepoule zelf.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer een puntje, met 24 landen moeten het toch te doen zijn zou je zeggen
Mensen zien ook wel dat Blind alles kapot heeft gemaakt. Veel kun je als nieuwe bondscoach in de overige wedstrijden niet meer fout doen.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je krijgt dan wel dat de volgende coach ook al te horen krijgt dat hij zich niet gekwalificeerd heeft net als Blind, ook al was hij niet de gehele periode verantwoordelijk.
Een coach heeft weinig te verliezen. Als ie alsnog weet te stunten en zich weet te plaatsen dan is ie een absolute held. Mocht ie het net niet halen dan zal iedereen vooruit gaan kijken en zal Blind als schuldige blijven gelden.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dude, 2022Geen optie.
[quote[
Ja, vanuit de KNVB gezien wel. Ik zou er vanuit perspectief van de coach geen trek in hebben om nu eerst vrijwel zeker al te falen
Grote schoonmaak dus. Van Breukelen eruit tyfen en capabele bestuurders aanstellen om de boel op orde te krijgen.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze innovatiever worden en dat zit er echt niet in helaas.
Verschil is dat Hiddink een capabele trainer is die gewoon wat pech had en dat Blind een dorpsidioot zonder een enkele kwaliteit is die ze niet eens een oefenwedstrijd hadden mogen laten coachen.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat valt wel mee, hier krijgt Blind ook de schuld van het mislopen van het EK terwijl Hiddink de meeste potjes daarvoor verantwoordelijk was.
Heeft de KNVB nog wel geld genoeg om te stoppen in nieuwe ontwikkelingen?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:16 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Grote schoonmaak dus. Van Breukelen eruit tyfen en capabele bestuurders aanstellen om de boel op orde te krijgen.
Ze richten de trainersopleiding nu wel veel meer in op dat type laptoptrainersquote:Op zondag 26 maart 2017 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft de KNVB nog wel geld genoeg om te stoppen in nieuwe ontwikkelingen?
Dat wat je in Duitsland al overal ziet?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze richten de trainersopleiding nu wel veel meer in op dat type laptoptrainers
Dat had ik wel gelezen ja, al krijg je dan weer de conservatieve media die dan gaan roepen van "waar heeft die gozer gespeeld dan?"quote:Op zondag 26 maart 2017 00:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze richten de trainersopleiding nu wel veel meer in op dat type laptoptrainers
Kijk bijvoorbeeld naar Liverpool, Dortmund, ik geloof ook Hertha en in ons eigen landje NEC. Het zijn allemaal stuk voor stuk trainers met een (naar mijn mening dan) interessante, verfrissende kijk op voetbal die staan voor een andere manier van spelen die ikzelf in ieder geval erg graag zou zienquote:Op zondag 26 maart 2017 00:23 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat wat je in Duitsland al overal ziet?
Is dat een vooruitgang?
De types Henk Hoijtink, Valentijn Driessenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik wel gelezen ja, al krijg je dan weer de conservatieve media die dan gaan roepen van "waar heeft die gozer gespeeld dan?"
Johan Derksen niet te vergeten.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De types Henk Hoijtink, Valentijn Driessen
Moet ik dan denken aan veel statistieken (zoals bij honkbal)?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar Liverpool, Dortmund, ik geloof ook Hertha en in ons eigen landje NEC. Het zijn allemaal stuk voor stuk trainers met een (naar mijn mening dan) interessante, verfrissende kijk op voetbal die staan voor een andere manier van spelen die ikzelf in ieder geval erg graag zou zien.
Die lopen er al rond hoor. Mourinho bijvoorbeeld. Ook Klopp en Van Gaal waren geen geweldenaars als voetballer.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan veel statistieken (zoals bij honkbal)?
Ik denk dat je het zeker in elk geval een kans moet geven. We hebben topvoetballers gezien die er als trainers niets van bakten en nu komen er trainers aan die zelf geen topvoetballers zijn geweest maar blijkbaar wel de potentie hebben om een goede trainer te worden. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld.
Niet Derksen is het probleem maar de mensen die elke week nog naar hem en die negatieve narcist v.d. Gijp kijken (of zelfs daar heen komen om in het studiopubliek te gaan zitten). Conservatieve ouwe zakken, tijd om te stoppen of ze te vervangen.quote:
Mede, maar niet per se. Wat ook wel typerend is, het "gegenpressing" zoals je dat ziet bij Liverpool bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 maart 2017 00:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan veel statistieken (zoals bij honkbal)?
Ik denk dat je het zeker in elk geval een kans moet geven. We hebben topvoetballers gezien die er als trainers niets van bakten en nu komen er trainers aan die zelf geen topvoetballers zijn geweest maar blijkbaar wel de potentie hebben om een goede trainer te worden. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld.
quote:Op zondag 26 maart 2017 00:38 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Niet Derksen is het probleem maar de mensen die elke week nog naar hem en die negatieve narcist v.d. Gijp kijken (of zelfs daar heen komen om in het studiopubliek te gaan zitten). Conservatieve ouwe zakken, tijd om te stoppen of ze te vervangen.
Ja maar dat waren toch profvoetballers, het gaat nu meer om trainers die zelf niet gevoetbald hebben op profniveau.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die lopen er al rond hoor. Mourinho bijvoorbeeld. Ook Klopp en Van Gaal waren geen geweldenaars als voetballer.
Als je naar ze kijkt hoef je hun mening nog niet serieus te nemenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:38 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Niet Derksen is het probleem maar de mensen die elke week nog naar hem en die negatieve narcist v.d. Gijp kijken (of zelfs daar heen komen om in het studiopubliek te gaan zitten). Conservatieve ouwe zakken, tijd om te stoppen of ze te vervangen.
Heeft Mourinho überhaupt op niveau gespeeld? Die was tolk bij Barcelona geloof ik, niet eens nog een echte trainer.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die lopen er al rond hoor. Mourinho bijvoorbeeld. Ook Klopp en Van Gaal waren geen geweldenaars.
Ik haakte in op het begrip topvoetballers.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Heeft Mourinho überhaupt op niveau gespeeld? Die was tolk bij Barcelona geloof ik, niet eens nog een echte trainer.
Hiddink zelfde verhaal overigens, die haalde de top van de eredivisie niet eens. Maar Mourinho, Klopp en Van Gaal gaan van hun eigen inzicht uit. Dat zijn toch niet direct 'laptop-trainers'? Althans, ik neem aan dat laptop-trainers jonge trainers zijn die veel met analytische modellen en statistieken werken?
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:48:03"Wij denken gelijk aan Frank de Boer, maar mij schiet de naam Klinsmann te binnen. Waarom niet een keer iemand van… https://t.co/aqzi0K2g3Q reageer retweet
Countering the counter attack. Love itquote:Op zondag 26 maart 2017 00:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mede, maar niet per se. Wat ook wel typerend is, het "gegenpressing" zoals je dat ziet bij Liverpool bijvoorbeeld
De boer heeft wel echt een hekel aan zijn carrière als hij hierin stapt.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:48 schreef Slobeend het volgende:
Hans komt met Klinsmann.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:48:03"Wij denken gelijk aan Frank de Boer, maar mij schiet de naam Klinsmann te binnen. Waarom niet een keer iemand van… https://t.co/aqzi0K2g3Q reageer retweet
Hans (en Wilfred) zijn de enigen aan tafel die nog wat zinnigs zeggen.quote:
True, het is ook entertainment. Echter Derksen en Gijp nemen zichzelf echt net iets te serieus...quote:Op zondag 26 maart 2017 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je naar ze kijkt hoef je hun mening nog niet serieus te nemen
Die is nog bezig met zijn cursus communicatietechniek.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De boer heeft wel echt een hekel aan zijn carrière als hij hierin stapt.
nog niet eens zo heel gek idee om eens buiten de landgrenzen te kijken naar een nieuwe coachquote:Op zondag 26 maart 2017 00:48 schreef Slobeend het volgende:
Hans komt met Klinsmann.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:48:03"Wij denken gelijk aan Frank de Boer, maar mij schiet de naam Klinsmann te binnen. Waarom niet een keer iemand van… https://t.co/aqzi0K2g3Q reageer retweet
samen met WC Pot en Mario Been gezellig hoorquote:Op zondag 26 maart 2017 00:52 schreef wimderon het volgende:
Dick Advocaat is binnenkort ook weer vrij jongens.
En aan onze ogen.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem m'n woorden over Hans even terug. Als je dan toch een buitenlandse trainer wil: Claudio Ranieri.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:48 schreef Slobeend het volgende:
Die deed het geweldig bij Griekenland inderdaad!quote:Op zondag 26 maart 2017 00:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik neem m'n woorden over Hans even terug. Als je dan toch een buitenlandse trainer wil: Claudio Ranieri.
Laten we Blind z'n falen niet teveel afschuiven op de kwaliteit van de selectie.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het mijn nr 1 keuze is maar nog altijd beter dan Klingsmannquote:Op zondag 26 maart 2017 00:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die deed het geweldig bij Griekenland inderdaad!
Misschien wel French Cornerquote:Op zondag 26 maart 2017 00:58 schreef Evertjan het volgende:
Trouwens als Blind vandaag opstapt betekent dit dat Fred Grim aanstaande dinsdag bondscoach is tegen Italie?
quote:Op zondag 26 maart 2017 00:58 schreef Evertjan het volgende:
Trouwens als Blind vandaag opstapt betekent dit dat Fred Grim aanstaande dinsdag bondscoach is tegen Italie?
Hij gaat bij elke Eredivisieclub een keer op de koffie.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:00 schreef Roland010 het volgende:
[..]W.T.F.
W.T.F.
Echt, hoe kan de KNVB zo'n bende geworden zijn in 2 jaar tijd? Doet die v. Breukelen überhaupt wel iets?
Waarom niet alleen bij Ajax en Feyenoord? De rest heeft nog nooit een speler opgeleid.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaat bij elke Eredivisieclub een keer op de koffie.
Tijd dus dat ie vertrekt nu echt ja.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaat bij elke Eredivisieclub een keer op de koffie.
Onze huidige beste speler komt bij Groningen vandaan, Hans.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet alleen bij Ajax en Feyenoord? De rest heeft nog nooit een speler opgeleid.
Ja, toevalligerwijs. Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onze huidige beste speler komt bij Groningen vandaan, Hans.
De KNVB heeft nu niet eens een directeur, dus wie moet de beslissingen nemen.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:07 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Tijd dus dat ie vertrekt nu echt ja.
Grim, mag die überhaupt een A1-elftal coachen? Waar is de KNVB mee bezig dat de eerste opvolger van de bondscoach Fred Grim is?
Kevin Strootman komt uit de jeugd van Sparta, Bas Dost komt bij FC Emmen vandaan en Promes bij FC Twente.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toevalligerwijs. Je weet best wat ik bedoel.
Flapdrol.
Dat verklaart gelijk waarom we van Bulgarije verliezen.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kevin Strootman komt uit de jeugd van Sparta, Bas Dost komt bij FC Emmen vandaan en Promes bij FC Twente.
Wat was je punt?
Dus kunnen we het maar beter verbeteren bij die clubs waar ze vandaan komenquote:Op zondag 26 maart 2017 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk waarom we van Bulgarije verliezen.
Zoals Co Adriaanse al meerdere malen gezegd heeft, bij ons is de bondscoach een trainee. We hebben met Rijkaard, van Basten, en Blind allemaal mensen zonder enige trainerervaring zomaar als bondscoach aangesteld. Daar pluk je nu weer de zure vruchten van. Blind heeft zeer amateuristisch gewerkt en herft laten zien nog lang niet klaar te zijn om als bondscoach te acteren. Dus behalve Blind moeten ook eens de verantwoordelijken bij de knvb de koffers pakken na jaren van wanbeleid.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:07 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Tijd dus dat ie vertrekt nu echt ja.
Grim, mag die überhaupt een A1-elftal coachen? Waar is de KNVB mee bezig dat de eerste opvolger van de bondscoach Fred Grim is?
Met een bakkie koffie en krakelingen.twitter:m_wijffelsAD twitterde op zondag 26-03-2017 om 08:55:221ste reactie KNVB-top op vliegveld Sofia: 'gaan in gesprek met elkaar, met bondscoach. Begint vanmiddag. Niks overhaast, nemen even tijd nu' reageer retweet
Nee dat geld is er niet. Tijd voor de Beneliga.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft de KNVB nog wel geld genoeg om te stoppen in nieuwe ontwikkelingen?
Afscheid nemen bestaat nieeeeeet.twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 26-03-2017 om 09:27:11'Als het aan mij ligt ben ik er dinsdag gewoon bij, tenzij knvb anders beslist. Ik blijf strijdbaar', aldus Danny Blind op Sofia Airport reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |