Dit zou voor veel mensen een uitkomst kunnen zijn, ware het niet dat juist bij deze groep de neiging om desondanks toch weer te klikken keer op keer veel te groot blijkt te zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:20 schreef foknerd het volgende:
[..]
Schrodingers topic? Topic is open nog gesloten zolang je niet kijkt
IngeGodinquote:Op zondag 26 maart 2017 20:05 schreef chroestjov het volgende:
KLB / Wraak op vriendin van ex
Die scheve is ook weer op het forum neergedaald.
Ja dat had ik eergisteren ook al gevraagd. Kan ik eerst nog even undercover kijken.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:25 schreef Simterklaas het volgende:
Kan de stream ook wat later dan half 10? Laten we zeggen half 11?
Heb jij geen videorecorder?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat had ik eergisteren ook al gevraagd. Kan ik eerst nog even undercover kijken.
Hij zit in een studio in een studentenhuis. Hij betaald alleen huur en daarmee klaar.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Huurtoeslag max is ong 300. Zorgtoeslag 80. Maar vergeet de uitgaven niet. Huur, G/W/E, internet, boodschappen,evt gemeentebelastingen hoewel hij wss kwijtschelding zal krijgen, etc. Blijft niet erg veel over vermoed ik.
http://kijk.nlquote:Op zondag 26 maart 2017 20:39 schreef praadje het volgende:
Nee en ook geen tv abonnement. Ik kijk via de schotel. Ik kan alles wel terugkijken op de computer behalve sbs6.
Ik heb ook geen tv abbo meer maar wel nieuwsgroepenquote:Op zondag 26 maart 2017 20:39 schreef praadje het volgende:
Nee en ook geen tv abonnement. Ik kijk via de schotel. Ik kan alles wel terugkijken op de computer behalve sbs6.
Zo! Wat ben jij hip!quote:Op zondag 26 maart 2017 21:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tv abbo meer maar wel nieuwsgroepen![]()
![]()
Sunnyusenet
Lief dat ze dat voor je uitruimen.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kak als ik thuis ben is die vaat alweer verwijdrt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |