Waar lag je danquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Eindelijk weer in eigen bed. Wat een genot
Huh dacht dat je wistquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wist niet dat je in ZKH lag
Waarom vertel je me niks
Moet nog 2 weken uitrusten.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee wist wel dat je ziek was maar niet dat je in zkh lag
Zit er toch longterm inquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou ook maar effe niet naar de stand van btc kijken
Fiat gaan is best vervelend op grote bedragenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was effe naar ETH geswitcht.
weer 20% gepakt
nu even in fiat gegaan deels
ja moet ook wel als je op zoek gaat naar een specifieke boomquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Hopelijk weer in betere conditie
jaa ik zit er niet voor tonnen in zoals jijquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fiat gaan is best vervelend op grote bedragen
Ik laat gewoon jaren staanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaa ik zit er niet voor tonnen in zoals jij
Jammer zegquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:25 schreef Etsu het volgende:
hey ins ik had een mooie kledingkast gezien maar past niet door het trapgat
jammer he
woon jij nog in groningenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga die balkonmeubels en het bed overnemen
dus dat heb ik al gescoord
Wel chill balkon wat ik zagquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga die balkonmeubels en het bed overnemen
dus dat heb ik al gescoord
in amsterdam joh?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb een huisje gekocht in Amsterdam en nu bezig met inrichting
eigen geld of heb je een sponsor?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, in Oud-West, een kleine 30 m2 met een diep balkon.
Eigen geld. Zou niet weten wie zou willen en kunnen bijdragen aan mijn huis.quote:
wist niet dat je werktequote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eigen geld. Zou niet weten wie zou willen en kunnen bijdragen aan mijn huis.
Maxgod moet het weekend maar redden voor Nederlandquote:
Geen WK op deze manierquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maxgod moet het weekend maar redden voor Nederland
Van Griekenland die 2 jaar geleden van Faeröer eilanden verlorenquote:
Die blijft gewoon zitten hoorquote:
Op papier moet je gewoon makkelijk winnen van iedereen behalve Frankrijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:44 schreef Elan het volgende:
Robben denkt ook wtf is dit voor kankerzooi waar ik terecht ben gekomen
Pierre moet lekker gaan golfenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
De Bulgaren speelde vandaag in het blauw aldus pierre
Pierre heeft er duidelijk zicht opquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
De Bulgaren speelde vandaag in het blauw aldus pierre
Ja man dit is echt een schande. Die tikkies terug ook constantquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op papier moet je gewoon makkelijk winnen van iedereen behalve Frankrijk.
Selectie zit tussen top Nederland/Europese middenmoot/subtop in.
Dus dan ligt het 100 procent aan een stel talentloze mongolen die op de bank zitten.
Blind en GrimWat hebben die ook maar ooit in hun trainersloopbaan gepresteerd. Helemaal niks.
Dus een kankerzooi is het op het veld alleen maar omdat hij niks fatsoenlijks neer kan zetten. Niet vanwege gebrek aan kwaliteit.
Kan alleen bij Nederlands elftal. Je zag wel meteen verbetering toen Hoedt erin kwam trouwens achterin. Prima duo met de Vrij ook bij Lazioquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man dit is echt een schande. Die tikkies terug ook constantheb je dat ooit gezien bij een club ?
De Ligt is van Ajax hequote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan alleen bij Nederlands elftal. Je zag wel meteen verbetering toen Hoedt erin kwam trouwens achterin. Prima duo met de Vrij ook bij Lazio
Dan krijg je een 17-jarige en BMI. Dat is toch ook matig hoor. Leuk bij Feyenoord, maar echt een hele hele povere speler
Ja BMI nietquote:
Oh zoquote:
Vriendjespolitiek.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat boeit het wat voor persoonlijkheid iemand heeft als hij 17 is![]()
je hebt iemand die in Italie het hele seizoen basis speelt![]()
Hoe de neuk kan je dan niet het juiste kiezen
Vond Sneijder echt erbarmelijk slecht overigensquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:04 schreef Elan het volgende:
Ook 0 persoonlijkheden. Op Robben en Sneijder na, maar ook dat zijn geen leiders.
Als linksbuiten is hij ook totaal ongeschikt in zo'n wedstrijd met 2-0 achter.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond Sneijder echt erbarmelijk slecht overigens
"Slopers" wat.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
Gewoon zielig om een 17-jarige knul centraal achterin te laten debuteren tegen Bulgaarse slopers. Een normale trainer doet zoiets niet.
Vond ik ook nog wel meevallenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Potige lui die gewoon hard voor die bal gaan.
Slopersquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
Gewoon zielig om een 17-jarige knul centraal achterin te laten debuteren tegen Bulgaarse slopers. Een normale trainer doet zoiets niet.
Gewoon normaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Popov en Delev kwamen steeds gewoon stevig door en dat kon de Ligt duidelijk niet aan.
Kloptquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen een mietje, stoere vent!
Je hebt zeker ook een pik van staal?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Je krijgt niet zomaar een VBL ban, dan ben je echt harde kern wel.
Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een pik van staal?
Sowwowquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Vraag maar aan Etsu, die heeft m gezien.
Jr kan je data updates van FM 2017 ook voor 16 gebruiken?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco had ook een zaadseizoen maar toch kan ik er maar niet van winnen.
Net even dit spelertje opgehaald voor 15 miljoen![]()
[ afbeelding ]
Ben wel weer beetje beetje zat van Marvel na Deadpool. Wat een kutfilm was dat zeg.quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr kan je data updates van FM 2017 ook voor 16 gebruiken?
Enige Marvel film die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel weer beetje beetje zat van Marvel na Deadpool. Wat een kutfilm was dat zeg.
Kan ze nergens meer vinden die van FM 16. Matig.quote:
Durf niet te posten ergens anders dan hier ;squote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom quote je me vanuit het FMtopic maar toch hier trouwens ?
Bijzonder, als je die vraag daar stelt heb je meer kans dat iemand nog iets voor je kan betekenen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf niet te posten ergens anders dan hier ;s
Deadpoolquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel weer beetje beetje zat van Marvel na Deadpool. Wat een kutfilm was dat zeg.
Domme humor. Vind Ryan Reynolds ook een vervelend mannetje. Ryan Gosling is de enige ekte Ryangodquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige Marvel film die ik leuk vind.
Wie?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Domme humor. Vind Ryan Reynolds ook een vervelend mannetje. Ryan Gosling is de enige ekte Ryangod
quote:
Ryan Goslingquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Domme humor. Vind Ryan Reynolds ook een vervelend mannetje. Ryan Gosling is de enige ekte Ryangod
Ja man. Die mini Wolverine is ook gewoon ubercute.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik denk ik wel huilen.
Laatste Logan
Dat meisje toch? Las al ergens dat ze rol goed speelde. Wat best knap is eigenlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man. Die mini Wolverine is ook gewoon ubercute.
Klinkt fucked upquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:33 schreef Fok-it het volgende:
https://www.moviemeter.nl/film/1111104
Ben benieuwd naar deze film
Het hiernamaals bestaat niet, dus kutfilm.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Een superman met buitenaardse krachten in een rood pakje ook niet dus kutfilm.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het hiernamaals bestaat niet, dus kutfilm.
Vroeger had je nog Donatisten die zichzelf om zeep hielpen om naar de hemel te komenquote:
Eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een superman met buitenaardse krachten in een rood pakje ook niet dus kutfilm.
In de 90s had je nog Heaven's Gate die zichzelf vergiftigden om met een Ufo mee te kunnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had je nog Donatisten die zichzelf om zeep hielpen om naar de hemel te komen
Klopt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat meisje toch? Las al ergens dat ze rol goed speelde. Wat best knap is eigenlijk
Echt? Ik ga deze mensen even googlenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had je nog Donatisten die zichzelf om zeep hielpen om naar de hemel te komen
Kan je 'm ook kijken zonder al die andere films te hebben gezien?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
K ga m verder niet spoileren maar het is allemaal enorm tragisch. Vond deze echt heel mooi. Niet kwalitatief beter dan Dark Knight, maar wel heel intens en mooi.
Jackman met dat meisje was toffe combi. En dan die kutmuziek van Cash er bij zit je gewoon je tranen weg te duwen voor je het door heb.
Ben wel benieuwd naar dat bewijsquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Dat zal niet verboden zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je 'm ook kijken zonder al die andere films te hebben gezien?
Daar zou ik me niet teveel op verheugenquote:
Dan ga ik hem binnenkort even bekijkenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
K ga m verder niet spoileren maar het is allemaal enorm tragisch. Vond deze echt heel mooi. Niet kwalitatief beter dan Dark Knight, maar wel heel intens en mooi.
Jackman met dat meisje was toffe combi. En dan die kutmuziek van Cash er bij zit je gewoon je tranen weg te duwen voor je het door heb.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je 'm ook kijken zonder al die andere films te hebben gezien?
volgende zondag weer als Botteghod de winnende er in kopt in de arenaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Laatste keer dat ik wel wat tranen voelde opkomen was bij A monster calls
Iemand in het Filmtopic vond dat Brimstone geen verhaal hadquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Wordt 1-1quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgende zondag weer als Botteghod de winnende er in kopt in de arena
Daar werd ik wel wat depressief van.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand in het Filmtopic vond dat Brimstone geen verhaal had
Ja dat las ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand in het Filmtopic vond dat Brimstone geen verhaal had
morgen effe power rangers meepakkenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Komen sowieso veel goede filmpjes uit Marvel-Studio.
Thor ja, en de eerste X men en Avengers en Iron man de eerste en Captain America de nieuwe.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohmygod. Heb je ooit een Marvelfilm gezien? Thor? Guardians of the Galaxy? Spiderman?
Ik ook hoorquote:
Ik alleen bij PS I love you en My sister's keeper.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Ook gezien. Prima filmpje. Jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen effe power rangers meepakken
Oh nee, ik vind film een prachtig medium waar voor mij meeste emotie bij komt. Stuk minder bij muziek bijvoorbeeld waar andere dat weer wel hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik alleen bij PS I love you en My sister's keeper.
Denk ik.
als je daar verliest ga je gewoon weer naar het typische feyenoordgevoel:quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook hoorDenk ook zeker dat PSV nog 2de gaat worden
Die superheldenfilms ja, er zijn wel goede en ontroerende films.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral omdat veel films zo intens vlak zijn
sommige mensen hebben niet zoveel nodig om emotioneel verbonden te zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heb ik in mijn leven misschien een handvol superheldenfilms gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die superheldenfilms ja, er zijn wel goede en ontroerende films.
Ligt toch aan de filmquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet er wat meer diepgang inzitten voor mijquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt toch aan de filmOok al duurt een film maar 2 uur kan je nog genoeg tijd hebben om er helemaal in te zitten qua feeling.
Goede film heeft je met een minuut.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt toch aan de filmOok al duurt een film maar 2 uur kan je nog genoeg tijd hebben om er helemaal in te zitten qua feeling.
oh heb ik nooitquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
sommige mensen hebben niet zoveel nodig om emotioneel verbonden te zijn
mijn vriendin heeft dat ook super snel met films of series
dat is bij mij echt bijna onmogelijk emotioneel iigquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goede film heeft je met een minuut.
ergeren is een slechte emotie johquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me alleen wel gigantisch ergeren aan idiote personages.
En dat zijn er nogal veel.
Lekker man.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ergeren is een slechte emotie joh
heb je niks aan
"Saigon, shit"quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is bij mij echt bijna onmogelijk emotioneel iig
kan wel vrij snel interesse hebben in het verloop
Dit heb ik ook welquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is bij mij echt bijna onmogelijk emotioneel iig
kan wel vrij snel interesse hebben in het verloop
Beste scene uit die film is dat de hoofdpersoon buiten beeld dood gaat.quote:
En niemand die wat durft te doen tegen Chinaquote:Op zondag 26 maart 2017 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
The Dalai Lama has said he will not be reincarnated in territory controlled by China, while the officially atheist Communist government in Beijing has declared that he will.
Dalai Lamagod.
Maaja, niet wit. Dus niemand zegt wat. Anders ben je racist.quote:
ben jij in colombia geweestquote:Op zondag 26 maart 2017 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
China snapt het tenminste. Hier zetten we onze grenzen wagenwijd open voor barbaarse hordes die onze beschaving willen vernietigen
Lijkt me echt een van de minste landen juist. Peru, Argentinië enzo zou ik dan veel liever heen gaan.quote:
Colombia echt tering diversquote:Op zondag 26 maart 2017 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt een van de minste landen juist. Peru, Argentinië enzo zou ik dan veel liever heen gaan.
Misschien ook omdatr je er vooral slechte verhalen over hoortquote:
Krijg nu hele tijd foto's van zwager daarquote:Op zondag 26 maart 2017 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien ook omdatr je er vooral slechte verhalen over hoort
Argentinie is juist een van de minderequote:Op zondag 26 maart 2017 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt een van de minste landen juist. Peru, Argentinië enzo zou ik dan veel liever heen gaan.
Kreeg wel matig nieuws van BD te horen, Had wat meer verwacht dan dat ik terugkrijg helaasquote:Op zondag 26 maart 2017 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijg nu hele tijd foto's van zwager daar
Bohboh
Jelly
Waarom?quote:Op zondag 26 maart 2017 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Argentinie is juist een van de mindere
Spijtige zakenquote:Op zondag 26 maart 2017 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg wel matig nieuws van BD te horen, Had wat meer verwacht dan dat ik terugkrijg helaasDenk dat ik het toch maar bij 1 weekje vakantie moet houden ipv 2 in juli. Matig matig
Buenos Aires is wel toffe stad en Iguazu is erg mooi, maar verder niet echt heel bijzondere plekken gezien. Beetje eentonig. Maar ben niet in Pantagonie geweestquote:
Patagonie ziet er wel echt tof uit.quote:Op zondag 26 maart 2017 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Buenos Aires is wel toffe stad en Iguazu is erg mooi, maar verder niet echt heel bijzondere plekken gezien. Beetje eentonig. Maar ben niet in Pantagonie geweest
Vond zo het leukste:
Bolivia
Peru
Chili
Argentinie
Dan wordt het kiezen voor 1 hooguit 2 landenquote:
mooie landjes welquote:Op zondag 26 maart 2017 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Denk dan Kroatie, Bosnie/Montenegro wellicht
En cheapquote:
Dat heb je overalquote:
Klopt. Maar in de hoofdsteden altijd wel Sarajevo en Zagreb zijn wel populaire plaatsen. Montenegro zal denk ik stuk rustiger zijn dan jaquote:Op zondag 26 maart 2017 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is toch iets minder de standaard backpackroute
zeker sarajevo ziek populairquote:Op zondag 26 maart 2017 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de hoofdsteden altijd wel Sarajevo en Zagreb zijn wel populaire plaatsen. Montenegro zal denk ik stuk rustiger zijn dan ja
Weleens die kant op geweest?quote:
Eens. Ik kan ook gewoon gaan couchsurfen 2 weken. Helemaal gratischquote:
liften die kant opquote:Op zondag 26 maart 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Ik kan ook gewoon gaan couchsurfen 2 weken. Helemaal gratisch
Duurt wel lang. Ben je halve vakantie al kwijtquote:
Daaromquote:Op zondag 26 maart 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Ik kan ook gewoon gaan couchsurfen 2 weken. Helemaal gratisch
saai ook zo ver liftenquote:Op zondag 26 maart 2017 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt wel lang. Ben je halve vakantie al kwijt
+ In Juli. Urenlang in die warme zon staanquote:Op zondag 26 maart 2017 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
zou het sowieso niet doen in (zuid)oost-europese landen
als je lekkere chick meeneemt nietquote:Op zondag 26 maart 2017 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+ In Juli. Urenlang in die warme zon staan
quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
al zou ik een stoer liftavontuur met flippie niet afslaan
ik heb ook echt alleen gelift uit bittere noodzaakquote:Op zondag 26 maart 2017 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Liften lijkt me echt nog erger dan interrailen.
En dat ga ik al nooit meer doen.
dat lijkt me best leukquote:Op zondag 26 maart 2017 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Liften lijkt me echt nog erger dan interrailen.
En dat ga ik al nooit meer doen.
Net zo ver als Singapore denk ik, uur of 13?quote:
zoiets jaquote:Op maandag 27 maart 2017 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net zo ver als Singapore denk ik, uur of 13?
lol gewoon Balkenendenormquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgens Johan Derksen moet je de bondscoach 4-5 miljoen betalen per jaar omdat een eindtoernooi miljarden omzet genereerd.
Broscience.
Voor kwaliteit mag je best betalen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgens Johan Derksen moet je de bondscoach 4-5 miljoen betalen per jaar omdat een eindtoernooi miljarden omzet genereerd.
Broscience.
32ste op de rankingquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor kwaliteit mag je best betalen.
Maar iemand die zo bitter weinig werkt, is 4 miljoen wel bijzonder veel.
We verdienen nog lager te staan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
32ste op de ranking![]()
gewoon surrealistisch laag
Niet alleen de coach. Heel knvb moet op de schop. Die van Breukelen ook lekker movenquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We verdienen nog lager te staan.
Maar goed, nieuwe coach, nieuwe generatie, nieuwe kansen.
Ik weet nog niet helemaal of dat iets uit zal maken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen de coach. Heel knvb moet op de schop. Die van Breukelen ook lekker moven
Hij heeft een langetermijnvisie waar coaches zich ook aan zullen houden dus uuiteindelijk zal het wel invloed hebben. Maar coach is wrl belangrijk ja. Als je Frank de boer kiest heb je gewoon Blind 2.0quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet helemaal of dat iets uit zal maken.
Aan het einde van de rit gaat het om de coaches en de selectie.
Aangezien Frank ook altijd op zijn bek ging tegen kleine buitenlandse ploegen, zou ik hem niet aanstellen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft een langetermijnvisie waar coaches zich ook aan zullen houden dus uuiteindelijk zal het wel invloed hebben. Maar coach is wrl belangrijk ja. Als je Frank de boer kiest heb je gewoon Blind 2.0
Maar zo'n TD of bond kan wel een goed jeugdplan samenstellen waardoor je op termijn weer echt goede spelers krijgt, ipv alleen maar dertien in een dozijn dravers.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet helemaal of dat iets uit zal maken.
Aan het einde van de rit gaat het om de coaches en de selectie.
Ah, zo.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zo'n TD of bond kan wel een goed jeugdplan samenstellen waardoor je op termijn weer echt goede spelers krijgt, ipv alleen maar dertien in een dozijn dravers.
Zware klus?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Mn kcal zijn binnen voor vandaag.
Manmanman.
Zou Ron Jans opzich geen verkeerde keuze vinden als coachquote:Op woensdag 29 maart 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zo'n TD of bond kan wel een goed jeugdplan samenstellen waardoor je op termijn weer echt goede spelers krijgt, ipv alleen maar dertien in een dozijn dravers.
Hoeveel moet je per dag?quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee de hele dag nu te eten
Dat is aaridg wat jaquote:
Daar word je ook niet vrolijk van neequote:Op woensdag 29 maart 2017 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarvan 1200 van die bijvoeding flessies
maarja, wat moet dat moetquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van nee
Wat eet je nu vooral dan naast die bende?quote:
alles wat gezond isquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat eet je nu vooral dan naast die bende?
Hoeveel kg moet erbij?quote:
Poeh poehquote:
Niet als hoofdcoach joh, gewoon assistent.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou Ron Jans opzich geen verkeerde keuze vinden als coach
quote:
Ziet er wel grappig uit ja.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
app met veel longreads. Zitten wel leuke tussen
Slaap veel op moment.quote:
mss username aanpassenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slaap veel op moment.
En neem zo pijnstillers, hopelijkw erken ze
Spareribbedquote:
Zekerquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kayagodin zag er nice uit in die PotC trailer
Welke Alicia?quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker![]()
En Aliciagodin gaat Lara Croft spelenWordt weer broekje uit hoor koekoek
Alicia Spinetquote:
Oh niet echt mijn type, wel knap natuurlijk maar meh.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.xgn.nl/nieuws/(...)ander-als-lara-croft
Maar vind Pirates beetje meh laatste delen. Zal hem wel kijken verderquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh niet echt mijn type, wel knap natuurlijk maar meh.
Pirates 4 was echt krankzinnig slecht, dus dit zal ook wel tegenvallen. Al ga ik het ook wel kijken natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vind Pirates beetje meh laatste delen. Zal hem wel kijken verder
Volgende week nieuwe seizoen Prison Break
Wat word dat slecht zeg. Maar T-Baggod wel weer leuk om te zienquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pirates 4 was echt krankzinnig slecht, dus dit zal ook wel tegenvallen. Al ga ik het ook wel kijken natuurlijk
Prison Break ga ik lekker opsparen.
Dat gaat denk ik echt heel slecht worden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vind Pirates beetje meh laatste delen. Zal hem wel kijken verder
Volgende week nieuwe seizoen Prison Break
Ik kon Pirates 4 zonder dat wijf en Orlando legolas wel waardenquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pirates 4 was echt krankzinnig slecht, dus dit zal ook wel tegenvallen. Al ga ik het ook wel kijken natuurlijk
Prison Break ga ik lekker opsparen.
KNFB?quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Ben het boek van NR14 aan het lezen. Die man zag dit debacle van de KNFB allang aankomen
Nja ze hebben er lang over kunnen nadenken dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat word dat slecht zeg. Maar T-Baggod wel weer leuk om te zien![]()
[ afbeelding ]
Jij blinkt dan ook uit in slechte smaak.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kon Pirates 4 zonder dat wijf en Orlando legolas wel waarden
Het Nederlands voetbal is gelijktijdig met hem gestorven, komt nooit meer goed hier.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Ben het boek van NR14 aan het lezen. Die man zag dit debacle van de KNFB allang aankomen
Hij stinkt uit zijn bekquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij blinkt dan ook uit in slechte smaak.
RIPquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Laatst een boek gelezen van Ronald Daal aanraderquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Boeken over voetballers vind ik altijd bijzonder saai. Behalve Kieft was wel leuk
Lachen manquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:43 schreef fukforce het volgende:
[..]
Laatst een boek gelezen van Ronald Daal aanrader
Die boekjes van Gijp vond ik ook erg leuk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Boeken over voetballers vind ik altijd bijzonder saai. Behalve Kieft was wel leuk
Het boek over Badr Hari vond ik beterquote:Op donderdag 30 maart 2017 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die boekjes van Gijp vond ik ook erg leuk.
Wel aardig. Wel veel van hetzelfdequote:Op donderdag 30 maart 2017 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die boekjes van Gijp vond ik ook erg leuk.
Ja de meeste verhalen kende je al, maar het las wel lekker weg gewoon.quote:
Volkert in wordingquote:
Ha no way.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij blinkt dan ook uit in slechte smaak.
Daar ben ik ook bang voor JR.quote:Op donderdag 30 maart 2017 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Nederlands voetbal is gelijktijdig met hem gestorven, komt nooit meer goed hier.
Gayquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe vind je m'n topic over jou?
KLB / FOK!kers die afspraken niet nakomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |