quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Deze band scoorde z'n eerste hits toen Sfeermaker ongeveer -3 was. Dit nummer is echter uitgebracht toen Sfeermaker 12 was
Het is de titeltrack van het album Minor Earth Major Sky. A-ha...
Ben al een tijdje fan. Ze hebben 2 jaar op rij in de Top 10 van m'n jaarlijst gestaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een goed nummer, zeg.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zal ik het gaatje maar vullen dan?
Sterktequote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:07 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ga even van m'n zolderkamer naar de supermarkt, lekker rustig daar nu#autist mode on
geen dank, jij bedankt voor de show, en ik kom straks weer eventjes terug luisteren hierquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SterkteBedankt voor het luisteren. En de sfeer.
Hij heeft een immens bereik. In de voorloper van dit nummer, Summer Moved On, zit een ongekend lange uithaal, met nog een hoge noot erachteraan. En ja, dat weet hij live ook neer te zetten. Zijn vocale kwaliteiten zijn onderschat.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:08 schreef knokkels het volgende:
Ik associeerde die zanger van A-Ha altijd met een Samson roker. Geen Van Nelle, geen Brandaris. Specifiek Samson.
Toen zat er ook al geen logica in mijn verkondigingen
PSB?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga de show zo afsluiten met een nummer met een zeer ontoepasselijke titel, van een band die ik veel, veel te weinig draai (terwijl het één van m'n favoriete bands is).
Mee eensquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft een immens bereik. In de voorloper van dit nummer, Summer Moved On, zit een ongekend lange uithaal, met nog een hoge noot erachteraan. En ja, dat weet hij live ook neer te zetten. Zijn vocale kwaliteiten zijn onderschat.
Die draai je meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heb ik net nog gedraaid... zou een beetje te gortig worden.
Nee... - Keane!
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Zaterdagavond vroeg (om muziek)
01 Francesco Gabbani - Occidentali's Karma
02 Hurts - Better Than Love (Italoconnection remix)
03 Eighth Wonder - I'm Not Scared
04 Erasure - Love You To The Sky
05 M People - Don't Look Any Further
06 Dido - Look No Further
07 Enigma - Age Of Loneliness (Jam & Spoon remix)
08 JOWST - Grab The Moment
09 Alice Ivy feat. RaRa - Almost Here
10 The Streets - Weak Become Heroes (Röyksopp's Memory Lane mix)
11 Visage - Fade To Grey
12 Felix Jaehn feat. Lost Frequencies & Linying - Eagle Eyes (Lucas & Steve remix)
13 Sean Bradford - The Road (Back To Love)
14 The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down (radio edit)
15 Audiobullys - We Don't Care
16 Koffie - Mama Deo
17 Parov Stelar feat. Stuff Smith - Mama Talking
18 Lorde - Liability
19 Kim Appleby - Don't Worry
20 Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
21 Rollergirl - Dear Jessie (radio edit)
22 U96 - Club Bizarre (airplay version)
23 Jam & Spoon feat. Rea - Be.Angeled - Tribute To Mark Spoon (Loveparade-Mix 2006)
24 Jamiroquai - Automaton
25 Pet Shop Boys - Metamorphosis
26 Klyne - Still Not Over You
27 A-ha - Minor Earth Major Sky
28 Keane - The Starting Line
Ik heb laatst op youtube wat stukjes live van A-Ha gezien van een concert ter ere van de nobelprijswinnaars. Dat was inderdaad niet verkeerdquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij heeft een immens bereik. In de voorloper van dit nummer, Summer Moved On, zit een ongekend lange uithaal, met nog een hoge noot erachteraan. En ja, dat weet hij live ook neer te zetten. Zijn vocale kwaliteiten zijn onderschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |