Ik heb zelf de Justfog Q16 en die bevalt mij zelf heel goed!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 02:22 schreef probeer het volgende:
Medeforumgebruikers, uw hulp gevraagd;
Ik wil ook eens kijken of dat e-roken iets voor mij is (want sigaretten schijnen toch nogal slecht voor je gezondheid te zijn, en ook vrij duur) en was van plan om een beginnersmodel aan te schaffen. Ik rook nu ongeveer een half pakje per dag, en wilde rond de 30-40 euro uitgeven.
Nu twijfel ik tussen:
- Joyetech eGo ONE V2 1500mAh
- Justfog FOG1 1500mAh
- Joyetech AIO D22 1500mAh
Zoals jullie zien neig ik dus naar een specifiek formaat, iig 1500mAh en een coil rond de 1 ohm.
Tips? Gebruikerservaringen? Aan- of afraders? Problemen bekend met lekken en/of druppels op de tong (wat me echt buitengewoon onprettig lijkt)?
Of zeggen jullie wellicht zelfs dat de voltage-functie op de Justfog q16 de kleinere batterij en het minder handzame formaat meer dan goed maakt?
Heh, tegen de tijd dat dat gebeurt heb je eerst al al je katoen verbrandt (en dat proef je, trust me) en is je apparaat al aan het smelten.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:47 schreef Scuidward het volgende:
Ah ok. Dus niet als een gloeilamp dat er een pang te horen is en hij er echt mee stopt.
Ik neem aan dat die smaak ook gaat overheersen dan? Damp nu krap een week en de smaak is 'minder' maar niet ruk. Wanneer het nodig is zei je in je vorige post, maar dat is natuurlijk subjectief. Ik ga het nu nog een week aankijken, ik hoop 2 weken te kunnen doen met een coil, dat zou fijn zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 01:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
je katoen verbrandt (en dat proef je, trust me)
Bij "normaal" gebruik is 2 weken wel te doen. Denk echter eerder aan een dag of 10.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die smaak ook gaat overheersen dan? Damp nu krap een week en de smaak is 'minder' maar niet ruk. Wanneer het nodig is zei je in je vorige post, maar dat is natuurlijk subjectief. Ik ga het nu nog een week aankijken, ik hoop 2 weken te kunnen doen met een coil, dat zou fijn zijn.
Verbrandt katoen proef je direct, de zogenaamde dry hit. Daar bestaat echt geen twijfel over want het is ontzettend goor.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die smaak ook gaat overheersen dan? Damp nu krap een week en de smaak is 'minder' maar niet ruk. Wanneer het nodig is zei je in je vorige post, maar dat is natuurlijk subjectief. Ik ga het nu nog een week aankijken, ik hoop 2 weken te kunnen doen met een coil, dat zou fijn zijn.
Ah, scherpe damp. Dat moet opvallen.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Wanneer je katoen verbrand is krijg je de damp amper je keel door; zo scherp.
Waarom niet weer dezelfde als hij bevalt?quote:Op zondag 11 juni 2017 13:01 schreef nitraat5 het volgende:
Hee,
Na een mooie 1 a 2jaar gebruik te hebben gemaakt van de kangertech subbox mini (die op dit forum werd aangeraden), ben ik wel toe aan een nieuwe.
Nou zie ik nu, net als 2jaar geleden, door de bomen het bos niet meer.
Wat mijn eisen zijn, minimaal 2200mAh (liefst losse batterijen), tankinhoud toch wel minimaal 2ml. Verder eentje die tot 30W gaat. Ik hoef geen TC functie erop. En niet geheel onbelangrijk, ik wil dat de coil zich onderin de tank bevindt. Wil trouwens niet te veel uitgeven, max rond de 50eu lijkt mij te doen.
Als jullie mij aan de hand van deze punten kunnen helpen zou het perfect zijn.
Of jullie kunnen mij doorsturen naar een site met een filter
Iig bedankt
Mvg
N5
Wil iets nieuws proberenquote:Op zondag 11 juni 2017 13:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waarom niet weer dezelfde als hij bevalt?
"De Eleaf iStick Pico ondersteunt de volgende modussen: VW, TC-Ni, TC-Ti, TC-SS, TCR en Bypass."quote:Op zondag 11 juni 2017 13:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk iedereen de eleaf pico aanbevelen.
Ik denk dat vrijwel de meeste apparaten met een losse batterij de bovengenoemde modussen ondersteunen. Zelf gebruik ik ook enkel de VW mode.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:20 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
"De Eleaf iStick Pico ondersteunt de volgende modussen: VW, TC-Ni, TC-Ti, TC-SS, TCR en Bypass."
Haha wut? Enige modus die ik nodig heb is aantal W instellen. Wel een mooi ding.
Kun je die modussen ook automatische laten werken?quote:Op zondag 11 juni 2017 13:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel de meeste apparaten met een losse batterij de bovengenoemde modussen ondersteunen. Zelf gebruik ik ook enkel de VW mode.
Nee, althans niet helemaal.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:26 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Kun je die modussen ook automatische laten werken?
Elk materiaal heeft zijn eigen weerstand.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:26 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Kun je die modussen ook automatische laten werken?
Wat voor soort voordelen kan het zelf aanpassen van bepaalde modussen opleveren?quote:Op zondag 11 juni 2017 18:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Elk materiaal heeft zijn eigen weerstand.
Het apparaat heeft, voor nu, jou nog nodig om te zeggen welk materiaal je gebruikt voor de coil.
Aan de hand daarvan gaat hij dan berekenen hoeveel Watt hij er doorheen moet sturen, om aan een bepaalde temperatuur te komen.
TCR is dan de modus voor materialen waar hij geen tabellen voor heeft. Daar moet jij zelf de weerstand voor dat materiaal ingeven, waar hij mee kan rekenen.
Kweenie. Ik blaat alleen maar na wat ik hoor en lees.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:24 schreef nitraat5 het volgende:
[..]
Wat voor soort voordelen kan het zelf aanpassen van bepaalde modussen opleveren?
Qua mod zou ik een Pico nemen. Die zijn goedkoop, robuust, mooi en liggen prettig in de hand. Qua tank wil je vermoedelijk iets met prefab coils, ik heb geen idee wat daar op het moment trendy in is maar ik meen dat je een Pico als set kunt kopen met een Melo tank. Ik dacht dat die wel acceptabel was.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:01 schreef nitraat5 het volgende:
Hee,
Na een mooie 1 a 2jaar gebruik te hebben gemaakt van de kangertech subbox mini (die op dit forum werd aangeraden), ben ik wel toe aan een nieuwe.
Nou zie ik nu, net als 2jaar geleden, door de bomen het bos niet meer.
Wat mijn eisen zijn, minimaal 2200mAh (liefst losse batterijen), tankinhoud toch wel minimaal 2ml. Verder eentje die tot 30W gaat. Ik hoef geen TC functie erop. En niet geheel onbelangrijk, ik wil dat de coil zich onderin de tank bevindt. Wil trouwens niet te veel uitgeven, max rond de 50eu lijkt mij te doen.
Als jullie mij aan de hand van deze punten kunnen helpen zou het perfect zijn.
Of jullie kunnen mij doorsturen naar een site met een filter
Iig bedankt
Mvg
N5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |