quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bron van de 150 euro? Dat heb ik namelijk nog niet eerder gehoord.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=698&t=53213
Wacht, hij heeft nog geen proefrit gemaaktquote:en waarschijnlijk zal het 500x beter rijden dan de Twingo, maar toch, is voor mij wel een flinke stap.
Inmiddels wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wacht, hij heeft nog geen proefrit gemaakt
quote:Jep, heb er al in gereden, en vind hem erg strak sturen en schakelen voor z`n kilometerstand.
Wel even wennen achterwielaandrijving, maar zo`n grote stap is het ook weer niet gelukkig.
Alleen heb ik nu het gevoel dat ik geduwd word in plaats van getrokken.
Het is echt een verademing, geen rammeltjes of kraakjes of piepjes in het interieur, lekker stil, en echt een zeer goede geluidsinstallatie in die BMW.
2 Woofers bij je voeten.
2 Tweeters in de deuren.
Bij de kofferbak 2 Middentoners, heerlijk.
op AW staat dat ie het verbruik heeft getestquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:58 schreef Ingolstadt het volgende:
Wacht, hij heeft nog geen proefrit gemaakt
Oh dat bimmerportal topic was aangemaakt op 12 maart, NVM.quote:
Wat ook interessant is:quote:
Aldus Sedin.quote:zijn de gebreken van deze BMW? Tevens heb ik de auto in eerste instantie afgeraden bij Bradley, vanwege de verhoogde maandelijkse lasten en hoger brandstofverbruik tov de twingo.
Hij wil hem dus dan krijgt hij hem in dan opzicht :p
quote:eenfokker Geregistreerd: 25 maart 2017, 19:47
Nu leg jij als volgevreten dwerg +- 150 kilo links voor extra neer.
Ik raad je dan ook aan om in de kofferbak een betonplaat te gieten van plus minus 300 kilo en op de bijrijderstoel nog een contragewicht van 150 kilo zodat de auto weer perfect in balans is.
Jeetje het zit wel hoog bij die fokker.quote:
Eerst maakt dat figuur speciaal een account aan op AW en nou weer op dat BimmerPortal. Leventje hoor.quote:
Braddie houdt van zowel positieve als negatieve aandacht dus dat vormt ook helemaal geen probleem.quote:
Dit gegeven maakt de ''deal'' er niet bepaald beter op.quote:
Utopiaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:29 schreef Yiha3 het volgende:
jullie kunnen mss naar uto, cos (commentaar op stream) gaan daar is het constant live
Wat een sneuneus.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:11 schreef DoubleDip het volgende:
eenfokker is ook weer van de partij zie ik. Wat een feest.
Gewoon dit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
eenfokker is echt het meest zielige hoopje mens wat ik ooit ben tegengekomen op het internet.
een behoorlijk leerzame reeksquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:09 schreef Simterklaas het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik dit een leerzame reeks vind, aangezien ik nog nooit van A/B/C-segmenters en een bimmer had gehoord.
BimmerPortal.nlquote:Op vrijdag 24 maart 2017 00:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Het beloofd in ieder geval een gruwelijk mooie tijd te worden voor de BradgeTV kijker. Een BMW die op instorten staat en een volgevreten dwerg die in een hok van 4 bij 4 gaat wonen. Als hij slim is installeert hij een paar camera's voor een 24/7 livestream met donaties. Dan heeft hij misschien het geld om de Unox noodles kopen in plaats van de yum yum's.
Tfoe.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:15 schreef Mr.Ping het volgende:
Hey daar hebben we de volgevreten dwerg weer!
[..]
BimmerPortal.nl
Nu leg jij als volgevreten dwerg +- 150 kilo links voor extra neer.
Ik raad je dan ook aan om in de kofferbak een betonplaat te gieten van plus minus 300 kilo en op de bijrijderstoel nog een contragewicht van 150 kilo zodat de auto weer perfect in balans is.
Ja 600 kilo gewicht zal je merken met acceleratie en topsnelheid.
Maar laten we wel wezen...Het is niet zo dat je elke ochtend vroeg ergens zijn omte werken.
Ook gezien het feit dat je een gigantisch gevaar op de weg bent is het goed dat je acceleratie en topsnelheid word begrenst.
Koekkoek .....
eenfokker
Mijn BMW: e90 sedan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |