quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:55 schreef Krisvc het volgende:
Jesus wat maak ik het mezelf moeilijk op het moment.
NOD is zondag. Ik heb deze maand echt de insteek dat het raak gaat zijn. Maar dat mag ik weer niet te resoluut vinden van mezelf, want dan is de teleurstelling weer te groot. De echte klachten die ik heb (ben al 2 dagen misselijk en slaap slecht) schuif ik weg onder een griepje. Dat ik doodmoe ben komt doordat ik slecht slaap uiteraard. Als m'n hoofd dan weer een uitstapje maakt naar: "Ik weet het zeker, dit keer is het gewoon raak" dan ben ik mezelf weer streng aan het toespreken dat het echt niet zo is en dat het allemaal naderende menstruatieklachten zijn. En ik mag het vooral niet hardop uitspreken van mezelf, want als het dan niet raak blijkt te zijn denk iedereen, joh, heb je haar weer, met d'r nep symptomen.
Zo herkenbaar dit! Wees niet te hard voor jezelf, het is gewoon erg spannend allemaalquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:55 schreef Krisvc het volgende:
NOD is zondag. Ik heb deze maand echt de insteek dat het raak gaat zijn. Maar dat mag ik weer niet te resoluut vinden van mezelf, want dan is de teleurstelling weer te groot. De echte klachten die ik heb (ben al 2 dagen misselijk en slaap slecht) schuif ik weg onder een griepje. Dat ik doodmoe ben komt doordat ik slecht slaap uiteraard. Als m'n hoofd dan weer een uitstapje maakt naar: "Ik weet het zeker, dit keer is het gewoon raak" dan ben ik mezelf weer streng aan het toespreken dat het echt niet zo is en dat het allemaal naderende menstruatieklachten zijn. En ik mag het vooral niet hardop uitspreken van mezelf, want als het dan niet raak blijkt te zijn denk iedereen, joh, heb je haar weer, met d'r nep symptomen.
Ontzettend herkenbaar Kris! Je wilt je zelf behouden voor de teleurstelling, maar je wilt ook hoop & vertrouwen hebben dat het een keer/nu goed komt!quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:55 schreef Krisvc het volgende:
Hoezo heb je een echo?quote:Op donderdag 30 maart 2017 07:27 schreef Whiteflower18 het volgende:
Test was helaas nagetief. Ik had me er al op ingesteld. Straks om 11 uur echo en dan zien hoe het ervoor staat. Moet vriend maar een ander cadeautje gaan verzinnen
Het wachten op de controle nu vind ik het lastigste. Is het voorbij of komt er nog een vervelende nasleep?quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:04 schreef Missladybug het volgende:
Welkom terug Donna. Hoe gaat t nu met je, emotioneel gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
Hahahaquote:Op zaterdag 1 april 2017 09:01 schreef twist02 het volgende:
Klinkt spannend Kris!
Ik zit op dat punt in je cyclus waar je 2 weken overtijd bent
Ik ben die uitgezwaaide "Twix" in de OP weten jullie nog?![]()
Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk, dus hang een beetje tussen hier en Z&G in
Ook zodat ik hier nog flink kan meeduimen voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |