quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaan we daar zo allemaal in een cirkeltje om de fapstoel heenstaan en Hork complimentjes geven en klappen.
Thanks! Ik ook, maarja, het is niet anders. Verder ook de rest een dikke "bedankt", een positiever welkom is er bijna nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:04 schreef Kyara het volgende:
Welkom in OUD LompeHork. Al had ik je liever in een ander topic gezien.
Helemaal niet erg Kirb! Lekker toelaten, huilen en chocolade etenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:28 schreef Kirb het volgende:
Hoi LompeHorkWelkom!
Ik duim voor de dames in komende vruchtbare dagen en voor een geslaagde innesteling bij Kris.
Ik zit aan de chocola. Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een klein traantje om gelaten heb. Hoopte zo dat het normaler werd, mag toch ook wel 13 maanden na uitwerken pil
.
Maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Is doorgebroken inderdaad. Thanksquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:43 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Helemaal niet erg Kirb! Lekker toelaten, huilen en chocolade etenJe ziet het, ook Debsterr en ik hadden tranen te over deze dagen. De ongesteldheid is nu dus echt goed doorgebroken? Knuffel voor jou.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaan we daar zo allemaal in een cirkeltje om de fapstoel heenstaan en Hork complimentjes geven en klappen.
Hork heeft een posse.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:48 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
Oh my... een man met fanclub
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:27 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wow! Ben jij mij? Ik heb gisteren ook even een enorme inzinking gehad. Huilen joh. Gelukkig veel steun van manlief en vandaag ziet de wereld er al weer wat zonniger uitMaar men, het doet zo veel met me, die onzekerheid, gevoel dat je maar blijft zwemmen, 'hoe kan het dat alles zo goed is volgens de onderzoeken maar ik toch elke keer ongesteld word'. En deze week twee zwangerschapsaankondingen gehad. Hakt er ook wel even in
![]()
Kris, jij plast gewoon twee streepjes, beloofd?
Noemen jullie jezelf dan ook liefkozend 'de Lompe Horken'?quote:Op zondag 26 maart 2017 20:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een posse, een clan, een vriendengroep, leerlingen.... Master Hork heeft het allemaal
Neen. Wij zijn ABO. Wij volgen Hork. En als hij ons "de Lompe Horken" wil noemen dan mag dat.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:07 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Noemen jullie jezelf dan ook liefkozend 'de Lompe Horken'?
Neem een (proef)ABO en kom achter de schermen kijkenquote:Op zondag 26 maart 2017 20:10 schreef Krisvc het volgende:
Dit in combi met het toejuichend rond de stoel while fapping staan... ik weet het niet, ik krijg een beetje cult vibes
zeer verslavend ABOquote:Op zondag 26 maart 2017 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neem een (proef)ABO en kom achter de schermen kijken
De correcte term is Horklings geloof ik.quote:Op zondag 26 maart 2017 20:07 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Noemen jullie jezelf dan ook liefkozend 'de Lompe Horken'?
Niet met zo'n instelling.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:32 schreef Missladybug het volgende:
Ik wil niet heul bijdehand doen maar jullie zitten in het verkeerde topic de groupies uit te hangen.
Want van fappen is heus nooit iemand zwanger geraakt
quote:Op zondag 26 maart 2017 22:32 schreef Missladybug het volgende:
Ik wil niet heul bijdehand doen maar jullie zitten in het verkeerde topic de groupies uit te hangen.
Want van fappen is heus nooit iemand zwanger geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |