Dacht dat die ergens in zo'n strandtent zaten toen, of was dat D66?quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat die ergens in zo'n strandtent zaten toen, of was dat D66?
D66quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat die ergens in zo'n strandtent zaten toen, of was dat D66?
Boeit me toch niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij woont daar, jij hoor dat te weten.
[ afbeelding ]
Volgens mij gewoon een gaybar, er waren alleen maar mannen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Denk zat in een of andere obscure tent, leek een soort swingersclub.
Vroeger was het altijd leuk als Pauw er weer was ipv Jinek. Nu kan ik niet wachten tot Jinek weer begint.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:05 schreef Specularium het volgende:
Pauw is echt superkut, al is dat programma van Sophie Hildebrand met haar lange vingers wel leuk.
Is dit tegenwoordig het tweede Pauw-livetopic?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:17 schreef Specularium het volgende:
Frank Lammers zit nu ook interessant te doen met zielige kindjes in Afrika.
In korte tijd is er veel veranderd, inderdaad...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd leuk als Pauw er weer was ipv Jinek. Nu kan ik niet wachten tot Jinek weer begint.
[ afbeelding ]
Ja, die andere gaat te snel.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit tegenwoordig het tweede Pauw-livetopic?
Zal de brievenbus van de buren blij mee zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap nu wel waarom ik altijd moet poepen als ik deze SC heb aangeklikt....
Die hebben we al jaren.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:34 schreef timmmmm het volgende:
jullie hebben een smiley gevonden die de kern van deze sc raakt. Ik ben er stil van
Oh?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:19 schreef d4v1d het volgende:
Dat nummer is niet nieuw man. Is van vorig jaar.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kende het nummer al
Wist ook al dat het kut was
Dat zal best. Geen idee.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is het voor haar echt wel een goed nummer.
Afgezet na 3 seconden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie de nieuwe van Rihanna al gehoord? Niet slecht...
Intro is al bizar afgezaagd, laat maar verderquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie de nieuwe van Rihanna al gehoord? Niet slecht...
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Intro is al bizar afgezaagd, laat maar verder
Daarom is Fylax ook zo'n fan, op deze manier komt hij ook eindelijk eens van zijn maagdelijkheid af, nee is jaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:11 schreef Specularium het volgende:
Dit vinden de fanboys leuk hoor.
[ afbeelding ]
als ik paintskills zou hebben, zou ik nu Ciska Dresselhuys' hoofd op YOU SHALL NOT PASS plakkenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:18 schreef YokiKater het volgende:
Dus gewoon bij zo'n feministische demonstratie zonder broek gaan rondrennen met een razende pener. EXCALIBUR!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |