Dit jaquote:Op zondag 26 maart 2017 23:08 schreef FlyingFish het volgende:
O krijgt geen keuze in broodbeleg, hij moet het doen met wat hij krijgt. Bij bolletjes zelfs nog regelmatig geen beleg. Zolang hij geen alternatief ziet is er geen probleem. En sowieso haalt hij al het beleg eraf om het als eerste op te eten, ook smeerbeleg als smeerworst en pindakaas![]()
En als je hem nu hetzelfde geeft als waar jij zin in hebt? Dan kun jij gewoon kiezen wat je lekker vindt en T heeft hetzelfde als mama dus ook blij.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Het probleem is hier dat het nooit goed is. Eet hij een boterham met leverworst en ziet hij mij een boterham met kaas eten, wil hij de kaas. Is het omgekeerd, wil hij het andere. En ik wil niet altijd hetzelfde als wat hij op z'n brood heeft. Dan is de oplossing eten zonder hem, maar dat vind ik ook ongezellig.
Hier ook geen last van de zomertijd, T sliep gister om 19.30, en vanmorgen om kwart voor 8 hebben we hem maar wakker gemaakt...
Ja, wel heel jammer dat ik al vanaf 3 maanden vroeg om verder onderzoek omdat ik zelf ook voedselallergieën heb. Maar de eerste 9 maanden kwam alles door de RS die hem zo ernstig te pakken had gehad, aldus de kinderarts.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dit ja![]()
ook hier eentje met interesse in saus overigens maar dan na het dopen er heel vies naar gaan zitten kijken
![]()
Fijn dat jullie er achter zijn malteser, scheelt weer. E. heeft ook geen inhaalgroei gehad en de groei is nog steeds wat wankel. Maar so far so good.
Over 2 weken ofzo weer naar het CB. A. moet de bmr nog dus dan gelijk maar ff wegen en meten en zulks.
Ja, dat doe ik meestal ook. Maar, als de duutser dan kaas op z'n brood heeft, is het ook niet goed. Het komt heel precies bij T. Netzoals welke muts en/of jas aan gaat. Gister deden we hem een andere jas aan dan normaal, want het was warm, en dat was zo'n drama...quote:Op maandag 27 maart 2017 09:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
En als je hem nu hetzelfde geeft als waar jij zin in hebt? Dan kun jij gewoon kiezen wat je lekker vindt en T heeft hetzelfde als mama dus ook blij.
Ja ze groeit op de -3 lijn nu. (Begon op +2.5). Coeliakie heeft ze idd. Het is soms gewoon een zoektocht. Wij hebben ook een hele poos gezocht. Gelukkig kun je er nu mee verder.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:37 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, wel heel jammer dat ik al vanaf 3 maanden vroeg om verder onderzoek omdat ik zelf ook voedselallergieën heb. Maar de eerste 9 maanden kwam alles door de RS die hem zo ernstig te pakken had gehad, aldus de kinderarts.
E heeft glutenallergie toch? En dus ook nog steeds wat aan de kleine kant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |