Ja, echt hč! Dank!quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:56 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wat fijn!Zo simpel en goedkoop kan het dus zijn.

Kleine charmeur
 Kleine charmeur  

) hertengeweien vasthouden en ermee op de foto als een hertje, nog meer geiten aaien zolang ze voer hadden en veren zoeken
 ) hertengeweien vasthouden en ermee op de foto als een hertje, nog meer geiten aaien zolang ze voer hadden en veren zoeken  

.
.

Die hoor ik soms ook door de babyfoon en tijdens N.'s eerste weken/maanden dacht ik steeds dat zij dat was. Nu met L. trouwens weer, omdat ik ook aan haar huiltjes moest wennen.
 Die hoor ik soms ook door de babyfoon en tijdens N.'s eerste weken/maanden dacht ik steeds dat zij dat was. Nu met L. trouwens weer, omdat ik ook aan haar huiltjes moest wennen. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

lekker, zo om 8 uur op de lege maag
 lekker, zo om 8 uur op de lege maag   die tandjespoep is duidelijk nog niet over helaas...
 die tandjespoep is duidelijk nog niet over helaas... 

Dat zou ik afraden, dat klitteband. W. trekt dat nu elke keer los en doet z'n schoenen uitquote:Op zaterdag 1 april 2017 23:40 schreef LuDann het volgende:
Ha, mijn ukkie zit net in maat 20. Maar haar eerste echte schoenen waren in maat 17, dus ze groeit gestaag. In deze maat bij nader inzien wel onhandige schoenen, bij de volgende maat ga ik voor klittenband.
 . En daar heb ik dan een klein fortuin aan uitgegeven..
 . En daar heb ik dan een klein fortuin aan uitgegeven..  

Niet over de prijs hebben though
 Niet over de prijs hebben though  .)
.)  .
.  

Ik kan alleen geen schoenen vinden naar m'n smaak en prijsrange
 Ik kan alleen geen schoenen vinden naar m'n smaak en prijsrange  

)
)

Dubbele knoop ftw!quote:Op zondag 2 april 2017 10:12 schreef pinquit het volgende:
Hier is klittenband juist top, en veters trekt ie los. Hier zit ie nog in 20 trouwens, maar ik kwam er net achter dat z'n voet tussen 21 en 22 zitIk kan alleen geen schoenen vinden naar m'n smaak en prijsrange

lars heeft nu klitteband. Met 21 maanden kan hij ze zelf ook dichtmaken en soms aan doen.quote:Op zondag 2 april 2017 09:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat zou ik afraden, dat klitteband. W. trekt dat nu elke keer los en doet z'n schoenen uit. En daar heb ik dan een klein fortuin aan uitgegeven..
Wij hadden wederom een enorme prutnacht, dus ik ben nogal moe. Toch typisch, ik trok dit soort nachten een stuk beter een jaar terug, toen ze eerder regel dan uitzondering waren.

en at ze vervolgens ontbijt op bed.
 en at ze vervolgens ontbijt op bed.

Is ook echt spontaan, dat was er zo fijn aan.quote:Op zondag 2 april 2017 10:46 schreef FlyingFish het volgende:
Mooie foto's Selvaria! Ook leuk dat het niet allemaal geposeerd is, maar ook spontaan lijkt.
 Vorig jaar alleen met N. door dezelfde fotograve laten doen en die foto's zijn ook zo leuk geworden, dus we hebben haar weer benaderd.
 Vorig jaar alleen met N. door dezelfde fotograve laten doen en die foto's zijn ook zo leuk geworden, dus we hebben haar weer benaderd.   

het lezen waard imho.
 het lezen waard imho. 

Goed stuk!quote:Op zondag 2 april 2017 11:25 schreef mignonne het volgende:
Kwam dit stuk tegen op twitterhet lezen waard imho.
http://www.socialevraagst(...)kinderen-te-krijgen/
 Het wordt denk ik inderdaad steeds lastiger om het 'goed' te doen ja...
 Het wordt denk ik inderdaad steeds lastiger om het 'goed' te doen ja... ), binnenkort maar weer eens op laten meten.
 ), binnenkort maar weer eens op laten meten.

Goed stuk inderdaad!quote:Op zondag 2 april 2017 11:25 schreef mignonne het volgende:
Kwam dit stuk tegen op twitterhet lezen waard imho.
http://www.socialevraagst(...)kinderen-te-krijgen/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |