Inderdaad, een ipbannetje zou wel gewenst zijn. Blauhoedden?????????????quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ambertje? Sarcast? Mapima?
Opflikkeren trieste sukkel.
Precies.quote:
Ben jij de vader van Braddie?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ambertje? Sarcast? Mapima?
Opflikkeren trieste sukkel.
Vreemd want hij was tot persona non grata verklaard omdat zijn topics steeds weer in drama bleven eindigen.quote:
Ik ben bang dat dit topic (op AW) niet anders zal eindigen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:58 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Vreemd want hij was tot persona non grata verklaard omdat zijn topics steeds weer in drama bleven eindigen.
Nee.quote:
Hoe schat je je kansen tegen de bradbeamer?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 01:05 schreef FruitDuo het volgende:
Kwam vandaag bijna onder een Twingo terecht.
Was toch geen Braadster hé?
Dat boeit toch niet? Hoeveel vakjes heeft de bradbeamer, dat is de grote vraag?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 01:01 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Maar dit is een puinwagen of niet?
Zolang hij de originele bumper nog heeft is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Een auto met een goudkleurige bumper had ik sowieso al laten staan, vriend of niet.
quote:Wouter82
Re: BMW 316i Compact in tha house.
25-03-2017 00:09
Heeft die vriend er sinds augustus 15.000 kilometer mee gereden?
Sedin over de auto:quote:BradgeTV
Re: BMW 316i Compact in tha house.
25-03-2017 00:13
Nee, dat zeer zeker niet, maar de vorige eigenaar en deze eigenaar kennen elkaar heel goed, vorige eigenaar bracht deze auto ook regelmatig bij de huidige voor wat onderhoud en andere zaken, en zodoende dat hij hem melde van joh, hij verbruikt om en nabij de 15k kilometers een litertje olie is mij opgevallen.
quote:Het Beun Kwartier2 weken geleden
Freek Jacobs heb je naast je studie of tijdens je studie geleerd om geen aannames te maken? Ik wel.
De auto en oude eigenaar ken ik al 13 jaar. Ik(en mijn vriendin) hebben er zelf 12 a 13000 km ermee gereden in iets meer dan een half jaar tijd en daarbij na ongeveer 10000km een liter olie moeten bijvullen ( 10w40 halfsyntheet). Dit olieverbruik komt zover ik weet voort uit zuigerveren die niet de sluitende werking meer hebben zoals uit de fabriek. Echter is het olieverbruik nog ruim boven het limiet wat BMW heeft opgesteld.
De limiet bij BMW is 1 liter olie op 1000 kilometer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:03 schreef Rectum het volgende:
Braad kent de feiten helaas niet.
[..]
[..]
Sedin over de auto:
[..]
Wat verwacht je voor 500 euro.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:49 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zolang hij de originele bumper nog heeft is er niets aan de hand.
De M3 bumper mist de air ducks, gril enz... dus Brad heeft al laten weten dat hij de originele terug laat zetten.
Ik zit alleen naar het plekje te kijken tussen de achterbumper en de achterschermen, daar kan je last van roest krijgen door ophoping van vuil en het lijkt aan beide kanten te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |