Gelukkig woon ik twee straten van Nederland. Maar het is wel allemaal goed geregeld hier, zeker de gezondheidszorg.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar België is dan ook ronduit kut. Ik ben er gemiddeld 2x per week en het is er gewoon een ongeorganiseerd zooitje. Dat land ligt sowieso 20 jaar achter op Nederland.
Belgen kunnen slechts twee dingen goed: frieten bakken en bier brouwen
Ohh oke. Dan is Bradge wel een mooi referentiekader ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha nee hoor, stiekem wilde ik gewoon even laten weten hoe trots ik ben.
Maar wel een Beemer jonguh! Met gele M3 bumper.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:26 schreef Geelman het volgende:
De BMW is dik 21 jaar oud. Dus ouder dan brads laatste smatje toch?!
Gouden!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar wel een Beemer jonguh! Met gele M3 bumper.
Ik vind het wel gaaf. Zal de baas eens vragen of ik dat een mogelijkheid is voor mijn wagen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:32 schreef praadje het volgende:
Ik vind dat echt oerlelijk die gouden bumper. Net als dat je wel eens een auto ziet met gouden velgen, afschuwelijk.
Idd kappen! En Braad heeft ook gewoon recht op onderdak en een auto toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:33 schreef Geelman het volgende:
Shit, uitkeringsgezeik begint nu alweer...![]()
Als dit een FOK!'er is: KAPPEN, WANT JE VERPEST HET VOOR IEDEREEN
Alsof men bij het UWV gek opkijkt van een studio en een BMW van 50 euro...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Idd kappen! En Braad heeft ook gewoon recht op onderdak en een auto toch?
Tsja, geen werk is ook geen garantie voor succes.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Alsof men bij het UWV gek opkijkt van een studio en een BMW van 50 euro...
Braddie is een lafaard. Hij maakt liever tosties dan dat ie jou dient. Zijn matige levensstandaard zal er spoedig voor zorgen dat hij zich weer snel meldt op zijn zielige youtube kanaaltje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Gvd, express thuisgebleven vanavond. Heel de week komtie te pas en te onpas live. Ik dacht vrijdagavond wel getrakteerd te worden op een dikke liveshow.
Maar nee hoor.
Wel een nieuw AW-topic. Maar dat wordt morgen pas leuk als de users weer wakker zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Gvd, express thuisgebleven vanavond. Heel de week komtie te pas en te onpas live. Ik dacht vrijdagavond wel getrakteerd te worden op een dikke liveshow.
Maar nee hoor.
Goh, wie zou jij nou zijn?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:47 schreef FruitDuo het volgende:
[..]
Braddie is een lafaard. Hij maakt liever tosties dan dat ie jou dient. Zijn matige levensstandaard zal er spoedig voor zorgen dat hij zich weer snel meldt op zijn zielige youtube kanaaltje.
Muzikaal is hij ook al niet. Ik hoor alleen Bassie & Adriaan.
Nou, poeh.
Scheer je weg. Met je trieste reacties.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:47 schreef FruitDuo het volgende:
[..]
Braddie is een lafaard. Hij maakt liever tosties dan dat ie jou dient. Zijn matige levensstandaard zal er spoedig voor zorgen dat hij zich weer snel meldt op zijn zielige youtube kanaaltje.
Nou, poeh.
Schijnbaar niet (meer).quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:51 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Hij had toch een ban of Autoweek?
Ik ken nog een hele groepen mensen die nog vóór de Bradster gekielhaald mogen worden wat mij betreft. Brad is geen crimineel hè...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:44 schreef FruitDuo het volgende:
Daarnaast is Braddie een autist die nooit succes zal behalen, vanwege zijn matige drift om werk te zoeken, een normaal sociaal bestaan op te bouwen en zal zijn rechterhand dagelijks overuren sjoren. In de middeleeuwen werd zo'n iemand dan terecht gekielhaald of onder het mes gezet, ten overstaan van de gehele gemeenschap. Men zou dat nu ook gewoon moeten toestaan.
Ambertje? Sarcast? Mapima?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:47 schreef FruitDuo het volgende:
[..]
Nou, poeh.
+1quote:Op zaterdag 25 maart 2017 00:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar nee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |