Braddy heeft een dakspoiler met remlicht en geen sierstrip langs de zijkant.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:12 schreef ikwordtergekvan het volgende:
LOL![]()
hij is het echt lijkt het [ afbeelding ]
Nummerbord leek overeen te komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Braddy heeft een dakspoiler met remlicht en geen sierstrip langs de zijkant.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:13 schreef praadje het volgende:
Ik hoop gewoon dat hij vanavond weer live gaat, ik vond de vrijdagavondstream wel wat hebben. En of hij wel of niet streamt, stront krijgt hij toch wel.
Je gaat er van uit dat die bmw dat haalt? De verkoper is niet voor niets zo gedreven om dat ding in zijn maag te splitsen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:53 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb er nog eens goed over nagedacht en volgens mij heb ik het uitgevogeld: Braddie mag de BMW niet kopen maar wil die wel heel graag, door even op zichzelf te gaan, kan hij de BMW kopen en zal hij na enkele maanden d.m.v. enkele goed doordachte smoesjes weer terugkeren naar het schuurtje.
Dat ding kan nog makkelijk een paar jaar mee!!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat die bmw dat haalt? De verkoper is niet voor niets zo gedreven om dat ding in zijn maag te splitsen.
Of die BMW lang genoeg blijft rijden om mee terug te kunnen keren naar het schuurtje is natuurlijk sterk de vraag maar op dergelijke lange termijnen wordt er in Hilversum niet nagedacht.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat die bmw dat haalt? De verkoper is niet voor niets zo gedreven om dat ding in zijn maag te splitsen.
Exact.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:53 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb er nog eens goed over nagedacht en volgens mij heb ik het uitgevogeld: Braddie mag de BMW niet kopen maar wil die wel heel graag, door even op zichzelf te gaan, kan hij de BMW kopen en zal hij na enkele maanden d.m.v. enkele goed doordachte smoesjes weer terugkeren naar het schuurtje.
Het zou mij niks verbazen dat die BMW een cruciale rol speelt in de keuze om 'op zichzelf te gaan'.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:53 schreef chroestjov het volgende:
Hij wist de maten niet, er zou een drumstel komen ofzo/ruimte om te repeteren...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen dat die BMW een cruciale rol speelt in de keuze om 'op zichzelf te gaan'.
Dat heeft hij toch ook gewoon gezegd, dat dat ook meespeelde.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen dat die BMW een cruciale rol speelt in de keuze om 'op zichzelf te gaan'.
Er komt geen drumstel zover ik begrepen heb, er is een bewoner die een drumstel heeft staan. Dit nav een gesprek over geluidsoverlast en dat dat reuze meeviel.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:14 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Hij wist de maten niet, er zou een drumstel komen ofzo/ruimte om te repeteren...
Heeft volgens mij totaal niet gekeken waar ie eigenlijk terecht komt.
Want hij is toch zo weer terug.
Nee die komt er zeker niet nee.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:19 schreef praadje het volgende:
Er komt geen drumstel zover ik begrepen heb, er is een bewoner die een drumstel heeft staan. Dit nav een gesprek over geluidsoverlast en dat dat reuze meeviel.
Die BMW heeft de 3 ton al ruim gehaald. Dan is het gewoon een heel goed autootje als hij al zoveel kilometers heeft kunnen rijden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Of die BMW lang genoeg blijft rijden om mee terug te kunnen keren naar het schuurtje is natuurlijk sterk de vraag maar op dergelijke lange termijnen wordt er in Hilversum niet nagedacht.
Lolquote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haar kanaal mag hier niet meer gepost worden maar dat is die ene met dat roze haar en een ietwat gezet postuur die hij ging helpen om te filmen voor haar stage in de fotowinkel.
Net ingeredenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die BMW heeft de 3 ton al ruim gehaald. Dan is het gewoon een heel goed autootje als hij al zoveel kilometers heeft kunnen rijden.
Ah dank je, ik herinner mij haar wel maar wist niet dat ze zo heet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haar kanaal mag hier niet meer gepost worden maar dat is die ene met dat roze haar en een ietwat gezet postuur die hij ging helpen om te filmen voor haar stage in de fotowinkel.
Een rotte 316 is natuurlijk zo traag als dikke stront door een trechter. Met veel moeite zal brad een Twingo voorblijven. Maar het gaat erom dat brad comfortabele snelwegkilometers kan maken, want daar is een A-segmenter niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Net ingereden
Kan niet wachten op de "BMW vs - insert random car" - stoplicht sprintjes.
Toch zal hij de verleiding niet kunnen weerstaan om een video te uploaden waarin hij een nietsvermoedende automobilist van een nieuwe audi/mercedes/bmw in het stof achterlaat.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een rotte 316 is natuurlijk zo traag als dikke stront door een trechter. Met veel moeite zal brad een Twingo voorblijven. Maar het gaat erom dat brad comfortabele snelwegkilometers kan maken, want daar is een A-segmenter niet geschikt voor.
Misschien ook een vlogje vanaf de automeet?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toch zal hij de verleiding niet kunnen weerstaan om een video te uploaden waarin hij een nietsvermoedende automobilist van een nieuwe audi/mercedes/bmw in het stof achterlaat.
Ik dacht dat er nog wel een vrijdagavondstream in zou zitten...quote:
Ik hoop het wel, ik genoot wel van de vrijdagavondstream, toch een verkapte vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog wel een vrijdagavondstream in zou zitten...
Helemaal vanuit stilstand. Die BMW is vast superkut.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een rotte 316 is natuurlijk zo traag als dikke stront door een trechter. Met veel moeite zal brad een Twingo voorblijven. Maar het gaat erom dat brad comfortabele snelwegkilometers kan maken, want daar is een A-segmenter niet geschikt voor.
Maar Sedin zegt dat het zo'n goede wagen is!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Helemaal vanuit stilstand. Die BMW is vast superkut.
Er is niets zo duur als een goedkope BMW. En ik kan het weten.
Wellicht ook nog van de housewarmingquote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien ook een vlogje vanaf de automeet?
Het is gewoon een goede c-segmenter.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die BMW heeft de 3 ton al ruim gehaald. Dan is het gewoon een heel goed autootje als hij al zoveel kilometers heeft kunnen rijden.
Het interessante is dat Sedin met de Twingo gaat rijden. Echt een goede jongen dat hij zijn kameraad aan een BMW wil helpen en daarvoor zelf straks zal moet lijden in een Twingo...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wellicht ook nog van de housewarming
Er zit veel in het vat. Dit weekend ging het toch gebeuren? Bradley die afstand doet van zijn Twingo en vanaf dan alleen nog maar rond gaat cruisen in een dikke BMW
Echt idd. Nu is de animo maximaal!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Niet live vanavond? Dit is nu juist zo'n moment om te pieken.
Gaat niet gebeuren zegt ie.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wellicht ook nog van de housewarming
Eensquote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Niet live vanavond? Dit is nu juist zo'n moment om te pieken.
Ja. Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik alle transcripties met de datums erbij bewaar?
Ik heb een Belgisch toetsenbord dus ik maak er in het vervolg gewoon AZERTY van. Lekker makkelijk.quote:
Ik weet dat ik echt een debiel ben omdat ik niet weet hoe ik zelf die livestreams moet vinden, maar.... alsjeblieft?quote:
https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQ/videosquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet dat ik echt een debiel ben omdat ik niet weet hoe ik zelf die livestreams moet vinden, maar.... alsjeblieft?
Hij is niet live. Gemiste kans Bradge!!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik weet dat ik echt een debiel ben omdat ik niet weet hoe ik zelf die livestreams moet vinden, maar.... alsjeblieft?
Misschien komt hij nog online.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is niet live. Gemiste kans Bradge!!
Moet ik net als Bradley ook uithalen naar je zoon?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb een Belgisch toetsenbord dus ik maak er in het vervolg gewoon AZERTY van. Lekker makkelijk.
Zeg ik iets verkeerds? Want zo was het niet bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet ik net als Bradley ook uithalen naar je zoon?
Ja eh, leuk, dat is z'n kanaal, zover was ik ook nog wel. Maar daar staat dus niks tussen qua lopende livestream.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQ/videos
Huh? Oh.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is niet live. Gemiste kans Bradge!!
Dan is het je vergevenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Zeg ik iets verkeerds? Want zo was het niet bedoeld hoor.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, leuk, dat is z'n kanaal, zover was ik ook wel. Maar daar staat dus niks tussen qua lopende livestream.
[..]
Huh? Oh.
Ik dacht door die reacties hier dat ie live gegaan was. Wat was dat panische gedoe anders net?
Was een garpjequote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Zeg ik iets verkeerds? Want zo was het niet bedoeld hoor.
We zijn hier allemaal verdrietig dat brad nog niet live is.quote:
We hadden het erover dat dit een mooi moment zou zijn om live te gaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja eh, leuk, dat is z'n kanaal, zover was ik ook nog wel. Maar daar staat dus niks tussen qua lopende livestream.
[..]
Huh? Oh.
Ik dacht door die reacties hier dat ie live gegaan was. Wat was dat panische gedoe anders net?
Wat heeft dit met Braad te maken?quote:
Is een collega, duhhhquote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Braad te maken?
Ik wil gewoon weer ff wat zien van die volvette vriend!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:14 schreef chroestjov het volgende:
Je kan wel merken dat de spanning hier om te snijden is, het voelt een beetje alsof we op het punt staan om een hele achterbak aan zwaar vuurwerk af te steken tijdens de Nationale Dodenherdenking.
Ik vind haar serieus goed bij Braddie passen. Ze zouden een goed koppel zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 23:24 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik vind haar serieus goed bij Braddie passen. Ze zouden een goed koppel zijn.
Nog nooit van gehoord, maar ik moet toegeven dat ik zijn werkwijze wel kan waarderen.quote:
Ik begin steeds meer te twijfelen aan de intenties van deze "vriend".quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:42 schreef Geelman het volgende:
Maar Sedin zegt dat het zo'n goede wagen is!
Net nog een stokbrooij in de oven gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |