Omdat hij geen vrienden heeft om tegen op te scheppen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:14 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in de YouTube comments zetten?Alsof het een willekeurige bezoeker van dat filmpje iets boeit hoe zuinig zijn Twingo rijdt en dat hij aan het einde van deze week een BMW krijgt?
Sinds ie kennelijk gisteren in zijn stream helemaal losging n.a.v. een bericht hier, heeft die bewering toch echt z'n laatste stukje geloofwaardigheid verloren.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bradley leest hier niet mee hoor.
Hij had eerder al toegegeven dat hij hier meeleest.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Sinds ie kennelijk gisteren in zijn stream helemaal losging n.a.v. een bericht hier, heeft die bewering toch echt z'n laatste stukje geloofwaardigheid verloren.
Was hij maar net zo bezig met zijn eigen voedselinname en spijsvertering als met het gemiddelde brandstofverbruik van allerlei roestbakken op wielen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:49 schreef Ingolstadt het volgende:
Ook op het filmpje over de nieuwe Suzuki Swift loopt Braad even te patsen over de Bimmer.
[ afbeelding ]
Vergeet voor het gemak wel even dat er in het filmpje door de bergen wordt gereden.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:09 schreef poker4lifee het volgende:
benieuwd tot hoeveel + kilo's het gaat leiden nu hij de koelkast/keukenkastjes vanuit zijn bed kan opendoen.
misschien een klein tafeltje er tussen proppen 's nachts zodat je de deur niet open kan doen om chips of taart te pakken?
De enige autoliefhebber ter wereld die in een aftanse Twingo rijdtquote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Was hij maar net zo bezig met zijn eigen voedselinname en spijsvertering als met het gemiddelde brandstofverbruik van allerlei roestbakken op wielen.
Aan de andere kant, hij heeft wel z'n eigen keuken en douche. Dat scheelt wel echt een hoop. Die shit delen is dramatischquote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:42 schreef Fylax het volgende:
Ik zie nu dat hok van Braddie, Jezus Christus ik zou daar gek worden.
Ach, Bradge wil iets voor zichzelf. Hij hoeft er natuurlijk niet voor altijd te blijven wonen ofzo.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:42 schreef Fylax het volgende:
In dat geval is het slechts een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:47 schreef Remqo het volgende:
Ik vraag me af wanneer Braddie een wassen beeld krijgt in Madame Tusseaud.
Enzo krijgt hem wel hoor ik net.
En hij heeft ook nog eens claustrofobie aan de lijst van aandoeningen toegevoegdquote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:42 schreef Fylax het volgende:
Ik acht de kans dat hij hieraan wordt toegevoegd een stuk groter:quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:47 schreef Remqo het volgende:
Hij zit nu de hele dag op 2x4 ofzo. of 3x3.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:42 schreef Fylax het volgende:
Het volk van Braad ipv Laaf?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat hij hieraan wordt toegevoegd een stuk groter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en Leonie kan model staan voor de vrouwelijke variant.quote:
Dat zou je niet zeggen vanuit het schuurtje.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En hij heeft ook nog eens claustrofobie aan de lijst van aandoeningen toegevoegd
Met de ruimte die hij inneemt is elke ruimte klein natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen vanuit het schuurtje.
Dit huisje komt qua formaat meer in de buurt:quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat hij hieraan wordt toegevoegd een stuk groter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Madame Tussauds zo hard aan het af takelen is dan is dat een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:47 schreef Remqo het volgende:
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:47 schreef Remqo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |