Goeie upload is dat, krijg er bijna een beroerte van.quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we eens een wedstrijdje houden wie het langst kan blijven kijken naar Wallace v James 1997.
Dat laatste klopt trouwensquote:Op donderdag 23 maart 2017 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor gooide hij vroeger in een gemiddeld potje zo'n 120 punten per beurt met een finishpercentage van 85%, zo met al die "altijd 2-3 triples per beurt" en "zo'n finish had hij toen nooit gemist"
Inclusief voorbeschouwing met wijlen Leighton Rees, genot.quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goeie upload is dat, krijg er bijna een beroerte van.
Je PI is verwarrend. Meen je het nou of niet? Want ook de Taylor van toen zal zo'n finish echt wel eens gemist hebbenquote:
Ik meen het lieve schat . Zeg niet dat alles ervan raak is maar toch al een goeie 90% van dat soort finishesquote:Op donderdag 23 maart 2017 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je PI is verwarrend. Meen je het nou of niet? Want ook de Taylor van toen zal zo'n finish echt wel eens gemist hebben
quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Wright?
Stop hier mee.quote:
Nu graag een gifje van anderhalf jaar later toen die bijna doodging tegen Taylorquote:
Geen leg meer verloren sinds deze post. Is dit de revival van het tijdperk-Taylor?quote:
Eerst winnen van Raya straksquote:Op donderdag 23 maart 2017 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Van Gerwen lijkt me op weg naar de halve finales.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |