Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zwijmel wel een beetje bij die oude beelden. Lekker kleine knusse afgeladen zaaltjes, cult en allemaal volk dat niet puur komt voor popiejopie. De antieke worp van Lowe.
Nee ik houd nu op doei.
Ik ben gisteren 19 geworden, ik heb nog net de oude tijden mee kunnen pikken voordat werd overgestapt naar het Alexandra Palace en de BDO nog iets voorstelde.quote:
Is die strijd tussen Mason en Adams in 1999 nou al eens zonder fout geluidaids geupload?quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Dat kut BDO Darts moet eens die kwartfinale uit 2001 tussen Henkie en Barney uploaden, dat was een legendarisch gevecht.
Yo gefeliciteerd nog. Ik doe wel alsof ik het geloofquote:Op donderdag 23 maart 2017 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren 19 geworden, ik heb nog net de oude tijden mee kunnen pikken voordat werd overgestapt naar het Alexandra Palace en de BDO nog iets voorstelde.
Het ziet er allemaal wel veel beter uit nu.quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zwijmel wel een beetje bij die oude beelden. Lekker kleine knusse afgeladen zaaltjes, cult en allemaal volk dat niet puur komt voor popiejopie. De antieke worp van Lowe.
Nee ik houd nu op doei.
Ik ben bang van njet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is die strijd tussen Mason en Adams in 1999 nou al eens zonder fout geluidaids geupload?
Ik stel voor dat we eens een wedstrijdje houden wie het langst kan blijven kijken naar Wallace v James 1997.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker.quote:
Als ik dat zo hoor gooide hij vroeger in een gemiddeld potje zo'n 120 punten per beurt met een finishpercentage van 85%, zo met al die "altijd 2-3 triples per beurt" en "zo'n finish had hij toen nooit gemist"quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
`Zjak heeft er nog steeds geen vrede mee dat opa klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |