abonnement Unibet Coolblue
pi_171227230
Ik heb het hele album nu ook twee keer beluisterd. Het valt behoorlijk tegen, al beloofden de eerste voortekenen al niet veel goeds. Vind Sharp Edges wel een aardig nummer.
pi_171333168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:58 schreef LPFAN het volgende:
Piano versie van crawling is O+

Ik ben fan van het nieuwe album. One more Light vooral O+
O+ Me too! Ik vind Nobody can save me erg goed + Sorry for now.

Al mis ik wel Mike-rap momenten, mooi hoe hij weer zingt in sommige nummers maar het rappen blijft toch het mooiste wat ie doet O+ Komt alleen in Good goodbye voorbij.

LP moet vooral blijven doen wat zij willen. Ik heb diverse Youtube filmpjes bekeken waar o.a. Mike en Brad het album bespreken, mensen die het allemaal zo onbegrijpelijk vinden wat ze doen zouden dat eens moeten bekijken :)

Ik kwam deze ook vorige week tegen, erg leuk :D

Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 20:22:09 #53
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_171333558
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:05 schreef CountingStars het volgende:

[..]

O+ Me too! Ik vind Nobody can save me erg goed + Sorry for now.

Al mis ik wel Mike-rap momenten, mooi hoe hij weer zingt in sommige nummers maar het rappen blijft toch het mooiste wat ie doet O+ Komt alleen in Good goodbye voorbij.

LP moet vooral blijven doen wat zij willen. Ik heb diverse Youtube filmpjes bekeken waar o.a. Mike en Brad het album bespreken, mensen die het allemaal zo onbegrijpelijk vinden wat ze doen zouden dat eens moeten bekijken :)

Ik kwam deze ook vorige week tegen, erg leuk :D

Eens! en ja dat filmpje is leuk <3

Dit is ook leuk:


En dan vooral dit :P:

Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:30:55 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171342405
Het boeit mij niet waarom ze bepaalde dingen doen.
Ik ben fan van de muziek, niet van een band. Als een band dikke muziek maakt wil ik dat graag dat die band dat blijft doen. Als een band dan zo sterk van richting verandert vind ik dat jammer.
De beweegredenen van hun interesseren me niet zo veel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171345062
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:30 schreef Komakie het volgende:
Het boeit mij niet waarom ze bepaalde dingen doen.
Ik ben fan van de muziek, niet van een band. Als een band dikke muziek maakt wil ik dat graag dat die band dat blijft doen. Als een band dan zo sterk van richting verandert vind ik dat jammer.
De beweegredenen van hun interesseren me niet zo veel.
Ik snap je. Maar dit is juist Linkin Park. Met verschillende stylen experimenteren doen ze al sinds het begin, zo vroeg als My december etc.

Maar begrijp je wel hoor :) Ik ben inderdaad wel fan van de band, en al hun stylen, van Hybrid tot nu deze.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_171345077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Eens! en ja dat filmpje is leuk <3

Dit is ook leuk:


En dan vooral dit :P:

Thanks voor de tip! :D Ik ken deze nog niet, ik kijk vanavond even.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_171567989
Paar jaar geleden naar LP in de Ziggo Dome geweest, was een goed concert. Maar dit keer wil ik niet. Wat een klote album zeg :/
pi_171619087
quote:
Talking to Myself
Burn It Down
The Catalyst
Wastelands
One Step Closer
Castle of Glass
Good Goodbye
Lost in the Echo
Battle Symphony
New Divide
Invisible
Remember the Name (Fort Minor cover)
Waiting for the End
Breaking the Habit
One More Light
Crawling (Piano version)
Leave Out All the Rest
Somewhere I Belong
What I've Done
In the End
Faint

Encore:
Numb (Numb/Encore Intro)
Heavy
Papercut
Bleed It Out
Dit was de setlist eergisteren tijdens concert in Frankrijk. Heb er sin an! O+
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_171619192
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:55 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Dit was de setlist eergisteren tijdens concert in Frankrijk. Heb er sin an! O+
Ziet er niet slecht uit. Dat er het nodige nieuwe materiaal gespeeld gaat worden is onvermijdelijk, maar verder ziet het er goed uit.
pi_171620299
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:55 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Dit was de setlist eergisteren tijdens concert in Frankrijk. Heb er sin an! O+
Bleegh, de helft van de oude nummers nog in een medley zeker? Nee, sorry, RIP Linkin Park.
  zondag 11 juni 2017 @ 17:21:40 #61
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_171621031
Ik baal dat ik niet kan :'(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:58:46 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171728610
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:55 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Dit was de setlist eergisteren tijdens concert in Frankrijk. Heb er sin an! O+
Zit wel redelijk wat aardig werk tussen.
Jammer genoeg een aantal nummers niet die ik graag hoor, maar dat heb je altijd.

Ik hoop dat er een hele dikke show bij zit, anders kan het wel eens een teleurstelling worden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:18:37 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171728982
Overigens wordt het album wel helemaal afgemaakt op een aantal plekken.
Soms nog een positieve review, maar voornamelijk echt heel erg slecht.

Oor spant de kroon en gaat wel heel erg ver.
http://oor.nl/albums/one_more_light-1/

Hoewel Revu ook niet best is:
http://revu.nl/entertainm(...)ght-van-linkin-park/

En in het buitenland bij NME ook niet best.
http://www.nme.com/review(...)ne-more-light-review

Ok eerlijk is eerlijk, niet iedereen is negatief:
http://www.smashpress.nl/linkin-park-one-more-light-album-review/

https://dutchscene.nl/201(...)ne-more-light/69326/

Hoewel ik onderste 2 media niet heel erg serieus neem. Voornamelijk fan reviews volgens mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171729572
Metacritic is wat dat betreft altijd een mooie, die verzamelen gewoon diverse reviews en rekenen daar een 'gemiddelde' bij uit. Hybrid Theory staat daar niet op, vermoed dat de site toen nog niet bestond, maar One More Light heeft zowel de laagste metacritic review score (dus gemiddelde uit de pers), als van de metacritic users.

En nee, het is niet alleen maar 'oude muziek, beste muziek'. Op 1 staat A Thousand Suns, en op twee The Hunting Party. Op drie komt pas Meteora.

http://www.metacritic.com(...)tascore&num_items=30
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:28:51 #65
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171730350
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:46 schreef Cyanide- het volgende:
Metacritic is wat dat betreft altijd een mooie, die verzamelen gewoon diverse reviews en rekenen daar een 'gemiddelde' bij uit. Hybrid Theory staat daar niet op, vermoed dat de site toen nog niet bestond, maar One More Light heeft zowel de laagste metacritic review score (dus gemiddelde uit de pers), als van de metacritic users.

En nee, het is niet alleen maar 'oude muziek, beste muziek'. Op 1 staat A Thousand Suns, en op twee The Hunting Party. Op drie komt pas Meteora.

http://www.metacritic.com(...)tascore&num_items=30
Hmm bijzonder.
The Hunting Party zijn er 250.000 van verkocht en toch zijn ze er dus erg positief over. Net zoals users.
Opvallend dat Minutes to Midnight erg laag staat terwijl het best goed verkocht is.
Nu zeggen verkopen niet altijd aangezien je veel downloads kunt hebben, maar dan nog.

Ik kan me trouwens best wel voorstellen dat A Thousand Suns erg positief ontvangen is. Het is voor Linkin Park niets, maar heb er laatst nog eens naar geluisterd en de muziek op zich is best goed. Ik hou er niet zo erg van, maar zit verder wel goed in elkaar.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171730404
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmm bijzonder.
The Hunting Party zijn er 250.000 van verkocht en toch zijn ze er dus erg positief over. Net zoals users.
Opvallend dat Minutes to Midnight erg laag staat terwijl het best goed verkocht is.
Nu zeggen verkopen niet altijd aangezien je veel downloads kunt hebben, maar dan nog.

Ik kan me trouwens best wel voorstellen dat A Thousand Suns erg positief ontvangen is. Het is voor Linkin Park niets, maar heb er laatst nog eens naar geluisterd en de muziek op zich is best goed. Ik hou er niet zo erg van, maar zit verder wel goed in elkaar.
Precies, daarom vind ik het nu ook zo'n non-discussie als mensen komen met 'Ja maar, Linkin Park experimenteerde altijd al'. Ja, klopt. En ondanks dat ik echt niet alle albums kon waarderen zat het vaak wél goed in elkaar, en hoorde je toch (al was het maar op een paar nummers) een bekende sound (op z'n minst zo af en toe een gitaar zeg maar).

Dit is niet 'een experimentje' wat niet begrepen wordt, het is gewoon kwalitatief benedenmaats en hele makkelijke popmuziek.

Ik vond The Hunting Party overigens een prima album. En ook niet helemaal de 'oude' LP sound, soms meer richting punk zelfs, maar echt _O_ Des te groter is de verrassing met dit album dus :')
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:31:25 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171731431
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:32 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Precies, daarom vind ik het nu ook zo'n non-discussie als mensen komen met 'Ja maar, Linkin Park experimenteerde altijd al'. Ja, klopt. En ondanks dat ik echt niet alle albums kon waarderen zat het vaak wél goed in elkaar, en hoorde je toch (al was het maar op een paar nummers) een bekende sound (op z'n minst zo af en toe een gitaar zeg maar).

Dit is niet 'een experimentje' wat niet begrepen wordt, het is gewoon kwalitatief benedenmaats en hele makkelijke popmuziek.

Ik vond The Hunting Party overigens een prima album. En ook niet helemaal de 'oude' LP sound, soms meer richting punk zelfs, maar echt _O_ Des te groter is de verrassing met dit album dus :')
Op elk album staan wel een paar nummers die te pruimen zijn. Ook wat minder harde nummers zitten daar tussen. Alleen dit album klopt gewoon niet. Ook voor een andere artiest zou ik het matig vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171747693
http://www.nu.nl/muziek/4(...)cert-ziggo-dome.html

Te belachelijk voor woorden dit.
pi_171747729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:48 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/4(...)cert-ziggo-dome.html

Te belachelijk voor woorden dit..
Ik vind het beetje vergelijkbaar met morrisey die wil dat er geen producten met vlees verkocht worden tijdens zijn optredens.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:52:27 #70
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_171747760
quote:
pi_171747816
Ik rook zelf niet eens, maar om zo met rokers om te gaan is gewoon triest. Schandalig dat Ziggo/Mojo hier mee eens is.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 14:46:20 #72
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_171751208
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik rook zelf niet eens, maar om zo met rokers om te gaan is gewoon triest. Schandalig dat Ziggo/Mojo hier mee eens is.
Eens. Ik rook ook niet, nog nooit gerookt ook maar vind dit ook wel iets belachelijks van ze.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 17 juni 2017 @ 14:56:16 #73
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171751392
Dat zouden ze moeten aangeven vóór de kaartverkoop.
And so is the past
  zaterdag 17 juni 2017 @ 15:55:16 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_171752352
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 14:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dat zouden ze moeten aangeven vóór de kaartverkoop.
Ja idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 18 juni 2017 @ 00:10:04 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171762017
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik vind het beetje vergelijkbaar met morrisey die wil dat er geen producten met vlees verkocht worden tijdens zijn optredens.
Ik denk dat dat is in verband met een bepaalde overtuiging (vegatarier?)
Wat de reden hier achter is weet ik niet.

Ik juig het alleen maar toe, maar dat is omdat ik een schijt hekel heb aan roken :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171762138
Stel over het paard getilde debielen :') vroeger enorm fan van ze, na M2M zijn ze dusdanig ver van hun pad geraakt dat ik het niks meer vind. En met dit soort statements ga ik zowaar nog een hekel aan ze krijgen ook.

Laat dit soort kansloze acties over aan kansloze kereltjes als Justin Bieber.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 18 juni 2017 @ 00:28:31 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171762596
Staat nergens bij waarom dit zo is...
Misschien is er wel een reden voor?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171766178
Ik heb besloten het album niet te luisteren voor dinsdag en het gewoon live maar over me heen te laten komen, denk dat dat het beste is als ik alle reacties zo lees. Ik ben gewoon bang om er naar te luisteren ;( Dat rookverbod, tsja, ik ben zelf geen roker dus voor mij maakt het niet uit, maar ik vind het erg overdreven dat er zelfs in de speciale ruimtes niet gerookt mag worden. Een beetje belerend, en was bij het vorige concert ook niet het geval dus snap niet waar het vandaan komt. Als ze zulke health engerds zijn geworden, zou er ook geen alcohol en vette zooi verkocht mogen worden lijkt mij :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_171787473
Ik heb er sin an!!! Ik fiets elke dag 35 km naar het werk en heb altijd alle albums in een afspeellijst opstaan, inclusief het nieuwe album. Ik luister er wel graag naar en ben erg benieuwd morgen!
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:30:37 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171790095
quote:
15s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:49 schreef rena het volgende:
Ik heb besloten het album niet te luisteren voor dinsdag en het gewoon live maar over me heen te laten komen, denk dat dat het beste is als ik alle reacties zo lees. Ik ben gewoon bang om er naar te luisteren ;( Dat rookverbod, tsja, ik ben zelf geen roker dus voor mij maakt het niet uit, maar ik vind het erg overdreven dat er zelfs in de speciale ruimtes niet gerookt mag worden. Een beetje belerend, en was bij het vorige concert ook niet het geval dus snap niet waar het vandaan komt. Als ze zulke health engerds zijn geworden, zou er ook geen alcohol en vette zooi verkocht mogen worden lijkt mij :+
Daarom vraag ik mij af wat de reden is i.p.v. dat ik gelijk ga roepen dat het een stel idioten zijn.
Als het alleen er om gaat dat ze tegen roken zijn moeten ze niet zeiken, maar misschien heeft het een andere reden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171805552
Van FB pagina Linkin Park
quote:
Fans attending tonight's #OneMoreLight World Tour show in Amsterdam:

We encourage you to arrive at the venue early to allow for ample time to go through security.

Doors | 5:30 pm

Sum 41 | 6:55 pm

LINKIN PARK | 8:00 pm

The following items are prohibited and will not be allowed into the venue:

- Any weapons and other dangerous items
- Chains, spikes or any objects that can be used as a projectile
- Nap sacks, backpacks or any large bags
- Selfie sticks
- Go pros
- iPads / tablets
- Professional recording devices both audio and video
- Signs larger than 8.5” X 11”
- Laser pointers
- Glow sticks/glow necklaces
- Drones

For additional restricted items please visit the venue website: https://www.ziggodome.nl/
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:44:02 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171807576
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 08:53 schreef CountingStars het volgende:
Van FB pagina Linkin Park

[..]

Haha LOL.
Een Drone meenemen naar een concert :')

Overigens vrij normaal. Staat eigenlijk overal in de voorwaarden van een gemiddeld concert.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:47:50 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171807644
Dit is trouwens wel vet:
Ander facebook berichtje:

quote:
Amsterdam - we are recording a live video for 'Talking To Myself' at our show on June 20th and we need YOU to be our film crew. Have your phones ready as the song is the first one on the setlist.

Remember to film the full song horizontally -- 📷 --

When you get home after the show, upload your footage at FanFootage.com. Fans that upload footage of the full song (filmed horizontally), will be entered to win an autographed copy of #OneMoreLight.
Op zich wel een gaaf idee.
Je verklapt wel gelijk het begin van je setlist, maar goed, die ken ik al dus ik heb er niet zo'n moeite mee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171816706
Veel plezier allemaal :*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_171816832
quote:
15s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:49 schreef rena het volgende:
Een beetje belerend, en was bij het vorige concert ook niet het geval dus snap niet waar het vandaan komt.
November 2015 (?) Waren de rookruimtes ook dicht hoor. Maar heel erg belerend idd.
pi_171823959
Bedacht me net dat er in 2015 wel een rookruimte open was :P

Maar wat een vet concert _O_ *O*
  woensdag 21 juni 2017 @ 09:48:21 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171829696
Ik vond het wat tegen vallen.
Show is altijd top. Lichteffecten ed valt helemaal niets op aan te merken en speeltechnisch zit het allemaal ook zo goed in elkaar.

Alleen vond ik de opbouw van de set niet echt goed. Natuurlijk wist ik het al aangezien ik de setlist al kende, maar het verzandde te vaak in trage nummers die de vaart te veel uit de show haalde.
Dan heb ik het niet alleen over nieuwe nummers, maar Leave Out All The Rest, Castle of Glass, Waiting for the End en zelfs een accoustische versie van Crawling helpen dan niet mee.
Waarbij ze bij Leave Out All The Rest volgens mij ook nog eens de fout in gingen met spelen. Klonk ineens heel even nergens meer naar.

Het duurde ook te lang voordat de vaart en de sfeer er in zat. Pas toen One Step Closer (5de nummer in de set) werd gespeeld ging het echt los. Om vervolgens gelijk weer over te gaan naar een paar van die rustige nummers achter elkaar.

Ik snap dat ze alle albums aan bod willen laten komen en dat siert ze ook best. Daarnaast moet het nieuwe album gepromoot worden en speel je daar dus ook aardig wat nummers van, maar als je 3 top albums hebt uitgebracht (Hybrid Theory, Meteora en Minutes to Midnight) en je vult je set met te veel niets zeggende liedjes van andere albums, dat is gewoon jammer. Zeker als je bijna alle nummers van de genoemde albums in de laatste 10 liedjes van de setlist (totaal 15) stopt.

Je merkt sowieso dat als Mike Shinoda zich meer op de voorgrond beweegt er veel meer energie in het optreden komt. Jammer genoeg is dat voornamelijk op de oudere albums zo en heeft hij een andere rol gekregen door de jaren heen (wel overigens rete knap hoe veelzijdig hij is)

Ik had ook het idee dat ze (vooral in het begin) heel erg met zichzelf bezig waren en niet met een optreden geven voor een publiek. Ik zag wel dat voornamelijk Chester Bennington regelmatig naar het publiek liep, maar het kwam wat geforceerd over en vooral als je achterin de zaal zit kwam interactie met het publiek niet echt over.

Sum41 viel mij dan weer erg mee. Ik heb ze wel eens gezien dat ze heel erg matig waren, maar ik vond ze goed spelen met een hoop humor en juist heel veel interactie met het publiek.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171831690
Ik vond het top! Veel oude nummers en de nieuwe nummers vielen mij live best aardig mee. Vond ze erg sterk spelen en de zang was ook erg goed. Wel weinig interactie met het publiek, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Was pas de eerste keer dat ik ze live heb gezien, maar zeker voor herhaling vatbaar.
  woensdag 21 juni 2017 @ 11:45:48 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171831759
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:42 schreef Rucebo het volgende:
Ik vond het top! Veel oude nummers en de nieuwe nummers vielen mij live best aardig mee. Vond ze erg sterk spelen en de zang was ook erg goed. Wel weinig interactie met het publiek, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Was pas de eerste keer dat ik ze live heb gezien, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Veel oude nummers :?
11 van de eerste 3 albums op een setlist van 25 vind ik niet echt veel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171831978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Veel oude nummers :?
11 van de eerste 3 albums op een setlist van 25 vind ik niet echt veel.
Klopt inderdaad. Van het laatste album zouden echter sowieso veel nummers gespeeld worden. Volgens mij hebben ze van The Hunting Party maar één nummer gespeeld en verder ook nog wat oudere nummers als New Divide en het Fort Minor nummer Remember The Name. Vond het zelf best behoorlijk verdeeld.
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:42:06 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171832823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2017 11:59 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Van het laatste album zouden echter sowieso veel nummers gespeeld worden. Volgens mij hebben ze van The Hunting Party maar één nummer gespeeld en verder ook nog wat oudere nummers als New Divide en het Fort Minor nummer Remember The Name. Vond het zelf best behoorlijk verdeeld.
One More Light 7
Hybrid Theory 4
Meteora 4
Living Things 3
Minutes to Midnight 3
A Thousand Suns 2
The Hunting Party 1
Transformers: Revenge of the Fallen: The Album 1

Aldus setlist.fm.
Stukjes zoals Remember The Name worden daar niet in mee genomen.
Dan heb je ook nog eens de "pech" dat ze Crawling nemen en die dan akoustisch brengen. Het past wel bij het nieuwere werk.

Valt me wel altijd op dat ze echt een eigen show hebben wat betreft de lichteffecten. Het leek in het begin wat minimalistisch zonder achtergrond en instrumenten die slechts op "tafels" stonden, maar wat betreft licht maakte dat alles goed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171833060
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 22:44 schreef Piles het volgende:
Bedacht me net dat er in 2015 wel een rookruimte open was :P

Maar wat een vet concert _O_ *O*
November 2014 ;-) Klopt toen was het wel open!

Ik vond het geweldig! Volgende keer zorg ik wel echt weer voor staanplaatsen en vooraan. Ik zat tussen mensen welke allemaal in stilte genoten zullen we maar zeggen ;-)

Maar ik genoot! Alles flink meegezongen en was erg goed, nu 3 x live gezien, Pinkpop 2007 en Ziggo Dome in 2014.

Ik vond het allemaal prima verdeeld qua nummers, Hunting is mijn minst favo CD dus miste de rest daarvan niet.

Ik vond ook de slow versie van Crawling erg mooi gezongen. Chester vertelde eens in een interview dat hij Crawling het minst graag zingt omdat het constant hetzelfde is qua zang/schreeuw :') Dus mooi opgelost voor ze
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  woensdag 21 juni 2017 @ 12:55:47 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171833125
Volkskrant is redelijk vernietigend.
Gaan wel iets wat ver, maar hebben zeker een punt.

http://www.volkskrant.nl/(...)ot-wanhoop~a4501908/
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 juni 2017 @ 13:02:38 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171833255
Grappig genoeg gaat deze weer een hele andere kant op.
http://lflmagazine.nl/con(...)ark-in-de-ziggo-dome

Ben ik het ook weer niet helemaal mee eens :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171838334
Tsja zo heeft ieder zijn mening weer. Live en let live. :)

Plus, het is en blijft the One more light tour.. ik vind het album wel fijn en ga daarom ook naar het concert van die tour :)

Blijft een beetje eeuwige discussie overal, de één vindt het niks, ander wel. Prima toch? Mike zei ook in een interview dat dit bij elk album gebeurd en dat zij muziek willen maken waar zij van houden en achter staan, zij moeten het constant spelen, vinden 'fans'het ook mooi is dit natuurlijk allen maar beter.

[ Bericht 64% gewijzigd door CountingStars op 21-06-2017 17:57:18 (laatste toegevoegd) ]
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  zondag 2 juli 2017 @ 01:00:15 #96
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172104838
Net het hele concert van Rock Werchter live meegekeken ( O+ _O_ ) Lekker concert! Baal nu ff extra dat ik niet in de Ziggo Dome kon zijn haha.

Maar goed ze op deze manier toch een beetje live gezien O+ *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 20 juli 2017 @ 20:31:50 #97
340341 Blester
Membre très utile
pi_172558408
~ Love comes unseen; we only see it go
  Forum Admin donderdag 20 juli 2017 @ 20:33:16 #98
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172558462
:'(
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 20 juli 2017 @ 20:35:15 #99
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172558536
GVD :{ ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172558631
fcuk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')