Pöstlberger gaat gewoon winnenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van zodra Sagan er niet bij is, is iedereen bereid om vol mee te werken. Iedereen blij met een 10e plek, zolang Sagan maar niet wint.
Ze hebben die gast gewoon een dik contract voor twee jaar gegeven.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Boom wordt niks meer dit seizoen of zelfs in heel zijn carrière.
En ook nog lek, je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben die gast gewoon een dik contract voor twee jaar gegeven.
Wat een idioten bij Djumbo.
Niet alle dikke contracten kunnen altijd succesverhalen worden zoals Renshaw.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben die gast gewoon een dik contract voor twee jaar gegeven.
Wat een idioten bij Djumbo.
Durbridge.quote:
Teruggebracht eerder.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:07 schreef TheArt het volgende:
Van Hoecke is dus gewoon teruggekomen na die lekke band. Best knap.
Gent-Wevelgem maar even skippen voor die jongen dusquote:
Vind ik wel leuk voor die jongen. Altijd veel talent gehad, maar het leek er nooit echt uit te komen.quote:
Zeker, maar op Vlaamse wegen heeft hij het ook in jongere jaren nooit gekund.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk voor die jongen. Altijd veel talent gehad, maar het leek er nooit echt uit te komen.
Dat zou bijzonder zijn, want die is gelost.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, en nu moet ik dus weg. Lekker geregeld dit
Juich voor mij als Gougeard als winnaar over de streep komt, willen jullie?
Slecht, matig.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder zijn, want die is gelost.
Geniale zet van Lefevere om hem een soort van prestatiecontract te geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |