Dat lijkt mij geen moeilijke keuze.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:29 schreef borisz het volgende:
Ook voor GW is het de keuze tussen de Belg en Eurosport.. De NOS is niet van de partij.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen moeilijke keuze.
Is er weer schaatsen?quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:29 schreef borisz het volgende:
Ook voor GW is het de keuze tussen de Belg en Eurosport.. De NOS is niet van de partij.
stukje half/onverhard. Iets waar Jan Bakelants (terecht) kritiek ophad. Sinds strade Bianchi lijkt plots elke koers stukje onverhard er in te willen hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:05 schreef Wombcat het volgende:
NIeuw in de finale van Gent-Wevelgem, halfverharde wegen:
Zaterdag ga ik er zelf overheen rijden. Ik laat nog weten wat het voorstelt en wat het precies is, want het is mij nog niet helemaal duidelijk.
Lijkt me evidentquote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:21 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Switch on.. zullen ze daar de motortjes mee bedoelen?
Bazengifquote:
Zijn ze na het verkiezingsdebacle bang geworden om live evenementen uit te zenden?quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:29 schreef borisz het volgende:
14.15 volgens Karlquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat kan ik de belg trouwens aan knallen? wil wel effe tot de finale meepakken. Laatste stuk moet ik missen, want ik heb de nobele taak op mij genomen om bier te halen voor een feestje wat ik kort daarna heb
quote:Vlaanderen is niet de speeltuin van Dayer Quintana (Movistar): hij komt net als in Dwars door Vlaanderen ten val.
Blijven smalle wegen daar.quote:
Belgische wegenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:17 schreef noodgang het volgende:
Die betonplaten met die geul ertussen zijn ook lekker zeg
Die reed lek vlak voor deze fase.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
GVA, Stuyven, Sagan, Gilbert en Van Baarle mee. Ik mis Tiesj Benoot
Daarachter moeten ze heel snel wat doen als ze nog willenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:38 schreef TheArt het volgende:
De winnende groep is aan het ontstaan nu.
Die jongen had ik echt moeten kopen in de PREMJER LIEKquote:
Die zit ook al een tijdje gigantisch te grimassen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:47 schreef TheArt het volgende:
Ik vraag me dus echt af in hoeverre Quick Step op Gilbert gaat gokken.....
Naesen, Krek, Sep, Gilbert, Gougeard, Van Asbroeck,quote:
Bij de oorspronkelijk 6 koplopers zijn Van Avermaet, Gilbert, Naesen, Vanmarcke, Durbridge en Pöstlberger aangesloten.quote:
Prima groepje. Doe mij die ook maar bij Gent-Wevelgemquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gilbert, GvA, Vanmarcke, Naesen, Durbridge, restant kopgroep en nog eentje
Wallays mag daar ook nog wel bij zitten. Voor de rest qua samenstelling geen team waaruit al te veel interesse blijkt voor een koers die toch één van de grote Vlaamse koersen is.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Benoot is nu eindelijk weer terug voorin het peloton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |