Nu ik geen sunni supremacist meer ben, ben ik weer op zoek naar mijn identiteit oke.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wanneer haal jij je Grijze Wolven UI weer eens weg?
Ik vind het een beetje een engnek ... https://en.wikipedia.org/wiki/Abdullah_%C3%87atl%C4%B1quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu ik geen sunni supremacist meer ben, ben ik weer op zoek naar mijn identiteit oke.
Een fris figuurtje is hij zeker niet nee. Wel is hij controversieel of hij nu een 'held' was of een maffiabaas.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een engnek ... https://en.wikipedia.org/wiki/Abdullah_%C3%87atl%C4%B1
Klinkt anders gewoon als een enorme paardenlul.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een fris figuurtje is hij zeker niet nee. Wel is hij controversieel of hij nu een 'held' was of een maffiabaas.
Gewoon een combi van de Turkse Holleeder en James bond.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt anders gewoon als een enorme paardenlul.
Zo'n blaffende theelurker met borderline?quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon een combi van de Turkse Holleeder en James bond.
Zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:45 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zo'n blaffende theelurker met borderline?
Godverquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:45 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zo'n blaffende theelurker met borderline?
Ik zet mijn geld in op een tirade over de Gülen beweging en PKK gedichtenquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Eens kijken wat onze dictator morgen weer uit zijn bek zal schijten. Ik zet mijn geld in op een opmerking over de aanslag in Londen.
Na de staatsgreep was Erdogan juist redelijk 'schappelijk' hij voelt zich vooral op z'n teentjes getrapt en persoonlijk ego gekrenkt omdat hij het verbieden van het referendumpropaganda ziet als een houding tegen zijn persoon. Wie is hij? Niet de persoon Erdogan, maar het lot en de messias van Turkije. Dus zijn ze tegen Turkije, voila, je hebt je achterban erbij.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:49 schreef Onnoman het volgende:
Kan iemand zijn gedrag eigenlijk verklaren?
Heeft dit te maken dat hij zich van alle kanten onderdrukt voelt? dat hij het idee dat Europa verantwoordelijk is voor de staatsgreep?
Paar jaar geleden was ome Erdo nog niet zo gek
soms denk ik ook aan een geheim pact met Rusland
Zoekt een gezamenlijke vijand om het volk te verenigen en achter zich te krijgen voor een referendum.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:49 schreef Onnoman het volgende:
Kan iemand zijn gedrag eigenlijk verklaren?
Heeft dit te maken dat hij zich van alle kanten onderdrukt voelt? dat hij het idee dat Europa verantwoordelijk is voor de staatsgreep?
Paar jaar geleden was ome Erdo nog niet zo gek
soms denk ik ook aan een geheim pact met Rusland
Jullie falen beide.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:52 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op een tirade over de Gülen beweging en PKK gedichten
In jouw ogen; ongetwijfeld.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon een combi van de Turkse Holleeder en James bond.
Grootste faal is nog altijd de nationalistische Turkse aanhang hier in Nederland die als een kudde schapen marionetten gedrag vertoont door hun roots te verkiezen boven de cultuur waarin ze zijn opgegroeidquote:
Neuh, in het algemeen, bijna feitelijk zelfs.quote:
Couldnt agree more.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:57 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Grootste faal is nog altijd de nationalistische Turkse aanhang hier in Nederland die als een kudde schapen marionetten gedrag vertoont door hun roots te verkiezen boven de cultuur waarin ze zijn opgegroeid
Ja dat zeg ik. Bedenkelijke stereotypetjes die inmiddels zover geromantiseerd zijn, dat hoewel ze verwerpelijke dingen hebben gedaan, door een bepaald soort slag mensen als held bestempeld worden. Soms in enkele gevallen, of in het algemeen, zoals jij zegt door een bepaald soort volk feitelijk als zodoende worden beschouwd. Zoals een Badr Hari.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, in het algemeen, bijna feitelijk zelfs.
Drugshandelaar, corruptie, omkopen, moorden ---> check
Vuile klusjes van de overheid opknappen ----> check
Ah, als je op post 78 zodanig had gereageerd had ik je reactie misschien beter / anders kunnen plaatsen. Je vorige reactie komt niet verder dan een Ad hominem. Maar goed.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:05 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Bedenkelijke stereotypetjes die inmiddels zover geromantiseerd zijn, dat hoewel ze verwerpelijke dingen hebben gedaan, door een bepaald soort slag mensen als held bestempeld worden. Soms in enkele gevallen, of in het algemeen, zoals jij zegt door een bepaald soort volk feitelijk als zodoende worden beschouwd. Zoals een Badr Hari.
Ik hoop dat hij het citaat "De minaretten zijn onze bajonetten!" dit keer achterwege laat.quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Eens kijken wat onze dictator morgen weer uit zijn bek zal schijten. Ik zet mijn geld in op een opmerking over de aanslag in Londen.
Nee. Je mag ''post reactie op post 78'' op precies dezelfde manier plaatsen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, als je op post 78 zodanig had gereageerd had ik je reactie misschien beter / anders kunnen plaatsen. Je vorige reactie komt niet verder dan een Ad hominem. Maar goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |