Het is in ieder geval weer wat anders dan 4-4-2 met wat saaie middenvelders en twee klassieke spitsenquote:Op woensdag 22 maart 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nooit graag naar het Engelse team, maar vandaag maken ze voor het eerst de indruk dat ze met een idee spelen. Overigens gaf Hodgson in de afgelopen week een interview waarin hij zei dat de kritiek op hem onterecht was en een groot complot van de mensheid is.
Iemand die altijd geblesseerd is?quote:Op woensdag 22 maart 2017 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Dier bij Engeland vreselijk om naar te kijken. Engeland speelt wel beter, maar er is gebrek aan type Wilshere
Müller is de beste schaduwspits die Welt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 22:27 schreef gniffie het volgende:
Muller Schurrle en Can erin. Low heeft een hekel aan ons
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poldi vergeet zijn aanvoerdersband door te geven?
Was toch altijd vrij goed voor het nationale elftal, stuk beter dan voor zijn clubs.quote:Op woensdag 22 maart 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jankende mensen omdat Podolski stopt.
Ik denk dat ik iets gemist heb.
Dat kan ik dan alleen eventueel streamenquote:Op woensdag 22 maart 2017 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ga ik daar lekker naar kijken.
Ziggo Go?quote:Op woensdag 22 maart 2017 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan ik dan alleen eventueel streamen
Waardeloos
Zelfs dat zit er niet inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |