Misschien eens wat meer openminded zijn en het een seizoen de kans geven ipv afgaan op onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet waar het over gaat en weet al dat het onmogelijk goed kan zijn.
Vraag je moeder maar hoe openminded ik ben.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien eens wat meer openminded zijn en het een seizoen de kans geven ipv afgaan op onderbuikgevoelens.
Jammer dat je het weer op een 'je moeder'-opmerking moet gooien ipv ingaan op de inhoud.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag je moeder maar hoe openminded ik ben.
Ik hou niet van fantasy en hoor van veel mensen dat er eigenlijk niks aan is. Het is een heel traag fantasy verhaal met een beetje sex en geweld zodat er toch nog mensen naar kijken.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je het weer op een 'je moeder'-opmerking moet gooien ipv ingaan op de inhoud.
Ik heb het aan meerdere mensen aangeraden die zeiden ook niet van fantasy te houden en die vonden het uiteindelijk toch heel tofquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hou niet van fantasy en hoor van veel mensen dat er eigenlijk niks aan is. Het is een heel traag fantasy verhaal met een beetje sex en geweld zodat er toch nog mensen naar kijken.
Californication ging daar ook een paar seizoenen te lang door.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef Ashqelon het volgende:
Show is slechtste tv-zender, alle goede series worden daar slecht. Brb zou eerst naar show gaan maar die wilde die serie niet.
dexterproducers hadden een tof einde maar dat mocht niet van show.
Zonder de expliciete scenes zou er geen hond naar kijken, geloof me maar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het aan meerdere mensen aangeraden die zeiden ook niet van fantasy te houden en die vonden het uiteindelijk toch heel tofVooral omdat het niet zo cliché fantasy is als bijvoorbeeld LotR.
eens, vandaar zoveel vrouwe die serie volge. Qualiteit van serie en aantal vrouwefans zijn tegengesteld verbonde.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder de expliciete scenes zou er geen hond naar kijken, geloof me maar.
Valt wel mee, het heeft namelijk gewoon hele boeiende personages, prima verhaallijnen en goede plottwisten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zonder de expliciete scenes zou er geen hond naar kijken, geloof me maar.
Heb jij de bijbel wel eens gelezen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, het heeft namelijk gewoon hele boeiende personages, prima verhaallijnen en goede plottwisten.
Maar goed dit wil je toch niet horen want jij hebt je mening al gebaseerd op van horen zeggen ipv dat je het zelf een kans hebt gegeven.
Volgens mij is het man/vrouw gehalte gewoon gelijk, dus je slaat gewoon onzin uit.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
eens, vandaar zoveel vrouwe die serie volge. Qualiteit van serie en aantal vrouwefans zijn tegengesteld verbonde.
Want? Ik kan de mensen niet serieus nemen die de verhalen daarin echt geloven (En natuurlijk heb ik verschillende verhalen daaruit wel meegekregen)quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij de bijbel wel eens gelezen?
vrouwefans van sopranos en wire is veel lager. Vrouwe wille drama in een serie, manne diepgang. Suits is slecht geworde omdat ze vrouwe wille bediene.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is het man/vrouw gehalte gewoon gelijk, dus je slaat gewoon onzin uit.
Wanneer zouden die moeten spelen dan? Kan niks vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef Ashqelon het volgende:
Weet iemand result van vrouwe roemenie tege rusland?
Alsof drama en diepgang niet goed samen kan gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vrouwefans van sopranos en wire is veel lager. Vrouwe wille drama in een serie, manne diepgang. Suits is slecht geworde omdat ze vrouwe wille bediene.
Omdat je altijd afgeeft op de bijbel zonder hem echt gelezen te hebben. Ik heb genoeg meegekregen over die fantasy van jou om er een mening over te vormen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want? Ik kan de mensen niet serieus nemen die de verhalen daarin echt geloven (En natuurlijk heb ik verschillende verhalen daaruit wel meegekregen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |