Spaan is een oude seniele vent die niet moet zeiken.quote:
Waan van de dag heerst weer hoorquote:
Het zit er nog steeds in hoor. Je ziet het voornamelijk goed als spelers het even vergeten zijn. Dan reageren ze net iets te laat omdat ze plots beseffen dat ze als een van de dichtste spelers bij de bal zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch bizar. Bosz wilde dit in het begin bij Ajax ook. Op een gegeven moment heeft dat iets aangepast omdat het er niet in kwam. Uiteindelijk heb ik het eigenlijk alleen tegen Kopenhagen gezien.
Dat heeft ook wel weer iets te maken met materiaal natuurlijk maar op zich heb je gelijkquote:Op donderdag 23 maart 2017 11:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit inderdaad, want ook de iets mindere passnauwkeurigheid van Bosz kan eenvoudig verklaard worden door het nemen van iets meer risico. Hopen dat Bosz niet net als Frank een dalende lijn inzet, want zoals vaker gezegd: het begin onder Frank was beter dan het begin onder Bosz.
Gudelj... zucht....quote:Gudelj geeft extra trap na aan Bosz: "Hij was gewoon niet eerlijk tegen mij"
Nemanja Gudelj heeft nogmaals uitgehaald naar Ajax-trainer Peter Bosz. De middenvelder vertrok in de voorbije transferperiode naar het Chinese Tianjin Teda en doet voor het medium Alo! nogmaals zijn verhaal.
"Ik ben opgegroeid met Ajax' manier van spelen en wilde er graag heen. Ik ben schuldig aan deze situatie, maar Ajax nog veel meer", aldus Gudelj in een reactie. "Ajax heeft altijd het doel om kampioen te worden van Nederland en hoge ogen te gooien in de Europa League. Daarin zijn nu de kwartfinales bereikt."
De reden waarom Gudelj uiteindelijk de deur achter zich dichttrok in Amsterdam is duidelijk. "Trainer Peter Bosz was gewoon niet eerlijk tegen mij en dat is dé reden waarom ik uiteindelijk ben vertrokken. Voor mij was het eigenlijk een uitgemaakte zaak, want ik wilde weer met mooie dingen bezig zijn."
De 25-jarige Gudelj speelde tot op heden in twee wedstrijden van zijn nieuwe club mee, waaronder tegen Shandong Luneng, de club van Graziano Pellè.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
"Ik ben opgegroeid met Ajax' manier van spelen
Lekker concreet ook. Hoewel de houding van die jongen natuurlijk waardeloos was, geloof ik ergens wel dat Bosz ook niet helemaal eerlijk is geweest. Hij heeft gewoon een bepaald beeld in zijn hoofd en als je daar niet in past, word je bij die Bosz al snel verwaarloosd.quote:
Nemanja vindt zichzelf werkelijk de beste middenvelder van Ajax. Grootheidswaanzin noem je dat ook welquote:Op donderdag 23 maart 2017 11:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lekker concreet ook. Hoewel de houding van die jongen natuurlijk waardeloos was, geloof ik ergens wel dat Bosz ook niet helemaal eerlijk is geweest. Hij heeft gewoon een bepaald beeld in zijn hoofd en als je daar niet in past, word je bij die Bosz al snel verwaarloosd.
Wie is er door Bosz verwaarloosd dan?quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lekker concreet ook. Hoewel de houding van die jongen natuurlijk waardeloos was, geloof ik ergens wel dat Bosz ook niet helemaal eerlijk is geweest. Hij heeft gewoon een bepaald beeld in zijn hoofd en als je daar niet in past, word je bij die Bosz al snel verwaarloosd.
Bazoer, Riedewald, Tete, Gudelj, Ghazi, Dijks enz enz enz enz enzquote:Op donderdag 23 maart 2017 12:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wie is er door Bosz verwaarloosd dan?
Riedewald op zijn hoogstquote:Op donderdag 23 maart 2017 12:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zet je bril afquote:Op donderdag 23 maart 2017 12:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nouri, De Ghaaz, Kenny, Riedje, Sinki, Cassierra, Riechedly.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:
Ja, maar het was best wel een domme post van je, Heeinz.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bazoer, Riedewald, Tete, Gudelj, Ghazi, Dijks enz enz enz enz enz
Noem eens namen dan?quote:
Tete niet vergeten. Kan ook niet door een deur met Bosz en gelijk geef ik hem. Die Sinkgraven die als linksback wordt gebruikt en Traore op de rechtervleugel. In het begin Ziyech nog op rechts. En Neres die zogenaamd maanden nodig heeft om aan het spel ofzo te wennen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noem eens namen dan?
Volgens mij is zijn zowat alle Ajacieden het eens met het wegsturen van Gudelj, Bazoer, Ghazi en Dijks. Dus daar zal je geen wanklank gaan horen
Denk dat we dat pas vanaf volgend jaar kunnen beoordelen. Je ziet vaak bij een trainerswissel dat er een paar van de lievelingetjes van de vorige trainer weggaan, puur omdat ze opeens geen basisplaats meer hebben. Hoe meer je als trainer verandert, hoe meer van dat soort ontevreden spelers. Frank had dat bijvoorbeeld ook met een Hamlap.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, Frank en mocro's is een gouden combo idd.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk dat we dat pas vanaf volgend jaar kunnen beoordelen. Je ziet vaak bij een trainerswissel dat er een paar van de lievelingetjes van de vorige trainer weggaan, puur omdat ze opeens geen basisplaats meer hebben. Hoe meer je als trainer verandert, hoe meer van dat soort ontevreden spelers. Frank had dat bijvoorbeeld ook met een Hamlap.
Oké.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tete niet vergeten. Kan ook niet door een deur met Bosz en gelijk geef ik hem. Die Sinkgraven die als linksback wordt gebruikt en Traore als rechtsback. In het begin Ziyech nog op rechts. En Neres die zogenaamd maanden nodig heeft om aan het spel ofzo te wennen.
Dan heb je Bazoer, talentvolle speler, die kon vertrekken omdat hij geen minuten aangeboden kreeg.
Het ligt er maar net aan wat je onder verwaarlozen vindt vallen, verwaarloost Gio op dit moment Vejinovic, Gustafson, Bilal? Of laat hij hen niet spelen omdat ze simpelweg niet goed genoeg/in vorm zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar het was best wel een domme post van je, Heeinz.
Tete: Gezien begin van het seizoen is een terechte beslissing van Bosz om Tete te laten banken. Want toen speelde hij werkelijk ruk. Na winterstop is hij kennelijk wakker geworden en speelt hij inderdaad beter.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tete niet vergeten. Kan ook niet door een deur met Bosz en gelijk geef ik hem. Die Sinkgraven die als linksback wordt gebruikt en Traore als rechtsback. In het begin Ziyech nog op rechts. En Neres die zogenaamd maanden nodig heeft om aan het spel ofzo te wennen.
Dan heb je Bazoer, talentvolle speler, die kon vertrekken omdat hij geen minuten aangeboden kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |