KJH is niet zo'n dorpspastoor c.q. ideale schoonzoon als dat Kuyt is. De binding met Feyenoord is veel sterker voor Kuyt dan de binding die KJH heeft met ajax.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ach, het kan.
als hij er met dezelfde instelling als Kuyt ingaat, kan het best.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een jood hé. Weinig kans dat ie komt.
Gezien zijn verdere postgedrag gok ik op 13. Misschien zelfs 14. Al zal hij het waarschijnlijk zelf op tussen de 40-45 schatten.quote:
daar heeft het alle schijn van. Maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KJH is niet zo'n dorpspastoor c.q. ideale schoonzoon als dat Kuyt is. De binding met Feyenoord is veel sterker voor Kuyt dan de binding die KJH heeft met ajax.
40-45 grapjequote:Op woensdag 22 maart 2017 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gezien zijn verdere postgedrag gok ik op 13. Misschien zelfs 14. Al zal hij het waarschijnlijk zelf op tussen de 40-45 schatten.
haha. 40/45!!!1!1!1quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gezien zijn verdere postgedrag gok ik op 13. Misschien zelfs 14. Al zal hij het waarschijnlijk zelf op tussen de 40-45 schatten.
Ik paste me even aan je niveau aan en blijkbaar ben ik geslaagd. Geef sticker dan.quote:
Alstuquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik paste me even aan je niveau aan en blijkbaar ben ik geslaagd. Geef sticker dan.
quote:
Zwolle uit eens, maar Utrecht thuis hebben we de laatste 10 jaar slechts één keer verloren.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:47 schreef Anakoni het volgende:
Gewoon thuis pakken die kakkies, die verliezen echt nog wel ergens een potje. Utrecht thuis of Zwolle uit hebben ze traditioneel grote problemen mee...................
Koffiedik kijken. .....Wie gaat er op de plek van Vilhena spelen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zwolle uit eens, maar Utrecht thuis hebben we de laatste 10 jaar slechts één keer verloren.
Eerlijk gezegd denk ik dat jullie je meer druk moeten maken om plaats 2. Ajax speelt nog tegen beide concurrenten waarbij ik niet verwacht dat ze bij PSV gaan winnen.
Die wordt vrijgesprokenquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:55 schreef Anakoni het volgende:
[..]
Koffiedik kijken. .....Wie gaat er op de plek van Vilhena spelen?
Pro artikel, dus kan hem niet lezen. Kun je copy pasten?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.vi.nl/pro/vuurwerk-is-op-komst-bij-ajax.htm
Fijn dat er toch nog een medium is die eens Overmars aanpakt en niet laf alleen Bosz kapot loopt te schrijven
Boszgod.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.vi.nl/pro/vuurwerk-is-op-komst-bij-ajax.htm
Fijn dat er toch nog een medium is die eens Overmars aanpakt en niet laf alleen Bosz kapot loopt te schrijven
Nelom.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:55 schreef Anakoni het volgende:
[..]
Koffiedik kijken. .....Wie gaat er op de plek van Vilhena spelen?
Het kan nog alle kanten opquote:Op woensdag 22 maart 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zwolle uit eens, maar Utrecht thuis hebben we de laatste 10 jaar slechts één keer verloren.
Eerlijk gezegd denk ik dat jullie je meer druk moeten maken om plaats 2. Ajax speelt nog tegen beide concurrenten waarbij ik niet verwacht dat ze bij PSV gaan winnen.
Je hebt het niet eens gelezen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boszgod.
Zijn volgende missie is PSV verneuken.
Feyenoord
Ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me altijd een beetje schuldig als ik iets copypaste van achter een betaalmuur, maar hierbij.
Mooi bedrag ja.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee miljoen euro aan huur voor Traoré is wel fantastisch. Even mezelf verstikken in een stuk taart.
Doe dat laatste maar niet Stijn.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee miljoen euro aan huur voor Traoré is wel fantastisch. Even mezelf verstikken in een stuk taart.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
mag niet meneertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me altijd een beetje schuldig als ik iets copypaste van achter een betaalmuur, maar hierbij.
Op je verjaardag sterven zou wat tragisch zijn, ja.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doe dat laatste maar niet Stijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |