echt discriminatie tegenover dikke mensen pfoee Braddie gaat dit niet leuk vindenquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh oke, maar je houdt dus wel van gespierd
Oh, dat ben ik sowieso niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Keiichi Tsuchiya (土屋 圭市 Tsuchiya Keiichi?, born January 30, 1956) is a professional race car driver. He is also known as the Drift King
Een beetje meer respect graag.
Niet zo agressief hequote:
Uh, over het algemeen niet eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh oke, maar je houdt dus wel van gespierd
En ik? Geen vet en geen spier.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uh, over het algemeen niet eigenlijk
Hou ik van beetje vetjes, knuffelt fijner
Maar grote gespierde mannen kunnen me beschermen en dat is ook wel fijn gevoel
Fuck it, maakt allemaal niet uit
onder dat laagje vet zit gewoon een gespierde jongen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt discriminatie tegenover dikke mensen pfoee Braddie gaat dit niet leuk vinden
Tot op zekere hoogtequote:
met gespierd bedoel ik ook niet zo'n sportschoolsjonnie, maar gewoon wat breder dan iemand van kantoorquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja MacDonalds-spierquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
onder dat laagje vet zit gewoon een gespierde jongen hoor
Echt wel. Jij doet zo vaak driftig tegen mij. Driftige rotchinees dat je bentquote:
quote:
Ja, nee is goed.quote:
Ik doe nooit driftig tegen jou.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Echt wel. Jij doet zo vaak driftig tegen mij. Driftige rotchinees dat je bent
quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met gespierd bedoel ik ook niet zo'n sportschoolsjonnie, maar gewoon wat breder dan iemand van kantoor
+ bandenslijtagequote:Op woensdag 22 maart 2017 13:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Echt wel. Jij doet zo vaak driftig tegen mij. Driftige rotchinees dat je bent
Neequote:Op woensdag 22 maart 2017 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind zijn lichaam (links dus) echt heel erg mooi
Dat is wel beetje gespierd toch
beetje wel jaquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind zijn lichaam (links dus) echt heel erg mooi
Dat is wel beetje gespierd toch
gewoon lekker liften en kip eten ja togquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yessss.. meisje aan het lachen gemaaktquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is lekker makkelijk he
[..]
moest lachen
[..]
zijn lichaam is echt wel hard man, die benen godje
Vertel het ze!!quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
India moet eens stoppen met kinderen maken.
Wel beetje gay, ja.quote:
Van die aziatische namaak shit?quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:44 schreef 7osk het volgende:
[..]
Hele goedkope banden icm mijn rijstijl.
jij bent toch donker? probeer het eens bij crackquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
gewoon lekker liften en kip eten ja tog
Mwa.quote:
Weinig andere keuze.quote:
Ja, ik vertel het iedere dag, maar luisteren, ho maarquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yessss.. meisje aan het lachen gemaakt
[..]
Vertel het ze!!maar echt... viessssss.
[..]
Wel beetje gay, ja.
Aziatische shit?quote:
quote:
Misschien eens schreeuwen of boos er bij kijken...quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwa.
[..]
Weinig andere keuze.
[..]
Ja, ik vertel het iedere dag, maar luisteren, ho maar
Srs?quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dinsdag hotwingsdag, 15 stuks voor 5 euro
das niet veel geld voor wat dierenleedquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dinsdag hotwingsdag, 15 stuks voor 5 euro
Hoop lawaai, weinig kwaliteit dus.quote:
Begrijpelijk.quote:
Ja, weet niet of ze dat vanuit hier horen en zien.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien eens schreeuwen of boos er bij kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |