uhm, ik weet niet of dit slim isquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:36 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik wil graag weten welke foto en een foto van je ex ter vergelijking.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, in dat geval
waar heb je het over ik krijg alleen seks geen liefde
wat?quote:
Ben wel een echte settler.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je moet ook reachen, niet settlen
heb ik van hzaw geleerd
Ik ben niet zo'n happer.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat?
en dat van 1,5 week geleden ws grapje, jammer dat je niet hapte
hmmmm lekkere Kontquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze foto zo mooi, kan blijven kijken
India moet eens stoppen met kinderen maken.quote:
Arabie ookquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
India moet eens stoppen met kinderen maken.
Is lekker makkelijk hequote:
moest lachenquote:
zijn lichaam is echt wel hard man, die benen godjequote:
En Afrika.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
die kleur heb ik helaas nietquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hele goedkope banden icm mijn rijstijl.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dan wordt je goed genaaid
Ik rij ongeveer 40-50k per jaar en heb ze pas 1 keer gewisseld in 2 jaar tijd nu. En zit nog steeds profiel op
geefnie, mijn top drie mannen is zo diversquote:
Ik ook niet, lijkt me doodengquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
oh wat nou helaas, wil niet eens zo donker zijn pff
Ja tuurlijk.quote:
ben jij het, Keiichi Tsuchiya?quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:44 schreef 7osk het volgende:
[..]
Hele goedkope banden icm mijn rijstijl.
Rijdt hij als een mongool? Dan ja.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben jij het, Keiichi Tsuchiya?
oh oke, maar je houdt dus wel van gespierdquote:Op woensdag 22 maart 2017 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geefnie, mijn top drie mannen is zo divers
geen peil op te trekken
weet nog niet of dit nummer drie is hoor, vind zn gezicht niet zo leuk maar zijn hele doen en laten yesyes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |