Dat zijn mijn zaterdagen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Iemand Eyes Wide Shut gezien? Dat wil Arnon met deze actie.
Overmorgen komt Peter R langs met zijn grote vriend Holleederquote:
ja, en sylvana simons, kuzu, Mohammed Bouyeri, en alle andere kansenparels van Nederlandquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel in Victoriaanse tijden...
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)nt-swift-brutal.html
Korfballers.quote:
Dolf Jansen gaat de Holocaust weer ontkennen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmorgen komt Peter R langs met zijn grote vriend Holleeder
Op vrijdag krijgen we waarschijnlijk een jihadist die een monoloog mag houden van 50 minuten
Dit is nou literatuur.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:30 schreef fukforce het volgende:
Wie is deze balhaar beter gaan ze door naar die oplichtster met kanker
Dan zijn wij elkaar misschien wel tegen gekomen. Fidelio.quote:
Dolf Jansen is een getraumatiseerde aidspatiënt die nog steeds in leven is op wonderbaarlijke wijzequote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dolf Jansen gaat de Holocaust weer ontkennen.
Dit hij dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dolf Jansen gaat de Holocaust weer ontkennen.
Wat is het tweede wachtwoord?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan zijn wij elkaar misschien wel tegen gekomen. Fidelio.
ik zou jou doenquote:
DeVARAdraaitdoorfixingquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk aangifte doen.
Dat bestaat niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat is het tweede wachtwoord?
quote:
Ik luister niet, ik volg dit topicquote:
Patrice leest dit soort spul. 1300 pagina's op folio formaat.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Van die typjes die alleen maar heel hard hun best doen om "echte" literatuur te lezen en diepzinnig over te komen. Maar iedereen moet het weten.
Zitten vaak in de knoop met zichzelf.
quote:The novel begins around 4 AM on Midsummer's Day 1968 in the Lüneburg Heath in northeastern Lower Saxony in northern Germany, and concludes twenty-five hours later. It follows the lives of 54-year-old Daniel Pagenstecher, visiting translators Paul Jacobi and his wife Wilma, and their 16-year-old daughter Franziska. The story is concerned with the problems of translating Edgar Allan Poe into German and with exploring the themes he conveys, especially regarding sexuality.
Erg verstandig in dit gevalquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik luister niet, ik volg dit topic
Dat heb ik eigenlijk heel vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |