Nou ik vind de openwereld van BotW wel echt een stap vooruit in vergelijking met de andere openworlds. Bij AC, Witcher, Skyrim en farcry ben ik telkens gewoon met een missie bezig. De missies zijn de reden dat ik door de wereld trek.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geef mij maar de oude Dungeons.. ik was die nog niets beu. De openwereld is alleen leuk voor de sidequests en voor extra vermaak als je de game hebt uitgespeeld. Maar voor de mainquest vind ik de openwereld totaal niets toevoegen persoonlijk . Openwereld is anno 2017 toch helemaal ook niet zo bijzonder meer? Vind er opzich niets mis met het oude level systeem van oudere games.
Dat vond ik wel meevallen.. het enige wat een beetje voor me nieuw voor me was is het klim gedeelte. Wat mij betreft mogen ze gewoon deze game door 2 splitsen. The Legend Of Zelda = ouderwetse Zelda format, en Zelda Adventures (ofzoiets) in die open world scene.quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou ik vind de openwereld van BotW wel echt een stap vooruit in vergelijking met de andere openworlds. Bij AC, Witcher, Skyrim en farcry ben ik telkens gewoon met een missie bezig. De missies zijn de reden dat ik door de wereld trek.
Bij Botw is dat gewoon mijn nieuwsgierigheid die me ertoe dwingt
Dat zou niet passen bij de game, waar na het eerste gebied complete vrijheid wordt gegeven. Jouw idee past weer bij de oude opzet, waar deze game juist vanaf probeerde te stappen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat je de krachten "te snel" krijgt, had van mij iets meer gespreid mogen zijn over de wereld. Of iets meer upgrades daarvan die je misschien in de shrines kon verdienen...
Ja sorry, ik ben toch meer van het oudequote:Op woensdag 22 maart 2017 17:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat zou niet passen bij de game, waar na het eerste gebied complete vrijheid wordt gegeven. Jouw idee past weer bij de oude opzet, waar deze game juist vanaf probeerde te stappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En wat je krijgt na het vinden van alle Korok seeds . Sowieso een beetje awkward om overal zaad op te halen van kleine bosmannetjes...
Eens, de beloningen voelen wat random aan. Zo zou je in de makkelijke shrines een diamond krijgen en in de wat moeilijkere een of andere gare speer. Dat voelt soms een beetje raar aan. Vind de 'blessing-shrines' ook een beetje goedkoop eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Rewards in de game mogen sowieso...beter? Anders? Het voelt een beetje scheef dat je in sommige Shinres equipment als beloning krijgt en in anderen weer 20 rupees. Side Quests geven ook bijna allemaal prut, terwijl daar ook meer mogelijk is. Dat Shrines allemaal worden beloond met een Hero Orb vind ik prima, het past bij de game. Maar voornamelijk variatie mag beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Dat zou niet passen bij de game, waar na het eerste gebied complete vrijheid wordt gegeven. Jouw idee past weer bij de oude opzet, waar deze game juist vanaf probeerde te stappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bah nee alsjeblieft niet terug naar de oude opzet van Dungeons.
Neem het niet persoonlijk. Het staat ook veel op IGN.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb niets te 'zeiken', maar ik zie wel dingen die verbeterd kunnen worden. Of mag dat niet meer
Mijn kritiek (wat gebeurt er nu? ) is dat de kleine side missions in de dorpjes wat meer gewicht zouden kunnen hebben. Ik denk dat je ze nauwelijks helpen om de grote Ganon te verslaan.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Tuurlijk kunnen ze het wel goed doen *mompelt iets over meeste perfecte scores die een game ooit heeft gekregen*
Maar men komt nu ook op het punt dat het sprookje voorbij is, de game is uitgespeeld, collectibles zijn gehaald, het einde is bereikt. Dan komt er een moment van terugkijken, wat heeft men ervaren, wat bracht de game voor nieuws maar ook: wat is er verdwenen, wat missen we na 31 jaar Zelda-geschiedenis?
En dan gaan de blikken weer op de toekomst: wat willen we van een volgend deel, waar kan de game verbeteren? Meer variatie in de dungeons? Meer story? Meer Speelbare personages? Betere side quests? Etc. Etc. Natuurlijk heb je mensen ertussen zitten die blind haten, maar daar kunnen we verder niet veel mee, maar verder IMO een logische 'cyclus'
Nou, ik weet eigenlijk niet wat ze kunnen verbeteren. Ik neig echt naar een nagenoeg perfecte game. Het enige dat ik achteraf gezien écht vervelend vond was het trage omzetten van de beasts en dat valt ook wel mee.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Tuurlijk kunnen ze het wel goed doen *mompelt iets over meeste perfecte scores die een game ooit heeft gekregen*
Maar men komt nu ook op het punt dat het sprookje voorbij is, de game is uitgespeeld, collectibles zijn gehaald, het einde is bereikt. Dan komt er een moment van terugkijken, wat heeft men ervaren, wat bracht de game voor nieuws maar ook: wat is er verdwenen, wat missen we na 31 jaar Zelda-geschiedenis?
En dan gaan de blikken weer op de toekomst: wat willen we van een volgend deel, waar kan de game verbeteren? Meer variatie in de dungeons? Meer story? Meer Speelbare personages? Betere side quests? Etc. Etc. Natuurlijk heb je mensen ertussen zitten die blind haten, maar daar kunnen we verder niet veel mee, maar verder IMO een logische 'cyclus'
Onze Top 5 lijkt op elkaarquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game komt met stip binnen in mijn top 5 ooit. Mag daar samen met Chrono Trigger, Tetris, Mario 64 en Witcher 3 een kopje thee drinken.
Klopt, ganon was helaas erg makkelijk. Ik ben naar ganon gegaan toen ik thunderblight ganon nog moest en vond dat gevecht moeilijker dan tegen ganon zelfquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:26 schreef Redbullkid het volgende:
Maar Ganon is helemaal niet moeilink xD.
Overigens heb ik het spel ook uitgespeeld een paar dagen geleden.
Het was zeker een heel goed spel. Kijk heel erg uit naar de DLC's.
Hoop echt dat ze er echt iets heel leuks mee doen
Tsja ik zat nooit aan de kant van de mensen die wat te zeiken had op de oude Zelda's. En misschien juist daarom meer te zeiken om deze nieuwe Zelda. Ik heb de oude dungeons nooit vervelend gevonden en nooit de behoefte gehad aan een sandbox game.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik weet eigenlijk niet wat ze kunnen verbeteren. Ik neig echt naar een nagenoeg perfecte game. Het enige dat ik achteraf gezien écht vervelend vond was het trage omzetten van de beasts en dat valt ook wel mee.
Game komt met stip binnen in mijn top 5 ooit. Mag daar samen met Chrono Trigger, Tetris, Mario 64 en Witcher 3 een kopje thee drinken.
Ik kan maar niet uit over het feit dat je zo ontzettend vrij bent in deze game. Het is de beste sandbox game ooit.
Ik denk dat dit twee vreselijk slechte ideeën zijn in deze game.quote:Op donderdag 23 maart 2017 07:32 schreef Redbullkid het volgende:
Ik denk dat als de wapens/schilden niet kapot konden en er een level systeem in zat dat het leuker zou zijn.
Waar wipe je dan? bij waterblight ganon?quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Blijf maar wipen @ die olifant
Wat ben ik ongelooflijk waardeloos in dit spel zeg
Ik denk dat de teller ongeveer op 40/45 keer staat.
Kan je ergens een goed zwaard kopen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |