abonnement Unibet Coolblue
pi_192145095
Zucht. Ik ben nu al ruim 20 uur bezig met Link's Awakening. (Switch)
Sommige dungeons waren echt te irritant.
Ik ben eindelijk dat ei in.... ik kom maar niet langs de 3e boss (met dat rondzwaaiende speer)
Ik spring me suf (om dat speer te ontwijken), maar zodra ik hem wil raken met mijn zwaard raak ik toch gewond.
Uiteindelijk zijn de hartjes dan op.
Heeft er iemand goede tips voor mij? Ik zou je erg dankbaar zijn :'( ^O^
  donderdag 19 maart 2020 @ 16:37:14 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192145584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef timp0e het volgende:
Zucht. Ik ben nu al ruim 20 uur bezig met Link's Awakening. (Switch)
Sommige dungeons waren echt te irritant.
Ik ben eindelijk dat ei in.... ik kom maar niet langs de 3e boss (met dat rondzwaaiende speer)
Ik spring me suf (om dat speer te ontwijken), maar zodra ik hem wil raken met mijn zwaard raak ik toch gewond.
Uiteindelijk zijn de hartjes dan op.
Heeft er iemand goede tips voor mij? Ik zou je erg dankbaar zijn :'( ^O^
Hoeveel hartjes heb je? Misschien moet je er wat meer verzamelen.

Daarnaast lege potjes vullen met fairies. En jezelf laten inzalven. Dan kun je een paar keer sterven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192145650
Ah, thanks. Daar had ik dan weer niet aan gedacht :o
Ik zal even opzoeken waar ik potjes met zalf kan vinden. Van die potjes had ik volgens mij al een paar van gevonden in een dungeon, en ook weer gebruikt :'(

Edit: zalf gevonden. Haha.
Ik heb het spel te lang laten liggen... dan vergeet je ook weer dingen.

Ga nu maar nog een poging wagen!

[ Bericht 16% gewijzigd door timp0e op 19-03-2020 16:46:47 ]
pi_192148137
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:41 schreef timp0e het volgende:
Ah, thanks. Daar had ik dan weer niet aan gedacht :o
Ik zal even opzoeken waar ik potjes met zalf kan vinden. Van die potjes had ik volgens mij al een paar van gevonden in een dungeon, en ook weer gebruikt :'(

Edit: zalf gevonden. Haha.
Ik heb het spel te lang laten liggen... dan vergeet je ook weer dingen.

Ga nu maar nog een poging wagen!
Heb je de spin attack geprobeerd?
pi_192148244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:31 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Heb je de spin attack geprobeerd?
Ik heb uiteindelijk maar de dash gebruikt (Linksboven, L ingedrukt houden)
Dat werkte dus gewoon!
En ik heb het spel uitgespeeld... kippenvel! :)
Bedankt voor de tips. Vooral over het zalfje. Anders was ik waarschijnlijk nu nog bezig.
Morgen maar beginnen aan Animal Crossing! *)
pi_192870851
Inmiddels bijna 100h in Zelda BotW gestoken. Vier divine beasts verslagen, Lost Woods geweest, 62 shrines inmiddels en redelijk was side-quests gedaan.

Vind het qua moeilijkheidsgraad echt reuze meevallen moet ik zeggen. Of het komt omdat je uit eerdere Zelda’s dingen herkent. Het is gewoon veel en je blijft maar plekken tegenkomen waar wel weer wat te doen is. Wel een van mijn favo Zelda games deze.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een beetje grasduinen voordat ik naar Hyrule Castle ga denk ik.
  donderdag 30 april 2020 @ 10:27:02 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192871035
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:15 schreef Reintji het volgende:
Het is gewoon veel en je blijft maar plekken tegenkomen waar wel weer wat te doen is.
Dat is ook de kracht van deze game, zeker ten opzichte van andere games. Als je in BotW een berg beklimt dan is er boven een Korok seed, een Shrine of een vijver waar twee geliefden elkaar ontmoeten. Ik miste dit in AC Odyssey heel erg na het klimmen, al vond ik dat ook gewoon een toffe game.
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een beetje grasduinen voordat ik naar Hyrule Castle ga denk ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hyrule Castle is ook zoooo awesome. Die muziek daar O+ _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192872152
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192875092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:38 schreef Reintji het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')