neequote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:04 schreef Drug het volgende:
is die drake trouwens iets? nog niet geluisterd tbh
Autist, hebben we net kunnen bevestigen, maarja, had ook niet anders verwacht hier.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he, volgens mij is het geen chinees maar een mongool
Oh shit, it's dat boi.quote:
vroeg me al af waar die zonnestralen vandaan kwamenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef Chloroform het volgende:
Post zosk nog steeds met dat stomme account
Schijnt een draak te zien.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:04 schreef Drug het volgende:
is die drake trouwens iets? nog niet geluisterd tbh
quote:
oh hahaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef Drug het volgende:
[..]
was een mooi hockeymeisje
christi ofzo, noemden haar fristi
Oh stop it youquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vroeg me al af waar die zonnestralen vandaan kwamen
Ik zal altijd van jou blijven houden ongeacht naast wie ik wakker word of welk account ik gebruik op fok.quote:
Is dat ook een aziatisch volk? Keer aan niels vragen, die weet datquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Autist, hebben we net kunnen bevestigen, maarja, had ook niet anders verwacht hier.
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat ook een aziatisch volk? Keer aan niels vragen, die weet dat
Ik post hier toch?quote:
Wow.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:05 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik zal altijd van jou blijven houden ongeacht naast wie ik wakker word of welk account ik gebruik op fok.
Hou op.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow.
Traantje weggepinkt
Dit is het liefste wat iemand die ik niet neuk ooit tegen me heeft gezegd
Wijsheid in pacht enzo.quote:
Sowieso al je hier ooit hebt gepost ben je niet helemaal normaal.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja veel te weinig, dadelijk gniffel je gewoon weer in het vuistje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |