Fristi.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
Echt kut ik ben in bed gaan liggen en mijn fristi is buiten handbereik. Ik ga echt niet opstaan.
fristi babyquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:56 schreef TARDIS. het volgende:
Echt kut ik ben in bed gaan liggen en mijn fristi is buiten handbereik. Ik ga echt niet opstaan.
daarom een vrouw internerenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:55 schreef 7osk het volgende:
[..]
Dat lijkt me best saai, dan heb je echt alleen deze SC.
jaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is sowieso het beste voor jou ja.
maar ff srs, ga beetje drinken, beetje wittie erbij.. ik beloof jou, voor je het weet zit je tot je nek in pussyquote:
dorstlessendquote:
Dat hoop ik wel ja. Overigens ben ik het wel met je chocolademelk-standpunt eens. Blikje beste Chocomelk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:58 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij de vijfde al beter wordt. Moet het nog leren hè.
Tot aan mijn nek.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:58 schreef Drug het volgende:
[..]
maar ff srs, ga beetje drinken, beetje wittie erbij.. ik beloof jou, voor je het weet zit je tot je nek in pussy
waarom niet gewoon terug op dat oude account, wat boeit je postcount nouquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:58 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij de vijfde al beter wordt. Moet het nog leren hè.
Ik heb iets met nummers. Is dit niet goed genoeg voor jullie?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom niet gewoon terug op dat oude account, wat boeit je postcount nou
Ik hoop het ook echt. En dat begrijp ik, heb er nu wel zin in.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja. Overigens ben ik het wel met je chocolademelk-standpunt eens. Blikje beste Chocomelk.
bedoelde vanaf je voeten omhoog. weenie waarom jij mij een mi geeft van een man met zijn kop in een kut, maar bedanktquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:59 schreef 7osk het volgende:
[..]
Tot aan mijn nek.Ik vind het wel nice als ze op mijn gezicht gaat zitten maar wil het nog wel kunnen zien hoor.
Godverdomme man.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:01 schreef Drug het volgende:
[..]
bedoelde vanaf je voeten omhoog. weenie waarom jij mij een mi geeft van een man met zijn kop in een kut, maar bedankt
hoezo jullie, ik spreek je erop aan. en ja, ik vind het nogal kinderachtigquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:00 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik heb iets met nummers. Is dit niet goed genoeg voor jullie?
Ook als jij het had gezegd hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:01 schreef 7osk het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat TARDIS. het zei, prutser.
Wat is er kinderachtig aan mijn nummerobsessie? :squote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo jullie, ik spreek je erop aan. en ja, ik vind het nogal kinderachtig
My point exactly.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook als jij het had gezegd hoor
Ik drink liever iets anders.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Fristi is een en al suiker. Kun je beter cola drinken.
autistisch dan okequote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:02 schreef 7osk het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig aan mijn nummerobsessie? :s
Komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon goed kip en rijst blijven eten en vasthouden aan je schema
echt he, volgens mij is het geen chinees maar een mongoolquote:
Waarom schrijf je mijn naam nooit met een hoofdletter?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef Chloroform het volgende:
Post zosk nog steeds met dat stomme account
Slecht.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he, volgens mij is het geen chinees maar een mongool
Waarom post je niet onder zoskquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef 7osk het volgende:
[..]
Waarom schrijf je mijn naam nooit met een hoofdletter?
neequote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:04 schreef Drug het volgende:
is die drake trouwens iets? nog niet geluisterd tbh
Autist, hebben we net kunnen bevestigen, maarja, had ook niet anders verwacht hier.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he, volgens mij is het geen chinees maar een mongool
Oh shit, it's dat boi.quote:
vroeg me al af waar die zonnestralen vandaan kwamenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef Chloroform het volgende:
Post zosk nog steeds met dat stomme account
Schijnt een draak te zien.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:04 schreef Drug het volgende:
is die drake trouwens iets? nog niet geluisterd tbh
quote:
oh hahaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef Drug het volgende:
[..]
was een mooi hockeymeisje
christi ofzo, noemden haar fristi
Oh stop it youquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vroeg me al af waar die zonnestralen vandaan kwamen
Ik zal altijd van jou blijven houden ongeacht naast wie ik wakker word of welk account ik gebruik op fok.quote:
Is dat ook een aziatisch volk? Keer aan niels vragen, die weet datquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Autist, hebben we net kunnen bevestigen, maarja, had ook niet anders verwacht hier.
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat ook een aziatisch volk? Keer aan niels vragen, die weet dat
Ik post hier toch?quote:
Wow.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:05 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik zal altijd van jou blijven houden ongeacht naast wie ik wakker word of welk account ik gebruik op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |