Dat kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
net zo druk als jij het met de piemel van hoink hebt
gayquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk in een weeshuis in zuid-amerika heb ik gehoord
geld verdienen achter haarlem centraalquote:
geil, vertel ons meerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
net zo druk als jij het met de piemel van hoink hebt
wa moet je poffertje op je rattenbek ofzoquote:
Nou ja, laat dan maar zitten hoor. Hoop dat Herman pienterder is.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wa moet je poffertje op je rattenbek ofzo
Ben je overleden?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HELLO FROM THE OTHER SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIDEEEEE
hahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:19 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nou ja, laat dan maar zitten hoor. Hoop dat Herman pienterder is.
Nee uitdroging door de tranen van verdriet.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja aan ademgebrek van het lachen
wat heb ik jou ooit aangedaan kloon waarvan ik nog steeds niet de originele user weetquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja aan ademgebrek van het lachen
Inderdaad, een puike userquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt he, eindelijk weer iemand erbij die wat toevoegt
helemaal niks ik ben van nature door en door rotquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb ik jou ooit aangedaan kloon waarvan ik nog steeds niet de originele user weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |