Ja, de enige echte manier.quote:
waarom het ene wel mag en het andere nietquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke vraag
denk maar niet dat ik nu weer omhoog ga scrollen
kunt helemaal niet fokken op een Nokia 3310 man leugenaarquote:
Niet, jij hoort er niet bij.quote:
om dezelfde reden dat sommige mensen worden geboren in een letterlijk aidsland en 1 korrel rijst per maand krijgen en andere mensen worden geboren in een land waar ze jarenlang een uitkering krijgen zonder er iets voor te doen en ook nog een succesvol youtube kanaal hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom het ene wel mag en het andere niet
Gaat dat laatste over Braddie?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
om dezelfde reden dat sommige mensen worden geboren in een letterlijk aidsland en 1 korrel rijst per maand krijgen en andere mensen worden geboren in een land waar ze jarenlang een uitkering krijgen zonder er iets voor te doen en ook nog een succesvol youtube kanaal hebben
de wereld is oneerlijk
Hij heeft meer subscribers dan dat jij hebt denk ik.quote:
iedere 2 weken hebben we hetzelfde aantal subscribersquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft meer subscribers dan dat jij hebt denk ik.
alsof dat staat aan succesvolquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft meer subscribers dan dat jij hebt denk ik.
moet ik nog uitvindenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
een succesvol youtubekanaal en een uitkering gaan toch niet samen
tenzij je het verbloemd, maar normaliter hoor je die inkomsten gewoon op te geven. net als met iedere ander vorm van inkomsten.quote:
Moet je eens zoeken op TARDIS., die jongen heeft het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
sow, en dat is zonder alle verwijderde posts
Noel leg eens uit
oke tardisquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:10 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op TARDIS., die jongen heeft het er maar druk mee.
ja maar vloggers verdienen maar een paar miljoen per jaar, zou ik toch nog wel een uitkering ernaast willenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tenzij je het verbloemd, maar normaliter hoor je die inkomsten gewoon op te geven. net als met iedere ander vorm van inkomsten.
Net even het verschil tussen Albert Heijn- of Calvé-pindakaas.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar vloggers verdienen maar een paar miljoen per jaar, zou ik toch nog wel een uitkering ernaast willen
101 jaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:10 schreef Superdonald het volgende:
[..]
waar is hij eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:10 schreef Superdonald het volgende:
[..]
net zo druk als jij het met de piemel van hoink hebtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:10 schreef Superdonald het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |