Watquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:10 schreef Bugno het volgende:
Begrijp ik goed dat Terpstra en Stybar nu in de achtervolging op de achtervolgers gaan, terwijl ze met 4 voorop zitten?
Ik kijk niet, ben aan het werk, las wat appjes en een halve nieuwsupdate.quote:
Ze achtervolgen op de achtervolgende groepquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ben aan het werk, las wat appjes en een halve nieuwsupdate.
Mijn vrienden op FOK! weten eea vast te verhelderen
Ah, dus alleen de "4 voorop" klopte nietquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze achtervolgen op de achtervolgende groep. Kunnen ze daar gaan afstoppen.
Gilbert, Lampaert, Lutsenko en Durbridge rijden een halve minuut voor ca. 12 achtervolgers waarbij Terpstra en Stybar net aangesloten zijn. Ook met Teunissen en Groenewegen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ah, dus alleen de "4 voorop" klopte niet
Zal wel lek hebben gereden ofzo.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:16 schreef Chiappucci het volgende:
Typisch dat Boom weer nergens te bekennen is.
Van slag na een bierdouche van giftige Vlaamse supportersquote:
Bergop in Catalonie, DDV is stuk eerderquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:32 schreef Chiappucci het volgende:
DDV en Catalunya gaan niet lang na elkaar finishen
Nee precies, mooi dat de jongeling wintquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ploegmaat op kop, die gaat niks doen he
Ik maakte even een opgewonden sprongetje op mijn stoel toen ik deze post las ja.quote:
Lekker passief-agressief tweeten, die BMC-actie zit ze duidelijk niet helemaal lekkertwitter:Movistar_Team twitterde op woensdag 22-03-2017 om 16:54:13That's how you win. #VoltaCatalunya @alejanvalverde https://t.co/vRf85GsnfQ] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |