quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
Zo even aan Noel vragen of Cachie ook zo verzuurd smaakt als dat ze post.
Geglimlacht.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
Zo even aan Noel vragen of Cachie ook zo verzuurd smaakt als dat ze post.
Wil niet klikken, maar Jimmy's onderschrift was weggehaald en nu heeft hij hem weer teruggezet.quote:
Ben je blind ofzo? er staat boven mij toch dikwijls #TEAMNOEL?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:28 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier niet aan teams en kliekjes deden.
Ik bedoelde natuurlijk gebruikelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? er staat boven mij toch dikwijls #TEAMNOEL?
Ha Ronnie.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil niet klikken, maar Jimmy's onderschrift was weggehaald en nu heeft hij hem weer teruggezet.
Nou 'natuurlijk' hoor...zeg dan gewoon wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:30 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk gebruikelijk.
Het was gisteren nog 2nutz>tardis dus als ik dat kan verzinnen kan jij dat kennelijk ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou 'natuurlijk' hoor...zeg dan gewoon wat je bedoelt.
Heeft verder ook niks met mijn vraag te maken of er nog meer teams zijn naast teamnoel.
Hier zal ik even actie op ondernemenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil niet klikken, maar Jimmy's onderschrift was weggehaald en nu heeft hij hem weer teruggezet.
Geen idee waar dit over gaat maar prima verder.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:33 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het was gisteren nog 2nutz>tardis dus als ik dat kan verzinnen kan jij dat kennelijk ook.
Dus je hebt alleen teamnoel met 1 of 2 leden en verder niks?quote:
je ziet gewoon al aan de titel dat het een djeez artikel isquote:
3 ledenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen teamnoel met 1 of 2 leden en verder niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |