quote:
Nou of dit toegestaan is weet ik niet, laat ik aan de moderators.
Wat ik nog wel weet is, dat ik bij de keukenkampioen op een manier behandeld ben waar mijn vader en ik verbijsterend de zaak verlieten.
Keuken was 9500 euro en dat viel niet in mijn budget..
Folder in de brievenbus paar dagen later, alle keukens half geld. Ik bellen oh ook die keuken, ja meneer die keuken ook.
Ik terug op een zaterdag, nee deze was al actie dus die telt niet.
Sorry foutje van het hoofdkantoor.
Even later, meneer ging overleggen

.. Komt ie terug, ja we gaan even tekenen.
Die man schrijft alles op, inclusief bedragen (die hield hij voorzich zelf, maar tijdens de koffie ging ik even hoofdrekenen van het blaadje af) en ging hij de manager er bijhalen..
Wat een narcist was dat zeg.
Nou meneer wat kost die keuken?
Nee wat heeft u er voor over.
Nou zeg maar eens wat u op papier heeft staan.
Nee u wilt de keuken of wilt hem niet... Nou dat klopt in theorie, maar de praktijk leert dat als ik onbeperkt geld had gehad ik niet bij de Keukenkampioen spullen had gekocht.
Nou toen ik zei dat ik 8850 euro had opgeteld en dat ik zijn manier van onderhandelen bizar vond, omdat je toch ergens moet beginnen zijn we weggegaan.
Uiteindelijk een keuken bij Wooning. Sympathieke gast (naief schaap dat ik was/ ben).
Zit de installatie er compleet bij inbegrepen, alles aansluiten he.
Ja, ja, ja.
Nou niet dus.
Dus toen heb ik die installateur maar 200 euro betaald (de belastingdienst zou die lui eens moeten natrekken).
Dus als Ben Mandemaker een keer zijn op 4 plaatsen breekt, krijgt ie geen fruitmand van mij..
Hopelijk heb je er wat aan gehad.
Tis geen kritiek hoor, maar feedback
[ Bericht 8% gewijzigd door Vonkenboer op 21-03-2017 16:04:40 ]