vooral die dikke eva mee der jetsersquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij idols geven ze mongolen een publiek die gewoon niet kunnen zingen.
en die jury is gewoon te kut
alles kut, enterquote:
Ohquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, serieus. Zag haar jaaaaaren geleden veel vaker. Volgens mij woont die al langer op straat dan 3 jaar.
Gewoon huis gekregen van de staat.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha als zelfs iemand uit een land als Eritrea het beter voor elkaar heeft dan ik zou ik ook de schuld aan de overheid geven.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef JimmyDean het volgende:
Jammer dat er meteen weer de link met Nederlandse paupers gelegd moet worden. Ik vind dat Hissen en Dita allebei niks zouden moeten krijgen.
Verdien maar lekker zelf je brood.
quote:
Wel mooi huisje die in Veldhoven zo te zienquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha als zelfs iemand uit een land als Eritrea het beter voor elkaar heeft dan ik zou ik ook de schuld aan de overheid geven.
Als ze een bekende dakloze is dan krijgt ze binnenkort vast een make-over aangeboden van kledingzaken en de kapper. Is helemaal in.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken haaralthans zie\zag haar regelmatig in de stad.
het schijnt dat ze wel eens een liedje gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vooral die dikke eva mee der jetsers
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze een bekende dakloze is dan krijgt ze binnenkort vast een make-over aangeboden van kledingzaken en de kapper. Is helemaal in.
Watquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze een bekende dakloze is dan krijgt ze binnenkort vast een make-over aangeboden van kledingzaken en de kapper. Is helemaal in.
angerfist toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles kut, enter
alles kut, enter
alles kut, enter
ik ook nietquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het schijnt dat ze wel eens een liedje gemaakt heeft.
ik geloof er niks van
Ik herken de straat. Als je daar door heen rijdt als het regent en het is bewolkt dan wordt je niet echt vrolijk hoor. Ik kan mij herinneren dat iemand daar een huurhuis probeerde te verkopen en had zijn 06 op het gebouw geverfd.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel mooi huisje die in Veldhoven zo te ziendamn
Hij heeft het huis zelf verdient met werken? Zou een unicum zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet dat. Jij niet. Jij roept altijd onzin. Net zoals je antiabortus posts.
vooral wat uit d'r mond komt is nogal cringeworthyquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vooral die dikke eva mee der jetsers
Oh dat klinkt al wat minderquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik herken de straat. Als je daar door heen rijdt als het regent en het is bewolkt dan wordt je niet echt vrolijk hoor. Ik kan mij herinneren dat iemand daar een huurhuis probeerde te verkopen en had zijn 06 op het gebouw geverfd.
zwaar leven voor een verslaafdequote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:41 schreef Amarantha het volgende:
Bah ik moet na 22:00 vanavond nuchter blijven qua eten/drinken. Morgenvroeg bloedprikken.
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zwaar leven voor een verslaafde
Javier Guzman eigenlijk, maar daarna angerfist jaquote:
http://metro.co.uk/2017/0(...)ed-his-life-6516780/quote:
Verdomme en ik maar 55 uur per week werken voor een kamer van 2 bij 4!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
Cachie praat trouwens poep want die Eritreërs hebben het huis van de gemeente Veldhoven gekregen...
http://www.volkskrant.nl/(...)-veldhoven~a4346694/
Ik vind het wel vrij belachelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme en ik maar 55 uur per week werken voor een kamer van 2 bij 4!!!!
en meteen iedereen klagen dat ze een scheldende dronkelap van de straat hadden geplukt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
http://metro.co.uk/2017/0(...)ed-his-life-6516780/
En zag laatst dat hier in de stad ook een bekende zwerver van de straat was geplukt voor zoiets.
Denken dat ik dat uitzoek. Zal me aan m'n reet roestenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
Cachie praat trouwens poep want die Eritreërs hebben het huis van de gemeente Veldhoven gekregen...
http://www.volkskrant.nl/(...)-veldhoven~a4346694/
Zit jij soms inquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme en ik maar 55 uur per week werken voor een kamer van 2 bij 4!!!!
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
http://metro.co.uk/2017/0(...)ed-his-life-6516780/
En zag laatst dat hier in de stad ook een bekende zwerver van de straat was geplukt voor zoiets.
Damn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zit jij soms inUtrecht
?
975 euro kale huur
100 euro service kosten
G/W/L niet inbegrepen
40m2
Wel fijn dat je je steen(tje) bijdraagt aan de groeiende economie.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zit jij soms inUtrecht
?
975 euro kale huur
100 euro service kosten
G/W/L niet inbegrepen
40m2
Jij lult ook altijd dom onzin, net als met je idiote abortusstandpunt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat ik dat uitzoek. Zal me aan m'n reet roesten
Ik heb daar geen abortusstandpunt. Dus jij lult ook altijd dom onzin.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij lult ook altijd dom onzin, net als met je idiote abortusstandpunt.
Die conclusie valt niet te trekken uit voorgaande aanname.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb daar geen abortusstandpunt. Dus jij lult ook altijd dom onzin.
mijn abortusstandpunt is dat jij geaborteerd had moeten wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij lult ook altijd dom onzin, net als met je idiote abortusstandpunt.
hoe is het met de shop?quote:
Wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die conclusie valt niet te trekken uit voorgaande aanname.
wowquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn abortusstandpunt is dat jij geaborteerd had moeten worden
Wat een leuke grapquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn abortusstandpunt is dat jij geaborteerd had moeten worden
Ik ben de drijvende veer achter Utrecht op dit moment. Als ik ziek ben en geen geld uitgeef voor een dag gaan bedrijven kapot.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je steen(tje) bijdraagt aan de groeiende economie.
Achter Utrecht Centraal ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben de drijvende veer achter Utrecht op dit moment. Als ik ziek ben en geen geld uitgeef voor een dag gaan bedrijven kapot.
quote:
ohquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
"Is geen grap hoor"
hahaha DP hou op...
Ik heb geen abortusstandpunt > jij beweert dat ik een abortusstandpunt hebt =/= jij lult altijd dom onzinquote:
Nee, maar die prijzen hebben we hier ook wel ongeveer. Gelukkig een appartement gekocht 5 maanden geleden, scheelt een hoop poen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zit jij soms inUtrecht
?
975 euro kale huur
100 euro service kosten
G/W/L niet inbegrepen
40m2
Lul niet die heb je wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen abortusstandpunt > jij beweert dat ik een abortusstandpunt hebt =/= jij lult altijd dom onzin
Logica 1.0
rijke tattaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, maar die prijzen hebben we hier ook wel ongeveer. Gelukkig een appartement gekocht 5 maanden geleden, scheelt een hoop poen.
en ik ben nu ook nog eens blondquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hoeft je muscles maar te flexen of ze staan in de rij.
ja je krijgt nu zeker geld terug!!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, maar die prijzen hebben we hier ook wel ongeveer. Gelukkig een appartement gekocht 5 maanden geleden, scheelt een hoop poen.
Geert heeft ook blond haar en blauwe ogen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk.
Niet volledig blond hoor, gewoon behoorlijk wat plukken
Ze kunnen er natuurlijk wel wat aan doen. Niet hier komen bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is het ergens ook wel, maar daar kunnen die vluchtelingen ook niks aan doen.
Ik durf kopen nog niet aan. Maar het is wel bizar veel cheaper. In Amersfoort was de kale huur 1100 euro op appartementen die ook te koop stonden met een hypotheek van 650 p/m.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rabobank.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze kunnen er natuurlijk wel wat aan doen. Niet hier komen bijvoorbeeld...
Maar dit debiele beleid is uiteraard de schuld van de overheid.
ja maar dat je jezelf in de schulden mocht steken betekent wel dat je iig btje doekoes binnenkrijgtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zit nu 30 jaar in de schulden hoor, wat nou rijk
Is wel zo, maar HRA vind ik eigenlijk wel onzin. Mag van mij zo afgeschaft worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja je krijgt nu zeker geld terug!!
Dus?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die mensen die dat zeiden vangen ook uitkering.
jimmy heeft beetje obsessie met uitkeringenquote:
Ga voor ditquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk.
Niet volledig blond hoor, gewoon behoorlijk wat plukken
Tsja, je leeft maar één keer, dus ik snap wel dat je dan zo'n schijtland als Eritrea verlaat en je geluk elders gaat zoekenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze kunnen er natuurlijk wel wat aan doen. Niet hier komen bijvoorbeeld...
Maar dit debiele beleid is uiteraard de schuld van de overheid.
Iddquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is wel zo, maar HRA vind ik eigenlijk wel onzin. Mag van mij zo afgeschaft worden.
Heb je ook een hekel aan die gelukszoekers in 'Ik vertrek'?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus zijn het ook mensen waar ik een pesthekel aan heb.
Ja, dat krijg je als je werktquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat je jezelf in de schulden mocht steken betekent wel dat je iig btje doekoes binnenkrijgt
Ja, maar dat je dan uiteindelijk gewoon in Nederland kan komen en daar een huis krijgt is wat merkwaardig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tsja, je leeft maar één keer, dus ik snap wel dat je dan zo'n schijtland als Eritrea verlaat en je geluk elders gaat zoeken
wat is jouw probleem goserquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jimmy heeft beetje obsessie met uitkeringen
stiekem wil hij zelf graag de bijstand in
vind ik nietquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is wel zo, maar HRA vind ik eigenlijk wel onzin. Mag van mij zo afgeschaft worden.
Geen idee wat dat is. Maar als mensen voor zichzelf kunnen zorgen en geen aanspraak maken op sociale voorzieningen heb ik er niet zo veel moeite mee.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan die gelukszoekers in 'Ik vertrek'?
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat is jouw probleem goser
je werkt erg op me zenuwen
Dus?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus zijn het ook mensen waar ik een pesthekel aan heb.
Iedereen krijgt wat hij of zij verdient.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever de kloof tussen arm en rijk vergroten?
jaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever de kloof tussen arm en rijk vergroten?
gelukkig maar dat ze jouw goedkeuring hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is. Maar als mensen voor zichzelf kunnen zorgen en geen aanspraak maken op sociale voorzieningen heb ik er niet zo veel moeite mee.
wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
Wtf ik zie nu pas dat mijn motto is weggehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |