Google images zegt van wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ze is wel van Idols toch? Gianni zegt van niet
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu welquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
waarom kijken jullie allemaal idols?
Oh. Ja volg het net zoals NutZ allemaal niet meer. Alleen de voorrondes van Idols zijn nog lachen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ze ook.
was in een oud seizoen van idols of voice of whatever ver gekomen, daarna stemproblemen en wilde nu weer proberen.
lang verhaal kort: niet gelukt
Je bent het eens met een vraag?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel
doe ik niet. idols is kut. maar the voice vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
waarom kijken jullie allemaal idols?
Dat kijk ik juist alleen want jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe ik niet. idols is kut. maar the voice vond ik wel leuk.
idols kan ik echt niet naar kijken
Is toch telkens met een jury en een zingend persoon? Hoe kan dat zo'n groot verschil zijn?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken haarquote:
dit was juist het eerste seizoen dat ik uberhaupt van the voice heb gevolgtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Ja volg het net zoals NutZ allemaal niet meer. Alleen de voorrondes van Idols zijn nog lachen.
ik vind het allemaal kutquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
net als de voice enzo. wat een wijf ben je dan als je daar naar kijkt
Ook echt in Groningen?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken haaralthans zie\zag haar regelmatig in de stad.
bij idols geven ze mongolen een publiek die gewoon niet kunnen zingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch telkens met een jury en een zingend persoon? Hoe kan dat zo'n groot verschil zijn?
Ja, serieus. Zag haar jaaaaaren geleden veel vaker. Volgens mij woont die al langer op straat dan 3 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |