quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het volkslied zonder tekst is niet half zo mooi.
Dank Uquote:
De Kroaten die in 2007 lid worden van de EU.quote:
Je kunt én Nederlander én Europeaan zijn natuurlijk.quote:
Voor sommige mensen is dat misschien te ingewikkeld.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt én Nederlander én Europeaan zijn natuurlijk.
Mooiste dag uit het leven van alle Kroaten.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De Kroaten die in 2007 lid worden van de EU.![]()
En Rotterdammert.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Flikker op met dat zure gejank. De tering.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Je bent Nederlander of niet. Je kunt geen Nederlander en pro-Europeaan tegelijkertijd zijn.
Ik wordt al misselijkmakend bij deze gedachte.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:19 schreef Elzies het volgende:
Ik wil gewoon niet vergeleken worden met een ideologisch ziektebeeld. Dat is het pro-Europeaanse verderfelijke gedachtegoed. Jij wilt toch ook geen nazi worden genoemd? De gedachte alleen al.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Flikker op met dat zure gejank. De tering.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:23 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet vergeleken worden met een ideologisch ziektebeeld. Dat is het pro-Europeaanse verderfelijke gedachtegoed. Jij wilt toch ook geen nazi worden genoemd? De gedachte alleen al.
Je valt over 'wordt' en niet over 'misselijkmakend' in plaats van 'misselijk'?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:24 schreef Kaas- het volgende:
Elzies die "ik wordt" typt. Wil je aub ophouden mijn mooie Nederlandse taal te verneuken?
Leer dan eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Je bent Nederlander of niet. Je kunt geen Nederlander en pro-Europeaan tegelijkertijd zijn.
Misselijkmakend worden lijkt me ook wel vrij knap jaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je valt over 'wordt' en niet over 'misselijkmakend' in plaats van 'misselijk'?
Jawel, je bent weer te laat voor m'n edit. Die hele Elzies produceert vrijwel nooit een post in correct Nederlands. Gelukkig ben ik een betere hoeder van de Nederlandse cultuur, zodat ons mooie taaltje ondanks de pogingen van Elzies niet verloren gaat.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 09:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je valt over 'wordt' en niet over 'misselijkmakend' in plaats van 'misselijk'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |