Die aan de oostkust is Washington DCquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:30 schreef Bot13 het volgende:
Dat de amerikaanse staat Washington aan de westcoast ligt, en niet zoals ik dacht aan de eastcoast...
En Washington DC is niet 1 van de 50 staten (geen senatoren en volksvertegenwoordigers, maar mogen wel stemmen voor president).quote:
?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, door iemand van twitter zocht ik even op de popgroep Kayak.
Dit nummer luisteren:
Nooit geweten dat die gek Ruthless Queen zong.
Moet je even luisteren ook hoe hij het zingt in dat nummer.
.
Moet je even luisteren. Was een hit eind jaren 70 en ik wist echt nooit wat-ie zong. Totdat iemand er over begon gister op twitter en ik filmpje opzocht op youtube. Blijkt-ie Ruthless te zingen in dat Ruthless Queenin in het refrein.quote:
Ik kwam er onlangs achter dat Charlie Hunham van Sons of Anarchy en King Arthur al super bekend was door de Green Street Hooligans films. Ik herkende hem totaal niet nu hij een volle kop met haar heeft.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwam er gisteren achter dat Charlie Hunnam (Sons of Anarchy, King Arthur) de Twink Nathan Maloney was in Queer as Folk.
[ afbeelding ]
Maar dat gebeurt bij vrouwen toch net zo goed? Waarom dragen wij dan geen sokken in onze zomerschoentjes?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ook weer via twitter heb ik een vrouw duidelijk kunnen maken waarom mannen niet zelden sokken dragen in hun sandalen.
En ze keek er echt van op.
Omdat als je dat niet doet gedurende de zomer dat je die sandalen draagt zweet en vuil van de straat een stinkend plakkaat vormen op het voetbed van je sandaal. Als je het volgende zomerseizoen dan weer je sandalen wil aandoen zul je daar de hogedrukreiniger op moeten zetten of nieuwe kopen bij wijze van spreken.
Enfin dame zal nooit meer mannen met sandalen en sokken uitlachen.
Vrouwen hebben honderden schoenen om af te wisselen, ook gehakte schoentjes die minder vuil opscheppen en uiteraard zweten ze minder etc.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:58 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt bij vrouwen toch net zo goed? Waarom dragen wij dan geen sokken in onze zomerschoentjes?
Maak jij de varkensstallen schoon op je sandalen? Of schep je er putjes mee leeg? En laat je ze dan een jaartje staan broeien voordat je ze reinigt?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ook weer via twitter heb ik een vrouw duidelijk kunnen maken waarom mannen niet zelden sokken dragen in hun sandalen.
En ze keek er echt van op.
Omdat als je dat niet doet gedurende de zomer dat je die sandalen draagt zweet en vuil van de straat een stinkend plakkaat vormen op het voetbed van je sandaal. Als je het volgende zomerseizoen dan weer je sandalen wil aandoen zul je daar de hogedrukreiniger op moeten zetten of nieuwe kopen bij wijze van spreken.
Enfin dame zal nooit meer mannen met sandalen en sokken uitlachen.
Waarom? Ik draag ook altijd sokken in m'n slippers, zo ga ik ook gerust naar de Jumbo enzo.quote:Op zondag 28 mei 2017 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maak jij de varkensstallen schoon op je sandalen? Of schep je er putjes mee leeg? En laat je ze dan een jaartje staan broeien voordat je ze reinigt?
Sokken in sandalen blijft meewarig lachwekkend.
Omdat het er niet uitziet.quote:Op zondag 28 mei 2017 09:26 schreef DKS het volgende:
Waarom? Ik draag ook altijd sokken in m'n slippers, zo ga ik ook gerust naar de Jumbo enzo.
Omdat vrouwen hun zomerschoentjes van vorig jaar niet dragen en in een seizoen meer paar zomerschoenen dragen?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:58 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt bij vrouwen toch net zo goed? Waarom dragen wij dan geen sokken in onze zomerschoentjes?
Zonder sokken krijg ik zweetpoten van die slippers en dan gaan ze helemaal stinken en moet ik ze weer in de vaatwasser stoppen.quote:
Trek dan gewone schoenen met sokken aan. Met sokken in sandalen verliezen die sandalen ook een beetje hun nut (luchtigheid).quote:Op zondag 28 mei 2017 09:29 schreef DKS het volgende:
[..]
Zonder sokken krijg ik zweetpoten van die slippers en dan gaan ze helemaal stinken en moet ik ze weer in de vaatwasser stoppen.
Het ziet er misschien niet uit maar het is wel effectief.
Ik heb geen sandalen!! Die zijn voor vrouwen en ouwe mannetjes!!quote:Op zondag 28 mei 2017 09:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Trek dan gewone schoenen met sokken aan. Met sokken in sandalen verliezen die sandalen ook een beetje hun nut (luchtigheid).
Slippers dan, zelfde verhaal.quote:Op zondag 28 mei 2017 09:39 schreef DKS het volgende:
[..]
Ik heb geen sandalen!! Die zijn voor vrouwen en ouwe mannetjes!!
En Romeinen.quote:Op zondag 28 mei 2017 09:39 schreef DKS het volgende:
[..]
Ik heb geen sandalen!! Die zijn voor vrouwen en ouwe mannetjes!!
Tis wat! 3 gaatjes.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:02 schreef DKS het volgende:
Maar om ontopic te blijven: Tot de dag dat m'n dochter werd geboren wist ik niet precies waar baby's uit kwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |