abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169675254
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:05 schreef Jenniemennie het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, dat ik er geen behoefte aan had wilt niet zeggen dat het niet gebeurde. Mijn man had nog wel die behoefte.
Je bent verkracht is wat je eigenlijk zegt?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:26:46 #152
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169675320
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het steeds meer klinken alsof ze ook fysiek bang is voor hem.
Dan is niets zeggen soms wel de slimste oplossing, helaas.
Dat wordt in sommige gevallen zelfs aangeraden.
Tussen niets zeggen en niets doen zit nogal verschil...
Verder was ze er zelf bij toen ze iets begon... en heeft er blijkbaar nog steeds niets van geleerd..
  dinsdag 21 maart 2017 @ 13:29:10 #153
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169675355
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:23 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je bent verkracht is wat je eigenlijk zegt?
Nee ze laat alles maar gebeuren.. dat is de strekking van het hele topic..
Sommige mensen vinden het nou eenmaal makkelijk en fijn om geleefd te worden en geen enkel eigen ding ontwikkelen.. Scheiden.. een uitkering.. en wat instanties die dan de man vervangen in wat er moet..
pi_169675394
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Tussen niets zeggen en niets doen zit nogal verschil...
Verder was ze er zelf bij toen ze iets begon... en heeft er blijkbaar nog steeds niets van geleerd..
ehh, ja, dat klopt.

Maar perse iets zeggen is gewoon niet altijd slim.

En ze heeft er in zoverre van geleerd dat ze bezig is met voor zichzelf denken en met anderen erover praten.
Dat is soms ook erg lastig.

Been there, done that.
compact en kleverig.
pi_169675435
Wat een onzin topic zeg, maar sommige vrouwen zijn echt gestoord. Zo ken ik er ook een, de hele flirten en verleiden ondertussen een ander neuken en zwanger raken.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 maart 2017 @ 13:49:15 #156
163650 Greys
pi_169675725
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het steeds meer klinken alsof ze ook fysiek bang is voor hem.
Dan is niets zeggen soms wel de slimste oplossing, helaas.
Dat wordt in sommige gevallen zelfs aangeraden.
En voor iemand waar ze fysiek bang voor is gaat ze zich in allerlei leugenachtige bochten wringen omdat ze hem geen pijn wil doen, zoals ze zelf zegt?

Raar verhaal. Geloof het persoonlijk niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:00:01 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169675900
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:12 schreef Jenniemennie het volgende:

[..]

Financieel verandert er voor mij niets.
Opmerkelijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169675927
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Opmerkelijk.
Mwah, als zij de centen verdiend en ze niet getrouwd zijn?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:03:13 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169675949
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:01 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Mwah, als zij de centen verdiend en ze niet getrouwd zijn?
Jij denkt dat zij de centen verdient? Ok. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_169675960
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij denkt dat zij de centen verdient? Ok. :')
Nee dat denk ik niet, dat is wat ze insinueert met die opmerking.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:04:50 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169675983
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet, dat is wat ze insinueert met die opmerking.
Dat insinueert ze niet met die opmerking. Dat slaat namelijk nergens op als ze in de OP al zegt dat hij door de week nooit thuis is ivm zijn werk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169676012
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:49 schreef Greys het volgende:

[..]

En voor iemand waar ze fysiek bang voor is gaat ze zich in allerlei leugenachtige bochten wringen omdat ze hem geen pijn wil doen, zoals ze zelf zegt?

Raar verhaal. Geloof het persoonlijk niet.
Ja, dat je bang bent voor iemand, wil niet zeggen dat je diegene pijn wil doen. Bovendien; als zo iemand pijn heeft, betekent dat vaak ook pijn voor jezelf..
het is gewoon best wel moeilijk als je jezelf kwijt bent om die stap te zetten. Maar goed, ik weet niet eens of t zo is en tTS maakt er sowieso een zooitje van ook.

En ik dacht in eerste instantie dat dit geschreven was door de man in kwestie eigenlijk :@
compact en kleverig.
pi_169676056
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet, dat is wat ze insinueert met die opmerking.
je kan t ook zien als: hij verdient geld, maar zij ziet daar niets van. :P
compact en kleverig.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:10:43 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169676116
Als hij doordeweeks niet thuis is vanwege z'n "werk", vraag ik me vooral af of hij wel bij z'n vrouw weg is, en destijds wel echt voor TS gekozen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169676156
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je kan t ook zien als: hij verdient geld, maar zij ziet daar niets van. :P
Mjah iets in die hoek, hoe dan ook zegt ze dat ze het zelf kan rooien. Ik snap niet hoe dát dan het punt uit dit hele circus is wat ineens ongeloofwaardig is _O- Wellicht zit ze goed in de slappe was, of woont ze heel goedkoop, of heeft ze gewoon náást zijn baan zelf ook een prima baan.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:17:00 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169676251
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:12 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Mjah iets in die hoek, hoe dan ook zegt ze dat ze het zelf kan rooien. Ik snap niet hoe dát dan het punt uit dit hele circus is wat ineens ongeloofwaardig is _O- Wellicht zit ze goed in de slappe was, of woont ze heel goedkoop, of heeft ze gewoon náást zijn baan zelf ook een prima baan.
Ze zegt 'financieel verandert er niets', dat is echt wel wat anders dan 'ze zegt dat ze het zelf kan rooien'.

En ik zei niet dat het 'ongeloofwaardig' was, maar 'opmerkelijk'.

Jezus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169676265
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze zegt 'financieel verandert er niets', dat is echt wel wat anders dan 'ze zegt dat ze het zelf kan rooien'.
De rest van de post is nog steeds van toepassing, dus er verandert weinig. En nogmaals; dát is ineens het ongeloofwaardige aan dit hele circus, ja? :D
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:18:23 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169676280
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:17 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

De rest van de post is nog steeds van toepassing, dus er verandert weinig. En nogmaals; dát is ineens het ongeloofwaardige aan dit hele circus, ja? :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze zegt 'financieel verandert er niets', dat is echt wel wat anders dan 'ze zegt dat ze het zelf kan rooien'.

En ik zei niet dat het 'ongeloofwaardig' was, maar 'opmerkelijk'.

Jezus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169676293
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[..]

Ja, leuk geedit

[ Bericht 0% gewijzigd door Droopie op 21-03-2017 14:59:33 ]
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:20:47 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169676331
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:19 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, leuk geedit schat.
Jij verdraait mijn woorden,

[ Bericht 0% gewijzigd door Droopie op 21-03-2017 14:59:41 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_169676362
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij verdraait mijn woorden,
Nou nou nou, ik quote een post, kan ik het helpen dat je daarna wél nog een antwoord op m'n vraag toevoegt?

Maar goed; is dít dan ineens opmerkelijk aan het hele verhaal? Dat vind ik nog meer een understatement dan ongeloofwaardig zelfs _O- Het is al vanaf de OP opmerkelijk, maar nu ze ineens financieel geen beren op de weg ziet OH NEE WACHT: er financieel niks verandert is het 'opmerkelijk'.

Opmerkelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Droopie op 21-03-2017 14:59:54 ]
pi_169676365
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:04 schreef Jenniemennie het volgende:

[..]

Ik bedoel met eerlijkheid naar die andere man toe, bijvoorbeeld toen ik met hem wilde stoppen heb ik daar gelijk een eind aan gemaakt. Zonder er omheen te draaien. Dat vond ik zo fijn, dat ontbreekt nu dus enorm in mijn huidige relatie. Anders zat ik hier nu niet aan te twijfelen..

en ik snap dat ik ook zelf moet werken en dat therapie geen wonder is. Dat doe ik ook. Ik krijg zelfs opdrachten mee.
Wat voor opdrachten zijn dat? En weet je therapeut dat jij niet zoveel profijt er van lijkt te ervaren vooralsnog?
pi_169676453
R&P lezen word de laatste tijd wel leuker.

Maar als je al het gesprek niet aan kunt gaan met je partner dan is een tweede kind nemen natuurlijk wel heel verstandig -O-
pi_169677139
Ga je je kind houden?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_169678312
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:23 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je bent verkracht is wat je eigenlijk zegt?
Nee, ze had geen behoefte aan sex met hem en heeft dat toch gehad. Mensen kunnen vrijwillig iets doen waar ze geen behoefte aan hebben, wist je dat?
pi_169678357
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:12 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Nee, ze had geen behoefte aan sex met hem en heeft dat toch gehad. Mensen kunnen vrijwillig iets doen waar ze geen behoefte aan hebben, wist je dat?
NO TELL ME MORE
pi_169678446
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:14 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

NO TELL ME MORE
Nou bijvoorbeeld, ik vraag de buurvrouw even op de kinderen te passen, de buurvrouw heeft daar geen zin in, maar doet het toch, omdat ze een goeie en aardige buurvrouw wilt zijn.
pi_169679091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:20 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Nou bijvoorbeeld, ik vraag de buurvrouw even op de kinderen te passen, de buurvrouw heeft daar geen zin in, maar doet het toch, omdat ze een goeie en aardige buurvrouw wilt zijn.
Nu snap ik het
pi_169679479
Niet het hele topic doorgelezen hoor, maar ik besefte me laatst iets.

Mijn zoontje van bijna anderhalf, wilde ik een kusje geven, maar hij pakte mijn gezicht vast en dat van mijn vriend en duwde onze gezichten tegen elkaar aan. Wij moesten elkaar kussen.

Dat is het voorbeeld dat hij tot nog toe heeft gehad. Just my two cents, kijk maar wat je er mee doet en of je denkt dat het goed is voor je kinderen als jullie samen blijven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 17:30:48 ]
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:34:16 #180
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_169679554
Homewrecker. Je hebt het nu al twee keer aangelegd met een bezette man. Je krijgt wat je verdient. Jammer dat er een kind in het spel is.
pi_169680600
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat voor opdrachten zijn dat? En weet je therapeut dat jij niet zoveel profijt er van lijkt te ervaren vooralsnog?
Mijn therapeut geeft me vooral opdrachten mee om te werken aan onze relatie. En die probeer ik dan uit te voeren maar dat word aan de andere kant niet echt gewaardeerd.
pi_169680635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:28 schreef Chewie het volgende:
R&P lezen word de laatste tijd wel leuker.

Maar als je al het gesprek niet aan kunt gaan met je partner dan is een tweede kind nemen natuurlijk wel heel verstandig -O-
Vandaar dat ik er aan denk het alleen te doen :)
pi_169680659
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:30 schreef Myrr het volgende:
Niet het hele topic doorgelezen hoor, maar ik besefte me laatst iets.

Mijn zoontje van bijna anderhalf, wilde ik een kusje geven, maar hij pakte mijn gezicht vast en dat van mijn vriend en duwde onze gezichten tegen elkaar aan. Wij moesten elkaar kussen.

Dat is het voorbeeld dat hij tot nog toe heeft gehad. Just my two cents, kijk maar wat je er mee doet en of je denkt dat het goed is voor je kinderen als jullie samen blijven.
Wat mooi om te lezen! Klinkt als een schatje!
pi_169680665
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:34 schreef Aventura het volgende:
Homewrecker. Je hebt het nu al twee keer aangelegd met een bezette man. Je krijgt wat je verdient. Jammer dat er een kind in het spel is.
2x aangelegd met een bezette man?
Waar haal je die wijsheid vandaan?
pi_169682204
ik waardeer je openheid in je topic, misschien had je moeten openen met; 'Ik ben bang en weet niet waar te beginnen'

ik denk dat je dat vandaag een shitload aan poep had bespaard :Y

succes!
...
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 00:00:23 #186
441859 crew  Lenny77
pi_169691637
Buiten alle zooi om: Volgens mij is TS heel bang van haar partner...
En dat maakt het heel moeilijk om gewoon te vertrekken.
Er gaan een hoop rampscenario's door je hoofd dan.
Pfff..
Ik hoop dat je de moed vindt om hier uit weg te gaan. Licht op voorhand wat mensen in!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 22 maart 2017 @ 18:12:52 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169704158
Had je die eerste 4 jaar geen ruzie met je huidige man?
En hoezo zijn die ruzies zo extreem (dan ineens)?
  Vis een optie? woensdag 22 maart 2017 @ 18:17:27 #188
70532 loveli
N
pi_169704249
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:12 schreef Cue_ het volgende:
Had je die eerste 4 jaar geen ruzie met je huidige man?
En hoezo zijn die ruzies zo extreem (dan ineens)?
Die eerste 4 jaar maakte hij ruzie met z'n vrouw (die ook z'n vieze onderbroeken naast de wasmand mocht oprapen).
crap in = crap out
  donderdag 23 maart 2017 @ 07:23:27 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169715640
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Die eerste 4 jaar maakte hij ruzie met z'n vrouw (die ook z'n vieze onderbroeken naast de wasmand mocht oprapen).
Blijkbaar ook met ts.

Ze is als de dood voor hem. Alles wat ze doet maakt hem boos, dus enige wat ze doet is liegen. Ze kent niet anders in de relatie, dus dat is al een hele tijd aan de gang.
Leuke relatie :N
  donderdag 23 maart 2017 @ 07:33:31 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169715670
Ik snap het niet, op basis waarvan denkt TS dat hij er nu geen twee relaties meer op nahoudt?
De eerste 4 jaar was hij ook nog bij zijn vrouw en tegenwoordig is hij alleen maar in het weekend thuis vanwege zijn "werk".
WTF doet hij voor werk dan, en wat voor werk deed hij de eerste 4 jaar?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 maart 2017 @ 07:44:02 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169715734
Goed, ik heb wat posts verwijderd. Er mag wel wat leuker gereageerd worden. O.a. opmerkingen dat TS maar een abortus moet laten doen gaan veel te ver. Doen we niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169715786
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 18:12 schreef Cue_ het volgende:
Had je die eerste 4 jaar geen ruzie met je huidige man?
En hoezo zijn die ruzies zo extreem (dan ineens)?
Toen had ik niet zoveel ruzie nee... dat had hij toen met zijn huidige vrouw. Ik dacht dat dat altijd aan haar lag. Wij zagen elkaar toen misschien een uur in de week.... na een jaar kregen we ook wel ruzies maar dat ging meer om haar. Ik had toen nog redelijk wat vrijheid.

[ Bericht 11% gewijzigd door Jenniemennie op 23-03-2017 07:52:39 (Verkeerd) ]
  donderdag 23 maart 2017 @ 07:53:07 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169715798
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:51 schreef Jenniemennie het volgende:

[..]

Toen had ik niet zoveel ruzie nee... dat had hij toen met zijn huidige vrouw. Ik dacht dat dat altijd aan haar lag. Wij zagen elkaar toen misschien een uur in de week.... na een jaar kregen we ook wel ruzies maar dat ging meer om haar. Ik had toen nog redelijk wat vrijheid.
Met zijn huidige vrouw?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169715813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:33 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het niet, op basis waarvan denkt TS dat hij er nu geen twee relaties meer op nahoudt?
De eerste 4 jaar was hij ook nog bij zijn vrouw en tegenwoordig is hij alleen maar in het weekend thuis vanwege zijn "werk".
WTF doet hij voor werk dan, en wat voor werk deed hij de eerste 4 jaar?
Hij is al 12 jaar beroepsmilitair. En zit doordeweeks intern. Soms weken achter elkaar op oefening of maandenlang op uitzending.

Ik weet dat hij geen ander heeft want hij kan dan weer niet liegen. Zijn vorige vrouw wist toen ook jarenlang van mij.
pi_169715825
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met zijn huidige vrouw?
Ik bedoel Z'n vrouw van toen.
pi_169715853
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar ook met ts.

Ze is als de dood voor hem. Alles wat ze doet maakt hem boos, dus enige wat ze doet is liegen. Ze kent niet anders in de relatie, dus dat is al een hele tijd aan de gang.
Leuke relatie :N
Hoe hij altijd is geweest maakte alles hem inderdaad boos. Nu zou ik het niet weten. Ik lieg nog altijd om de kleinste dingen. Zoals ik eerder al zei het is een manier van leven geworden maar toch hebben we met regelmaat flinke ruzie omdat het mij zoveel energie kost. In mijn voordeel dan, heb ik maandag tot vrijdag rust.
pi_169715962
Ik dacht dat je hem inmiddels wel verlaten zou hebben?
pi_169715976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:14 schreef JohnShooter het volgende:
Ik dacht dat je hem inmiddels wel verlaten zou hebben?
god ja, twee dagen is meer dan genoeg om alles op n rijtje te krijgen en te regelen ^O^

:')
compact en kleverig.
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:18:53 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169716000
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:59 schreef Jenniemennie het volgende:

Hoe hij altijd is geweest maakte alles hem inderdaad boos. Nu zou ik het niet weten. Ik lieg nog altijd om de kleinste dingen. Zoals ik eerder al zei het is een manier van leven geworden maar toch hebben we met regelmaat flinke ruzie omdat het mij zoveel energie kost. In mijn voordeel dan, heb ik maandag tot vrijdag rust.
Terug naar je TT, wat zijn de redenen om bij hem te willen blijven?
pi_169716039
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

god ja, twee dagen is meer dan genoeg om alles op n rijtje te krijgen en te regelen ^O^

:')
Ze was er toch al langer mee bezig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')