Niet concreet voorzover ik lees.quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:22 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ze was er toch al langer mee bezig?
Zoals ik al zei er zijn ook goede dingen aan hem. Als we gewoon bij elkaar zijn denk ik constant aan de slechte dingen. Als ik de stap wil zetten om uit elkaar te gaan of er enigzinss iets over zeg dan komen al goede dingen weer naar boven en dan lijkt het een verkeerde keus. Terwijl iedereen ook zegt dat wij een ongezonde relatie hebben wilt niet zeggen dat ik geen leuke dingen met hem heb. De slechte zijn alleen heel extreem.quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Terug naar je TT, wat zijn de redenen om bij hem te willen blijven?
Alleen in mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:22 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ze was er toch al langer mee bezig?
Zet die goede en slechte zaken eens tegenover elkaar op papier. Dan maak je het concreter voor die zwakke momenten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:52 schreef Jenniemennie het volgende:
Zoals ik al zei er zijn ook goede dingen aan hem. Als we gewoon bij elkaar zijn denk ik constant aan de slechte dingen. Als ik de stap wil zetten om uit elkaar te gaan of er enigzinss iets over zeg dan komen al goede dingen weer naar boven en dan lijkt het een verkeerde keus. Terwijl iedereen ook zegt dat wij een ongezonde relatie hebben wilt niet zeggen dat ik geen leuke dingen met hem heb. De slechte zijn alleen heel extreem.
Wat copycat zegt, zet ze eens naast elkaar. Maar dan ook alles.quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:52 schreef Jenniemennie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei er zijn ook goede dingen aan hem. Als we gewoon bij elkaar zijn denk ik constant aan de slechte dingen. Als ik de stap wil zetten om uit elkaar te gaan of er enigzinss iets over zeg dan komen al goede dingen weer naar boven en dan lijkt het een verkeerde keus. Terwijl iedereen ook zegt dat wij een ongezonde relatie hebben wilt niet zeggen dat ik geen leuke dingen met hem heb. De slechte zijn alleen heel extreem.
Deze reactie geeft weinig info om concreter tips te geven hoe je dingen beter aan zou kunnen pakken. Of je dat nou wel of niet bewust zo doet, ik zou er toch nog even over nadenken wat je nou eigenlijk echt wil bereiken. Je handelen lijkt iets anders te zeggen dan je woorden en dan snap ik wel dat je partner daar ook wat moeite mee heeft en je zo beide niet zo makkelijk de gewilde kant uit lijkt te gaan..quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:23 schreef Jenniemennie het volgende:
[..]
Mijn therapeut geeft me vooral opdrachten mee om te werken aan onze relatie. En die probeer ik dan uit te voeren maar dat word aan de andere kant niet echt gewaardeerd.
Stap uit de cirkel. Zoek een plek voor jezelf, blijf met een vertrouwingspersoon praten om alles te verwerken. Denk er goed over na hoe je de toekomst wil inrichten. Dat mag ook prima als alleenstaande moeder.quote:Op donderdag 23 maart 2017 07:59 schreef Jenniemennie het volgende:
[..]
Hoe hij altijd is geweest maakte alles hem inderdaad boos. Nu zou ik het niet weten. Ik lieg nog altijd om de kleinste dingen. Zoals ik eerder al zei het is een manier van leven geworden maar toch hebben we met regelmaat flinke ruzie omdat het mij zoveel energie kost. In mijn voordeel dan, heb ik maandag tot vrijdag rust.
Of je bent een troll, of je ziet het echt niet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 08:52 schreef Jenniemennie het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Cycle_of_abusequote:Op donderdag 23 maart 2017 11:05 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Stap uit de cirkel. Zoek een plek voor jezelf, blijf met een vertrouwingspersoon praten om alles te verwerken. Denk er goed over na hoe je de toekomst wil inrichten. Dat mag ook prima als alleenstaande moeder.
Zoiets inderdaad. Een verstikkende dynamiek en je ziet de bomen door het bos niet meer. Geen winnaars in dit verhaal.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:39 schreef loveli het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Cycle_of_abuse
geen behoefte aan het topic doorlezen maar nog wel reageren...quote:Op donderdag 30 maart 2017 06:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen behoefte aan seks maar je nog wel laten bevruchten.
Wat dacht je dan van 'eerlijk zijn tegen je man en alles opbiechten', omdat ook hij het recht heeft om een geïnformeerde keuze te maken over het al dan niet doorzetten van jullie relatie?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:44 schreef Jenniemennie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik heb het verkeerd aangepakt. Dat is niet meer terug te draaien. Daarom wil ik het nu wel goed aanpakken.
En niet alleen de zwangerschap, maar ook de affaire. Want hè, fuck hem!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand die met een zwangerschap haar man wil manipuleren door het nog te verzwijgen verdient geen kusjekroel en aggut-wat-errag en meedenken. Die verdient een enorme schop onder haar hol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |