abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169716205
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:22 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ze was er toch al langer mee bezig?
Niet concreet voorzover ik lees.
compact en kleverig.
pi_169716342
quote:
6s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Terug naar je TT, wat zijn de redenen om bij hem te willen blijven?
Zoals ik al zei er zijn ook goede dingen aan hem. Als we gewoon bij elkaar zijn denk ik constant aan de slechte dingen. Als ik de stap wil zetten om uit elkaar te gaan of er enigzinss iets over zeg dan komen al goede dingen weer naar boven en dan lijkt het een verkeerde keus. Terwijl iedereen ook zegt dat wij een ongezonde relatie hebben wilt niet zeggen dat ik geen leuke dingen met hem heb. De slechte zijn alleen heel extreem.
pi_169716352
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:22 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Ze was er toch al langer mee bezig?
Alleen in mijn hoofd.
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:53:45 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169716364
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:52 schreef Jenniemennie het volgende:

Zoals ik al zei er zijn ook goede dingen aan hem. Als we gewoon bij elkaar zijn denk ik constant aan de slechte dingen. Als ik de stap wil zetten om uit elkaar te gaan of er enigzinss iets over zeg dan komen al goede dingen weer naar boven en dan lijkt het een verkeerde keus. Terwijl iedereen ook zegt dat wij een ongezonde relatie hebben wilt niet zeggen dat ik geen leuke dingen met hem heb. De slechte zijn alleen heel extreem.
Zet die goede en slechte zaken eens tegenover elkaar op papier. Dan maak je het concreter voor die zwakke momenten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:58:01 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169716404
quote:

[..]

Wat copycat zegt, zet ze eens naast elkaar. Maar dan ook alles.
Want blijkbaar overstemd t slechte. Maak het concreet.

Enkel "we hebben leuke momenten samen" is natuurijk niet voldoende. Hou je van hem? Zie je je oud worden met hem? Ben je gelukkig met hem?
pi_169717739
Wat Cue en Copycat ook al schrijven, maar trek dat nog even verder door. Je lijkt het nu als een of/of keuze te stellen, maar kijk eens praktischer. Wat zou er nou concreet moeten veranderen om wel door te gaan?

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:23 schreef Jenniemennie het volgende:

[..]

Mijn therapeut geeft me vooral opdrachten mee om te werken aan onze relatie. En die probeer ik dan uit te voeren maar dat word aan de andere kant niet echt gewaardeerd.
Deze reactie geeft weinig info om concreter tips te geven hoe je dingen beter aan zou kunnen pakken. Of je dat nou wel of niet bewust zo doet, ik zou er toch nog even over nadenken wat je nou eigenlijk echt wil bereiken. Je handelen lijkt iets anders te zeggen dan je woorden en dan snap ik wel dat je partner daar ook wat moeite mee heeft en je zo beide niet zo makkelijk de gewilde kant uit lijkt te gaan..
pi_169718446
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 07:59 schreef Jenniemennie het volgende:

[..]

Hoe hij altijd is geweest maakte alles hem inderdaad boos. Nu zou ik het niet weten. Ik lieg nog altijd om de kleinste dingen. Zoals ik eerder al zei het is een manier van leven geworden maar toch hebben we met regelmaat flinke ruzie omdat het mij zoveel energie kost. In mijn voordeel dan, heb ik maandag tot vrijdag rust.
Stap uit de cirkel. Zoek een plek voor jezelf, blijf met een vertrouwingspersoon praten om alles te verwerken. Denk er goed over na hoe je de toekomst wil inrichten. Dat mag ook prima als alleenstaande moeder.
  Vis een optie? donderdag 23 maart 2017 @ 11:38:16 #208
70532 loveli
N
pi_169719014
quote:

[..]

Of je bent een troll, of je ziet het echt niet.

Elke superslechte relatie heeft ook een paar leuke dingen, zo ook de jouwe. Anders was je meteen weggerend en was het nooit een relatie geworden.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 23 maart 2017 @ 11:39:19 #209
70532 loveli
N
pi_169719030
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:05 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Stap uit de cirkel. Zoek een plek voor jezelf, blijf met een vertrouwingspersoon praten om alles te verwerken. Denk er goed over na hoe je de toekomst wil inrichten. Dat mag ook prima als alleenstaande moeder.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cycle_of_abuse
crap in = crap out
pi_169719970
quote:
Zoiets inderdaad. Een verstikkende dynamiek en je ziet de bomen door het bos niet meer. Geen winnaars in dit verhaal.

Hoop dat je je los kan maken van een partner TO. Werk aan jezelf en kom weer tot jezelf zodat je jouw kind(eren) een veilige toekomst kan geven.
Hoeveel weken ben je nu zwanger?
pi_169876830
Ik weet niet of het al geopperd is ik heb niet alles gelezen.
Maar alles op opbiechten lijkt me ten eerste gezond, je twijfels naar elkaar uitspreken eventueel met een mediator/relatietherapeut.
Een relatie gaat niet vanzelf, en ik weet ook dat mannen niks zeggen wat hun dwarszit (mijn ervaring)
Zijn jaloerse gedrag kan ook ergens vandaan komen.
Wellicht beide een brief schrijven met waarom je wel en niet met elkaar verder moet en probeer daar tot elkaar te komen.
Misschien als je tot de kern kan komen kun je er samen Uitkomen
pi_169878453
Ten eerste: vertel hem zsm dat je zwanger bent. Hoe langer je dit verzwijgt, hoe moeilijker het wordt. Verbergen kan je het niet dus vroeg of laat moet je door die zure appel.
Daar heeft je man ook gewoon recht op.

Het verleden kan je niet meer terugdraaien.
Er zijn bergen aan fouten gemaakt maar leer daar minstens van.
Stop met liegen en draai niet om de feiten heen.
Geef je kind vanaf vandaag een positievere/veiligere sfeer en situatie in huis. Zij/hij houdt vast aan jullie.

Verder vraag ik mij af wat jouw aandeel is in het verbeteren van de relatie. Probeer je het nog wel of ben je zo vastgebeten in de narigheid en het willen vertrekken dat je niet eens meer de positieve dingen kán zien?
Hoe ga je in de praktijk met hem om? Heb je aandacht voor hem? Doen jullie ooit iets leuks met het gezin? Hebben jullie sociale contacten met anderen?
Je schreef dat hij je de laatste tijd complimenten geeft. Tja, misschien is dat een stukje inzet van zijn kant? Kan dat?

Probeer niet mee te gaan in die ruzies. Misschien is hij een zeikerd, een man met veel eisen. Geen idee.
Maar misschien helpt het om er zélf ook anders mee om te gaan.
Ruzie om ruzie heeft geen zin. Schreeuwen of smijten met spullen evenmin.
Wel heeft het zin om onenigheid proberen op te lossen.
Maar...je moet het wel zien zitten om nog verder te gaan.
Heb je je hoofd zo ingesteld dat je er mee wilt kappen dan moet je dat gewoon doen.
Jij kent hem beter dan wij dus jij bent de enige die kan zeggen of het zin heeft er nog iets van te maken.
Aan een dood paard moet je niet trekken.

En als je financieel niet afhankelijk van hem bent, wat houdt je dan tegen?
Jullie kind ziet hij alleen in het weekend dus een vader wordt doordeweeks niet gemist.
Een stressfactor is weg wanneer je in de weekenden geen spanningen meer hebt.

Of je moet bang zijn om hem als ex-echtgenoot te hebben. Ben je slechter af, denk je?
Want ik heb namelijk sterk het gevoel dat een aantal essentiële factoren hier niet door je worden vertelt.
  donderdag 30 maart 2017 @ 06:44:53 #213
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169878531
Geen behoefte aan seks maar je nog wel laten bevruchten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169892207
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 06:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen behoefte aan seks maar je nog wel laten bevruchten.
geen behoefte aan het topic doorlezen maar nog wel reageren...
...
pi_169893296
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 08:44 schreef Jenniemennie het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Ik heb het verkeerd aangepakt. Dat is niet meer terug te draaien. Daarom wil ik het nu wel goed aanpakken.
Wat dacht je dan van 'eerlijk zijn tegen je man en alles opbiechten', omdat ook hij het recht heeft om een geïnformeerde keuze te maken over het al dan niet doorzetten van jullie relatie?

Gewoon, zomaar een suggestie. Voordat je weer voor jezelf een plan trekt gebaseerd op alleen jouw gedachten en gevoelens.

Maar ik gok dat dat wel niet zal gebeuren. Want dat geeft herrie en is natuurlijk alleen maar vervelend en onhandig voor je.

Ugh.
"Pools are perfect for holding water"
pi_169893387
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Iemand die met een zwangerschap haar man wil manipuleren door het nog te verzwijgen verdient geen kusjekroel en aggut-wat-errag en meedenken. Die verdient een enorme schop onder haar hol.
En niet alleen de zwangerschap, maar ook de affaire. Want hè, fuck hem!
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 3 april 2017 @ 05:58:17 #217
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169963666
Jammer dat je als vrouw zomaar zwanger mag worden als ze dat wil. Gewoon rücksichtslos!
Je zult maar dat arme wezentje zijn dat gebaard EN OPGEVOED wordt door zo een vrouw.....

:N :'(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')