quote:Op dinsdag 21 maart 2017 01:04 schreef deadprez het volgende:
en vanaf nu mag je wel lekker zelf gaan klikken en lezen en shit want ik heb ook geen zin om steeds moeite te doen
quote:
stop eens met die troepquote:Op dinsdag 21 maart 2017 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Wel tof hoor DP dat je deze stoner even helpt.
ja ik weet het k ben te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 21 maart 2017 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Wel tof hoor DP dat je deze stoner even helpt.
ik ben al een lost causequote:
oke dan heb ik nog wel een aantal decennia minstensquote:Op dinsdag 21 maart 2017 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik rijk ben stop ik hem in rehab
Hehe.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 01:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke dan heb ik nog wel een aantal decennia minstens
wel van belang, doet waar ie andere van beschuldig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:56 schreef deadprez het volgende:
sws niet heel boeiend allemaal
een dubieuze persoon meer of minder op die lijst van geert maakt ook niet meer uit
hoi annefleurquote:Op dinsdag 21 maart 2017 02:27 schreef LA_niner het volgende:
[..]
wel van belang, doet waar ie andere van beschuldig.
Geen idee, lig al 2 uur half te piekeren over iets doms, maar ben toch erg moe. Dus ik heb de laptop er maar bij gehaald. En wat doe jij nog zo laat hier?quote:
Ik ben echt klaarwakkerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 03:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, lig al 2 uur half te piekeren over iets doms, maar ben toch erg moe. Dus ik heb de laptop er maar bij gehaald. En wat doe jij nog zo laat hier?
7 uur, dus heb nog wel even. Jij staat altijd wel vroeg op toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 03:50 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ben echt klaarwakker![]()
Beetje huisjes kijken op Funda en rondstruinen tussen de krochten van FOK!
Hoe laat gaat jouw wekker?
Over een uurquote:Op dinsdag 21 maart 2017 04:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
7 uur, dus heb nog wel even. Jij staat altijd wel vroeg op toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |