nee wel gestolenquote:
huh is t pasen danquote:
Heb je best wel een goed punt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:38 schreef deadprez het volgende:
Gaat me meer om de werkwijze daar in Delta dan om Bob persoonlijk
Huh we hebben geen Breaking Bad of Better Call Saul gezegd.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:39 schreef LA_niner het volgende:
Paard van troje is ParLemen binnengehaald door allochtonen met dubbele agenda.
oh dacht al :squote:
Vinden jullie tof dat allochtonen paard van troje hebben binnengehaald? Geen brb-referentie alhoewel dat in brb eveneens gebeurd.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh we hebben geen Breaking Bad of Better Call Saul gezegd.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vinden jullie tof dat allochtonen paard van troje hebben binnengehaald? Geen brb-referentie alhoewel dat in brb eveneens gebeurd.
Wat. DENK?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Vinden jullie tof dat allochtonen paard van troje hebben binnengehaald? Geen brb-referentie alhoewel dat in brb eveneens gebeurd.
jumbo zelfnietscanquote:
proletarisch winkelen was nog nooit zo makkelijkquote:
jij ookquote:
gast wat, ik kan je lasiger volgen dan bobquote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:41 schreef LA_niner het volgende:
[..]
gwn daaromquote:
wordt je gepakt, gaat alles op de band en betaal je als nog en even goede vrienden, hallo junboquote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
proletarisch winkelen was nog nooit zo makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |