Gedraag jequote:Op maandag 20 maart 2017 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
jij Royksoppt wat af in je broekje?
Ik ben allang blij dat ik een paar luisteraars hebquote:Op maandag 20 maart 2017 21:04 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gedraag jenog even en Elf trapt ons ADHD-ers weg
quote:
Serieus?quote:Op maandag 20 maart 2017 21:13 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Zeker
Ik ken trouwens een Meneer van Hooydonck
Van mij mocht het echt zo zijn. Misselijk ventje....quote:Op maandag 20 maart 2017 21:13 schreef ToT het volgende:
Erdogan blijft een bron van vermaak!
Ik was net weer ff aan het painten: ONZ / [Paint] Zijn we onder de indruk van Erdogan?
[ afbeelding ]
Belgische premier haalt uit naar Erdogan
Ik wilde het eigenlijk met een puntzak friet doen, maar dat lukt niet echt met dit plaatje!
Nooit geweten dat Charles Michel zo gespierd wasquote:Op maandag 20 maart 2017 21:13 schreef ToT het volgende:
Ik was net weer ff aan het painten: ONZ / [Paint] Zijn we onder de indruk van Erdogan?
[ afbeelding ]
Ik wilde het eigenlijk met een puntzak friet doen, maar dat lukt niet echt met dit plaatje!
Dit moest evenquote:
Same here!quote:Op maandag 20 maart 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij mocht het echt zo zijn. Misselijk ventje....
Moet je hem in Game of Thrones zien, als hij zijn bril af heeft!quote:Op maandag 20 maart 2017 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Charles Michel zo gespierd was
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit moest even
Erasure heeft trouwens de originele videoclip helemaal nagespeeld, met Vince en Andy allebei in een dubbelrol...
quote:Op maandag 20 maart 2017 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!
[..]
Moet je hem in Game of Thrones zien, als hij zijn bril af heeft!
quote:Op maandag 20 maart 2017 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Een collega van mij kan dat ook als geen anderquote:Op maandag 20 maart 2017 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]Nee, maar hij doet hem wel feilloos na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |