Als je die berichtjes ziet van dat verse spul.... Dan krijg ik de kriebelsquote:Op zaterdag 25 maart 2017 09:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Je mag me inhalen hoor Hilz, ik heb geen haast
Als je van simpel zwart wit houdt, dan heeft www.koetjesenkaartjes.nl een leuke..quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:11 schreef Messina het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een babyboek? Ik ben vooral op zoek naar iets waarin ik niet heel ons levensverhaal in hoef te pennen. Zo weinig mogelijk over de ouders. Over de baby mag wel uitgebreid.
Ik ben gek van de boekjes van Pauline Oudquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:11 schreef Messina het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een babyboek? Ik ben vooral op zoek naar iets waarin ik niet heel ons levensverhaal in hoef te pennen. Zo weinig mogelijk over de ouders. Over de baby mag wel uitgebreid.
Ik heb m weggegooid.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond dat boek juist verschrikkelijk om in te vullen
Er staan letterlijk vragen in als "weet je zeker dat er maar 1 kindje in je buik zit?"
Wat ga je dan opschrijven? Ik kom dan meestal niet verder dan "ja"
(Deze vraag stond bij... komt ie... 32 weken. )
Uiteindelijk zou het boek naar het kind gaan, maar wel ver in volwassenheid, denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:06 schreef FlyingFish het volgende:
Messina, zoek je een boek voor na de geboorte? En is het een boek voor jezelf, of tzt voor je kind? In het laatste geval zou ik toch niet selecteren op de hoeveelheid informatie over de ouders. Ik heb een babyboek, en juist dat kleine beetje extra info over mijn ouders (en hun ouders) vond ik wel waardevol.
Ik zie een goede reden voor een mooie nieuwe foto van jullie samenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:07 schreef Messina het volgende:
Misschien vind ik het nog erger dat ik verplicht foto's moet plakken. De laatste goede foto van mij en m'n man als duo stamt uit 2004.![]()
![]()
Ook om die reden dus op zoek naar een boek die gericht is op de baby en niet op ons.![]()
Ik was inderdaad bij een boekwinkel geweest (en bij twee babywinkels), maar vrijwel alles zat in seal.![]()
Op de gok (puur door de schattige voorkant en enkele voorbeeldpagina's online) gegaan voor 'Voor wie wil vliegen', maar helaas begint het al met 'Hier is een foto van de hele familie' en 'Dit is mijn stamboom'.![]()
Het boekje van koetjesenkaartjes ziet er wel veelbelovend uit! En ik zal kijken of ik het boekje van Pauline Oud ergens kan inzien.
[..]
Uiteindelijk zou het boek naar het kind gaan, maar wel ver in volwassenheid, denk ik
Onze oudste is 18, en die heeft z'n boek ook niet meegekregen. Ik heb mijn eigen babyboek ook niet, die hebben mijn ouders nog.
Één tip als je kindje er is maak foto's!!!!!!!!!! Hoe verschrikkelijk je ze zelf misschien ook vindt, het is zo waardevol.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:07 schreef Messina het volgende:
Misschien vind ik het nog erger dat ik verplicht foto's moet plakken. De laatste goede foto van mij en m'n man als duo stamt uit 2004.![]()
![]()
Ook om die reden dus op zoek naar een boek die gericht is op de baby en niet op ons.![]()
Ik was inderdaad bij een boekwinkel geweest (en bij twee babywinkels), maar vrijwel alles zat in seal.![]()
Op de gok (puur door de schattige voorkant en enkele voorbeeldpagina's online) gegaan voor 'Voor wie wil vliegen', maar helaas begint het al met 'Hier is een foto van de hele familie' en 'Dit is mijn stamboom'.![]()
Het boekje van koetjesenkaartjes ziet er wel veelbelovend uit! En ik zal kijken of ik het boekje van Pauline Oud ergens kan inzien.
[..]
Uiteindelijk zou het boek naar het kind gaan, maar wel ver in volwassenheid, denk ik
Onze oudste is 18, en die heeft z'n boek ook niet meegekregen. Ik heb mijn eigen babyboek ook niet, die hebben mijn ouders nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |