bobbi;quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig hoe dat werkt. Eerst hoor je een naam nooit en opeens overal. Ik heb dat bijvoorbeeld met de naam Mattís. Soempie was de eerste die die naam gaf en het laatste jaar zijn er opeens 3 om mij heen geboren.
[..]
Ik heb deze zin wel 10x over moeten lezenOverigens zegt Bobbi mij helemaal niets
Dat snap ik! Hopelijk vinden jullie fijne oppas op max 1 min afstandquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat mijn eerste bevalling 2 uur en 25 minuten duurde (van allereerste wee tot baby op de borst). Ik krijg nu al een beetje de zenuwen bij het idee dat een tweede bevalling misschien nog wel sneller gaat, omdat ik ditmaal ook nog een peuter heb die ergens opgevangen zal moeten worden.
Maar goed, van heel erg latere zorg..
Lijkt me ook gek. Ga je naar schooltje, kom je thuis. Heb je ineens een zus!!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:07 schreef Sylver_ het volgende:
Bedankt iedereen!![]()
Dat, snap ik. Mijn eerste bevalling duurde 4 uur, deze 1 uur
Heb 's ochtends zelf nog peuter naar het kdv kunnen brengen, dus kwa timing was het perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als ze niet veranderen mogen ze blij zijn dat ze m 1x in de week te zien krijgen. Het is echt niet leuk geweest de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:04 schreef Franny_G het volgende:
Fijn van de goede echo, Memoru!
Maar ik begrijp dat je schoonouders dus ook de opvoeding op zich willen nemen?. Ik weet niet, maar ze sturen wel heel sterk aan op een botsing op deze manier. Je zou bijna gaan denken dat ze het erom doen, om jou te stangen of zo.
Ik was toen ze het zei ook iets teleurgesteld. Ik zou liegen als ik zei dat ik er niet even verdrietig over was. Mn schoonouders hebben het zooo voor mij verpest. Mja blijven lachen.. Ik woon hier nog zeker 2/3 weken. Heb idd de neiging om het voorlopig niet te delen. Het vertellen van het geslacht hoort iets leuks te zijn maar ik zie er als een blok tegenop. Toch bang voor de "zie je wel"of "Ik had gelijk" of extreem blij. Vriendlief is echter moeilijk in het houden van geheimen...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:05 schreef Logician2.0 het volgende:
Memoru, Gefeliciteerd natuurlijk![]()
Maar ik kan mij het dubbele gevoel goed voorstellenmisschien gewoon expres het geslacht niet delen?
![]()
![]()
Het lastige is dat ik hier nog zeker 2/3 weken woon want dan is ons huis pas klaar. Dus tot die tijd moet ik volhouden. Ik probeer ze zoveel mogelijk te ontwijken door bijv. veel te werken. Als ik eenmaal daar woon dan hoef ik ze voorlopig even niet te zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:18 schreef Hilzillah het volgende:
Gefeliciteerd Memoru!
En echt. Als mijn SO zelfs na jouw 'NEE NIET DOEN' door blijven gaan? Ik zou schreeuwen tegen ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |