met jou nietquote:
Gast deed niemand kwaadquote:Op zondag 19 maart 2017 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Prima systeem als dergelijke wanstaltige dingen aan banden worden gelegd.
heb je geen losse viskar in de buurt?quote:Op zondag 19 maart 2017 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeet gewoon vaak om op tijd naar de markt te gaan.
Ja vrijdag en zaterdag. En ik vind die van de markt eigenlijk lekkerder.quote:Op zondag 19 maart 2017 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je geen losse viskar in de buurt?
denk als z'n pep op is hij je zo neersteektquote:Op zondag 19 maart 2017 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik denk dat ik het op fok beter kan vinden met dp dan in het echt
kan me dit niet voorstellenquote:Op zondag 19 maart 2017 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met jou niet
denk dat jij mij in het echt geschenk uit de hemel zou vinden op fok adoreer je mij slechts
zou k nooit doenquote:Op zondag 19 maart 2017 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk als z'n pep op is hij je zo neersteekt
Lekker snatsenquote:Op zondag 19 maart 2017 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee ik en dp hebben te veel genachtbaggerd samenquote:Op zondag 19 maart 2017 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uhu vast en zeker jaquote:Op zondag 19 maart 2017 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ben ook beter dan elke verwachting, woorden en beelden schieten tekort
goeie tydequote:Op zondag 19 maart 2017 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik en dp hebben te veel genachtbaggerd samen
door die thumbnail wil ik het al niet aanklikkenquote:
weenie zullen we proberenquote:
Mooie vrouwen met wijn schrikken je af?quote:Op zondag 19 maart 2017 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
door die thumbnail wil ik het al niet aanklikken
jaquote:Op zondag 19 maart 2017 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie vrouwen met wijn schrikken je af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |