Ik heb 4-non-blondes met Train net gedraaid...quote:Op zondag 19 maart 2017 21:03 schreef just me het volgende:
Zo, nog n stukje in de trein meeluisteren
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2017 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb 4-non-blondes met Train net gedraaid...
Horn produceerde Dear Catastrophe Waitressquote:Op zondag 19 maart 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit was van het album The Life Pursuit
daar staan wel een paar mooie liedjes opquote:Op zondag 19 maart 2017 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Horn produceerde Dear Catastrophe Waitress
Hehehehe zo had ik het nooit bekeken. Het stoffige lenteveld heeft trouwens ook nog met de dierenwinkeljongens samengewerkt. Ik zal binnenkort de extended mix van What Have I Done To Deserve This eens draaien.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehehe zo had ik het nooit bekeken. Het stoffige lenteveld heeft trouwens ook nog met de dierenwinkeljongens samengewerkt. Ik zal binnenkort de extended mix van What Have I Done To Deserve This eens draaien.
Zij is geweldigquote:Op zondag 19 maart 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
Alabama Shakes.. best een suffe band op het podium, maar die frontvrouw is het een tof mens
met een gouden strotquote:Op zondag 19 maart 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
Alabama Shakes.. best een suffe band op het podium, maar die frontvrouw is een tof mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |